Citat:
Ursprungligen postat av
MobbadeJessica
Joe Strummer var väl kommunist?
Ja, och det där är ett litet problem i mitt huvud. Nästan all musik som jag gillar är antinationalistisk.
Nu skriver jag en text helt utan styckeindelning. Bara vräker på som en vansinnig människa.
Ingrid & Conrad-tiden är jobbig att tänka på. Nu var jag inte världens mest psykiskt stabila människa innan det där samarbetet heller, men det var där allting verkligen började gå riktigt åt helvete för mig. Jag ska inte läsa sådana här trådar, för jag blir bara arg och knäpp i huvudet. Så ensam som jag kände mig när hela den nationella rörelsen var besatta av Ingrid & Conrad tror jag ingen annan människa på den här jorden någonsin har känt sig. Världens otäckaste tanke: Skulle svenska nationalister kunna göra om samma sak igen? Kan Pär Öberg och Björn Björkqvist gå in i en ny psykos och bli helt förälskade i någon annan ultrasionistisk tant och en liten töntig gubbe som är så dåligt allmänbildad att han inte ens har en aning om var Rumänien ligger? Jag har valt att förlåta er, men fy fan vilka äckliga små horor ni allihopa var. Nu kan man väl inte hålla på och skylla på saker på det här viset, men sanningen är att jag inte hade legat på golvet i korridoren på beroendeaktuten bland en massa aggressiva knarkare om ni inte hade sålt er och lämnat mig helt ensam. Innerst inne i mig kommer det för alltid att finnas ett starkt hat mot den nationella rörelsen. Nu får jag lugna ner mig. Snälla, måste ni hålla på och undra vad Conrad gör nuförtiden? Conrad är borta från den nationella rörelsen och Ingrid Sionistqvist och Integrations-Maria har sin podcast för efterblivna boomers. De är inte längre kvar och svensk nationalism är idag frisk. Conrads och Ronie Berggrens hyllningsprogram till George W. Bush... Förstår ni hur sjuka ni var? "Sök hjälp för fan, jävla alkishora. Ingrid & Conrad går faktiskt från klarhet till klarhet." Ingrid Carlqvist är ju idag ganska hånad, men det är konstigt att Conrad inte är det. Minns ni Ynklighets-Conrads livrädda skrik när Jonas De Geer i ett program började prata om judisk makt? Conrad skrek som en liten griskulting, för han var så rädd att Ingrid inte längre skulle få några pengar av Pamela Geller och det judiska Gatestone Institute. Daniel Friberg ska ha lite beröm, för han förstod exakt vad jag menade med "Frändebög". Det betyder inte att Conrad är bög. Bög = tönt. Friberg fattade det här. Den homosexuella nationalisten Greg Johnson är inte frändebögig, medan den heterosexuella Conrad är det. En gång blev Friberg tvungen att halvt skälla ut Conrad också för att Conrad var så töntig. Morrissey hade Bögrad och Dumrid också fel åsikter om. De hade inte tyckt om honom tidigare, men när han nu på äldre dagar börjat ha liknande åsikter som Katerina Janouch så hade de börjat gilla honom. Exakt tvärtom är det. Den unga Morrissey var underbar, medan kontrajihadistiska Gubb-Morrissey inte är särskilt intressant. Världens bästa album genom tiderna är The Smiths debutalbum och Morrisseys bästa solo-album är hans första vid namn Viva Hate. Kiwi and the Dogboys med låtar som handlar om falukorvar i fittor... Fräscht och friskt! Att köra upp falukorvar i fittan var enligt de här sjuka jävlarna äkta svensk kultur. Nu stoppar jag mig själv. Plötsligt så startar jag upp mig själv igen. Conrad och Ingrid var väldigt perversa. En återkommande gäst i podden var den där porrmissbrukaren Anna Svensson. Hon brukade sitta och berätta om vilken sorts porr hon av olika människor fick skickad till sig. Porr ska förbjudas! Besöket på Gotland var en riktig höjdare. När man fick se filmerna därifrån så kände man verkligen en stolthet över att vara nationalist... När man såg Conrad och Ingrid sitter där vid bordet tillsammans så var det inte direkt någon glädje som spred sig i ens kropp. Ingrid & Conrad-samarbetet är den största skandalen i svensk nationalistisk historia. Sanna Hills beteende är inte ens i närheten av lika vidrigt som det som alla svenska nationella höll på med under flera års tid. Det var någon sorts masspsykos. Otroligt obehagligt var det att bevittna vad ni höll på med.