har för mig att jag gillade coca-cola förr men inte numera... vet inte riktigt varför det har ju iofs alltid smakat konstigt... men nu känns det värre än vanligt.
går knappt att dricka skiten... köper du en liten burk så är det nåt koncentrerat metalliskt över det.
köper du en större flaska då blir det nån slags socker-explosion... alltså för dom som hinkar i sig i coca cola ur en stor pet-flaska hela dagarna... det är ju i stort sett bara en jävla sockrig sörja...
har för mig att jag gillade coca-cola förr men inte numera... vet inte riktigt varför det har ju iofs alltid smakat konstigt... men nu känns det värre än vanligt.
går knappt att dricka skiten... köper du en liten burk så är det nåt koncentrerat metalliskt över det.
köper du en större flaska då blir det nån slags socker-explosion... alltså för dom som hinkar i sig i coca cola ur en stor pet-flaska hela dagarna... det är ju i stort sett bara en jävla sockrig sörja...
och zero sugar går ju inte heller att dricka...
håller ni med ?
inte ens glasflaskan funkar längre
Bra mycket bättre smak för, speciellt glasflaskor. Smakar inte gott längre, är inte den där genuina smaken som det var.
Så är det, vuxna människor dricker öl eller vatten till maten.
Kan hända att man köper en coca cola en gång om året i desperat försök att lindra en baksmälla från helvetet.
och zero sugar går ju inte heller att dricka...
håller ni med ?
inte ens glasflaskan funkar längre
Cider är den enda läskande dryck jag kan dricka.
Läsk är ju för snorungar.