2026-09-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
det är ungefär 35000 aborter per år.

varför är det så många?
använder man abort som preventivmedel?
Är preventivmedel så dåligt till kvinnor att det blir barn ändå?

Ett sätt är ju att ta bort alla preventivmedel och bara använda kondom.

Feminismen största folkmordsideologin i männsklighetens historia. Kommunisterna hade önskat dom kom upp i femenizhäxornas antal.
Citera
2026-09-06, 15:33
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Till sin kropp, inte till barnets inuti henne.

Vilket barn? Vi pratar om foster här.
Citera
2026-09-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vilket barn? Vi pratar om foster här.

Det är också ett liv kopplat till en handling.

Jag är för dödstraff så jag skiter i livets gudagivna härlighet per se som kristna dårfinkar tycker. Det gäller att det är handlignen i sig som är vidrig och något man inte bör acceptera typ som kannibalism. Man gör det bara inte oavsett hur mkt som står på spel.

En kvinna skall inte kunna vara en hora utan att behöva ta konsekvenserna av att vara det.
Citera
2026-09-06, 17:14
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excavation
Rent biologiskt sker det nog tidigt i graviditeten skulle jag tro. Och jag menar när hjärnan har utvecklats till något som är fungerande, t ex till att känna av smärta. Jag såg ett inslag från USA där man menade att abort kan utföras ända fram till födseln genom att köra ett metallspik i huvudet på bebisen. Det tyckte jag verkade barbariskt.

Men å andra sidan brukar väl en del offra födda spädbarn åt Molok genom att bränna ihjäl dem. Sån är världen vi lever i.
Ja jävlar vad du är haj på källkritik du.
Citera
2026-09-06, 17:17
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
En kvinna skall inte kunna vara en hora utan att behöva ta konsekvenserna av att vara det.
Är det inte mer effektivt att bara låta henne göra abort men kanske piska henne lite för att hon knullat? Eller hugga av en arm eller ett ben eller så? Verkar lite elakt att sätta oönskade barn till världen för att straffa deras mödrar, då kan man väl bara införa en lag att kvinnor som knullar utan att vilja ha barn ska straffas på något rimligare sätt.
Citera
2026-09-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Är det inte mer effektivt att bara låta henne göra abort men kanske piska henne lite för att hon knullat? Eller hugga av en arm eller ett ben eller så? Verkar lite elakt att sätta oönskade barn till världen för att straffa deras mödrar, då kan man väl bara införa en lag att kvinnor som knullar utan att vilja ha barn ska straffas på något rimligare sätt.
Vem är oönskad? kvinnor (och män) vet mkt väl hur barn blir till. Knullar man ska man ta konsekvenserna.
Citera
2026-09-06, 17:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Vem är oönskad? kvinnor (och män) vet mkt väl hur barn blir till. Knullar man ska man ta konsekvenserna.
Barnet är oönskat. Bara för att man knullar behöver man inte vilja ha barn. Då är det väl rimligare att ha som konsekvens att man kastar syra i kvinnans ansikte eller piskar eller stenar henne, så får hon ta konsekvenser utan att det går ut över någon annan. Vi vill ju inte ha en massa kvinnor som går runt och bara ligger för skojs skull. Det vore förfärligt.
Citera
2026-09-06, 17:28
Medlem
De som är för asylinvandring brukar avkrävas att ta in asylinvandrare i sitt eget hem. På samma sätt bör bör abortmotståndare kunna avkrävas att ta in oönskade barn eller barn födda av olämpliga föräldrar att ta in dessa barn i sitt hem och fostra dem som sina egna om de inte vill att deras argument ska bli helt ihåliga.
Citera
2026-09-06, 17:30
Medlem
Citat:
Barnet är oönskat. Bara för att man knullar behöver man inte vilja ha barn. Då är det väl rimligare att ha som konsekvens att man kastar syra i kvinnans ansikte eller piskar eller stenar henne, så får hon ta konsekvenser utan att det går ut över någon annan. Vi vill ju inte ha en massa kvinnor som går runt och bara ligger för skojs skull. Det vore förfärligt.

Bara för att jag kör onykter ska jag inte behöva ta konsekvenserna ifall jag kör ihjäl nån.

Livet blir så mkt lättare ifall man har en jovial inställning till allt eller hur? Ni tar industriellt mord av barn med en klackspark, jag tar era sketna åsikter om "kvinnas rätt till hennes kropp" på samma sätt
Citera
2026-09-06, 17:31
Avslutad
Citat:
Ja jävlar vad du är haj på källkritik du.

Det där med metallspiken i hjärnan var någon abortläkare talade om, men det har inte införts. Grejen är att saker och ting kan snabbt spåra ur om man inte stannar upp och funderar över nyanser. Och framför allt, man måste ha hjärta och empati med sig. Eller måste å måste, men det blir ju som det blir annars.
Citera
2026-09-06, 17:39
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Bara för att jag kör onykter ska jag inte behöva ta konsekvenserna ifall jag kör ihjäl nån.

Livet blir så mkt lättare ifall man har en jovial inställning till allt eller hur? Ni tar industriellt mord av barn med en klackspark, jag tar era sketna åsikter om "kvinnas rätt till hennes kropp" på samma sätt
Ja men ska du tvingas få barn för att du fyllekör?
Citera
2026-09-06, 17:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excavation
Det där med metallspiken i hjärnan var någon abortläkare talade om, men det har inte införts. Grejen är att saker och ting kan snabbt spåra ur om man inte stannar upp och funderar över nyanser. Och framför allt, man måste ha hjärta och empati med sig. Eller måste å måste, men det blir ju som det blir annars.
Tror du inte att det är enklare att utföra en abort utan att göra det på mest makabra sätt möjligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in