Igår, 17:44
Medlem
Crabbofixs avatar
har för mig att jag gillade coca-cola förr men inte numera... vet inte riktigt varför det har ju iofs alltid smakat konstigt... men nu känns det värre än vanligt.

går knappt att dricka skiten... köper du en liten burk så är det nåt koncentrerat metalliskt över det.
köper du en större flaska då blir det nån slags socker-explosion... alltså för dom som hinkar i sig i coca cola ur en stor pet-flaska hela dagarna... det är ju i stort sett bara en jävla sockrig sörja...

och zero sugar går ju inte heller att dricka...

håller ni med ?

inte ens glasflaskan funkar längre
Igår, 17:56
Medlem
Balisers avatar
Läskeblask är för barn.
Igår, 18:02
Medlem
cookieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
har för mig att jag gillade coca-cola förr men inte numera... vet inte riktigt varför det har ju iofs alltid smakat konstigt... men nu känns det värre än vanligt.

går knappt att dricka skiten... köper du en liten burk så är det nåt koncentrerat metalliskt över det.
köper du en större flaska då blir det nån slags socker-explosion... alltså för dom som hinkar i sig i coca cola ur en stor pet-flaska hela dagarna... det är ju i stort sett bara en jävla sockrig sörja...

håller ni med ?

Bra mycket bättre smak för, speciellt glasflaskor. Smakar inte gott längre, är inte den där genuina smaken som det var.
Igår, 18:08
Medlem
Älskar cola zero sugar 1,5-liters. Jag kan med lätthet häva i mig en flaska per dag under vissa perioder.
Igår, 18:15
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Läskeblask är för barn.

kunde inte sagt det bättre själv ts väx upp
Igår, 18:16
Medlem
Det är gift. Att folk fortfarande konsumerar denna skit är för mig en lärorik gåta.

Man kan starta allsköns bolag då folket sover.

Coca cola smakar skit och är skit.
Igår, 18:30
Medlem
TUKs avatar
Coca-Cola och dess substitut som pepsi osv är de enda läskerna som går att dricka. Allt annat smakar skit.
Igår, 18:34
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Läskeblask är för barn.
Så är det, vuxna människor dricker öl eller vatten till maten.
Kan hända att man köper en coca cola en gång om året i desperat försök att lindra en baksmälla från helvetet.
Igår, 19:04
Medlem
De har definitivt ändrat något i receptet de senaste 5-6 åren eller något sådant. Det smakar mycket mindre än vad det brukade göra.
Igår, 19:26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Läskeblask är för barn.
Väldigt gott till pizza dock.
Igår, 19:39
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Väldigt gott till pizza dock.
Bara öl (”svensk” pizza) och rödvin (italiensk pizza) för mig. Eller vatten, förstås. Den enda läskeblask jag dricker är Loka/Ramlösa citrus.
Igår, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix

håller ni med ?

Cider är den enda läskande dryck jag kan dricka.
Läsk är ju för snorungar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in