Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
Och det menar du på fullt allvar att den är? Var kan jag i så fall hitta intervjun där man i 45 minuter ställer samma insinuanta fråga om och om igen till en sosse?
Det skulle inte CNN heller, och det faktum att du enbart nämner Fox placerar dig i exakt samma fack som SVT-journalisterna: fullt och fast övertygade om att högervinkling = vinkling medan vänstervinkling = objektivitet.
Nej, jag har varit väldigt tydlig. Jag har inte sett utfrågningen och den är helt ointressant för mig. Om den är partisk och politiskt färgad är det ett annat problem.
Det jag har sagt är att Bohlins agerande suger, och att han borde veta bättre och bete sig bättre som svensk minister. Och det är helt sant.
Som jag skrev i mitt första inlägg i frågan: regeringen kan ingripa om det är fråga om lagstiftning. Och jag tror det ingår i den s.k. "statliga värdegrunden" att man inte får se mellan fingrarna när det gäller brott, så om ett brott har begåtts är det bara för honom att anmäla det. Men som minister ska han INTE KRITISERA MEDIA. Punkt slut.