Citat:
Ursprungligen postat av
Lurvgrotta
Vad är själva grundorsaken till bråk i nära relationer? Något som ligger och skaver, som man inte kommit över och pratat om eller inkompatibilitet? Olika grundvärderingar? Låt oss säga att partnern håller på ett annat fotbollslag eller land i ett krig, kan det ligga i bakgrunden och orsaka bråk eller vad gör att par bråkar? Jag är attraherad av min kille iaf, så hur kan man vara attraherad av någon men samtidigt störa sig på denne och bli förbannad?
Kan det vara så att du tar upp skit som du vet inte behöver tas upp men tar upp det för att "du ska tycka" och sen håller du inte käften om det och trycker på alla knappar tills han får spelet?
Någonsin funderat på täppa igen hålet du kallar mun? Jag förstår att konceptet kan låta utomjordiskt men om du verkligen försöker att tänka efter så kan 99,9% av era bråk undvikas
Sättet ni kvinnor har att spendera er energi på de mest efterblivna värdelösa saker i livet kommer jag aldrig förstå mig på eller acceptera, var är du dagisbarn som har damp eller? Väx upp för i helvete!