Citat:
Ursprungligen postat av
MichelleGreen
Min dotter har haft ett förhållande med en kriminell våldsam kille.
När hon gjorde slut slog han sönder hennes lägenhet och hotade slå sönder henne. Han har levt på henne och utnyttjat henne på alla sätt. Hållt henne i psykologiskt och ekonomiskt järngrepp. Kontrollerat vilka hon umgås med. Ja ett jävla blattesvin helt enkelt.
När han flyttade upptäckte hon att hon var gravid.
Jag har sagt hela tiden att hon absolut inte får släppa tillbaka honom i sitt liv men märker nu mer och mer att han är tillbaka.
Jag kallar honom spermadonatorn och detta gör henne skitförbannad.
Jag har påmint henne om att man inte får utsätta sina barn enligt lag för våld och misshandel att barnen inte ens får SE detta. Då säger hon att anmäler jag henne till soc så ska hon hämnas.
Hon har skaffat en ny lägenhet för att komma ifrån våldet som sitter i väggarna på den där dom bodde ihop.
Men jag har sett och förstått att han är på väg in i hennes hem igen.
Vad kan jag göra mer än döda honom?
Wow vilket low hon nått. Jag kan bara av egen erfarenhet säga: du kommer inte kunna ändra hennes syn på detta. Hon kommer nog älska den där snubben in i döden och gå åter många gånger åter, tills och OM hon inser att han är farlig.
Jag måste tyvärr säga: du kan stanna kvar, men hon lär inte lyssna på dig. Döda tror jag inte hjälper, men hon verkar ju inte inse att detta med ett barn med en idiot gör inte saker bättre.
Finns inte så mycket att göra tyvärr, det är den som är våldsutsatt som måste inse och klippa alla band.