Citat:
Ursprungligen postat av
NapoleonLaRue
Dessa kärringar är otäcka mot män också nämligen. Kan bero på därför.
Jag har inget bra råd att ge förutom att man ska undvika dessa som pesten och ge dom "gråstensmetoden" när dom börjar bråka om du inte tycker det är kul med bråk. Jag tycker dom är otäcka rakt av.
Det kan jag tänka mig! Det kanske är så att hon blir hatisk mot både yngre kvinnor och män i hennes egen ålder för att de är schyssta mot dem? Vem vet vad som försiggår i ett sådant huvud.
Men gråstensmetoden är ett bra tips men tror det kan bli väldigt jobbigt för dessa yngre kvinnor att befinna sig i en atmosfär med så negativ energi. Ingen gillar ju människor med dålig energi.. folk ryggar ju tillbaka. Därav skapar hon en ond cirkel för sig själv där människor undviker henne för att hon är sur, negativ, grinig, klagar, aldrig ler osv.
Men jag tycker ändå att den där svartsjukan är intressant ur ett psykologiskt perspektiv och hur kvinnor upp i åldrarna fortsätter tävla mot varandra. Vad tävlar dem om? Vinna någons gunst? Vara mest populär? Roligast? Snyggast? Eller dummast? Vill de bli hatade? Föraktade?
Jag ska sova på saken