Igår, 14:39
Medlem
Vad hände med han Conrad som hade en podd tillsammans med Ingrid? Jag har googlat och inte lyckats hitta någonting om honom, han verkar helt ha försvunnit från jordens yta (d.v.s. politiken).

Inte hängt med i svensk politik på ganska länge, därav min fråga.
Citera
Igår, 15:21
Medlem
SMART4SSs avatar
2015–2018: Ingrid & Conrad
2017: med och grundar/organiserar Det fria Sverige
2018: Motgift/Svegot-miljön; Frändelöv fortsätter som offentlig medieperson
2018–2020: återkommande programledare i Radio Svegot
2019: bland annat Svegot Sommar och flera återkommande program
därefter: hans offentliga närvaro minskar kraftigt
Citera
Idag, 06:26
Medlem
Anybodykillers avatar
Svårt att orientera sig i tråden då Offervilja spammat med sin trollningar men Hengpung nämner det i tråden om DFS:
Citat:
Conrad har bytt efternamn och lever ett vanligt liv i sin hemstad och arbetar. Han kommer nog aldrig tillbaka.
(FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden)
Senast redigerad av Anybodykiller Idag kl. 06:30.
Citera
Idag, 09:56
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Minns jag rätt så var han på några AFS-torgmöten efter att han lämnat Svegot, då som åskådare tillsammans med en flickvän. De gick hand i hand.
Citera
Idag, 10:42
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Vad hände med han Conrad som hade en podd tillsammans med Ingrid? Jag har googlat och inte lyckats hitta någonting om honom, han verkar helt ha försvunnit från jordens yta (d.v.s. politiken).

Inte hängt med i svensk politik på ganska länge, därav min fråga.

Han vill inte vara en politisk profil mer; det passar inte alla.
Citera
Idag, 14:07
Medlem
Offerviljas avatar

"Är det någon som vet var Conrad har tagit vägen?"

En gammal klassiker, haha! Herregud, vilka svennar det finns alltså. Ni skäms inte ett dugg över att vara svennar då? Hur kan man vara så svennig att man startar en sådan här tråd? Daniel "Conrad" Frändebög var efterbliven och utnyttjades av den nationella rörelsen därför att han var så himla populär bland alla mainstream-idioter. Hur fan kan man vara intresserad av vad en person som Frändebögen gör idag? Det är liten-snopp-aura på väldigt många nationalister i det här landet. Man får hela tiden skämmas över sitt eget folk.
Citera
Idag, 14:12
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

"Är det någon som vet var Conrad har tagit vägen?"

En gammal klassiker, haha! Herregud, vilka svennar det finns alltså. Ni skäms inte ett dugg över att vara svennar då? Hur kan man vara så svennig att man startar en sådan här tråd? Daniel "Conrad" Frändebög var efterbliven och utnyttjades av den nationella rörelsen därför att han var så himla populär bland alla mainstream-idioter. Hur fan kan man vara intresserad av vad en person som Frändebögen gör idag? Det är liten-snopp-aura på väldigt många nationalister i det här landet. Man får hela tiden skämmas över sitt eget folk.

Han var en jättebra poddare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in