2026-09-03, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Vem är det som hindrar dig från att leva tillsammans med någon?

😢
Jag har varken utseendet eller den medfödda charmen att locka en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Har man inte erfarenheten så kommer man vara så pass deprimerad att man inte har ork att anstränga sig för att få erfarenheten. Typ som en arbetslös som sökt flera hundra jobb men ändå blir nekad. Till slut orkar man inte söka nya jobb och gå på intervjuer etc.
Det där stämmer in exakt på mig. Jag vet redan slutresultatet. Jag har en kusin som var arbetslös i nästan tio år och blev nekad alla jobb och till slut blev han sjukpensionär. Min penis är sjukpensionär.

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag tror du ska sluta försöka hyperfokusera på detta och kanske ge dig in i föreningsliv och hobby där du kan faktiskt träffa likasinnade i din ålder av båda kön. Brukar hjälpa om man är singel. Lycka till.
Been there done that. Det ledde inte till något då heller. Träffade massor med tjejer men dom backade när jag vill vara mer än vän.

Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Vem orkar med kärringar som tjafsar om kilmatet, import av Nigeria med mera. Om du levt med kvinnor som är helt cp så uppskattar man clebatet mera
Jag kan tänka mig att om man levt med en kvinna att man uppskattar celibatet. Men jag har ju aldrig gjort det och har därmed aldrig tröttnat på det.

Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Ofrivilligt celibat i 20 år.
Drömmen är att nån gång få ha sex, lär aldrig hända dock eftersom tjejer inte bryr sig om mig direkt.

Tänk att va en lång snygg jävel där tjejerna bars vänder sig om och stirrar på en när man går på stan, det är drömmen.
Jag hoppas fortfarande på återfödelse och att jag ska bli en attraktiv människa i mitt nästa liv.
Citera
2026-09-03, 12:24
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Förstår, du nöjer dig bara med de absolut attraktivaste männen. 99% kvinnor knullar snart 1% män.

Ur ett reproduktionsperspektiv tycker jag det låter helt OK. Men jag undrar: varför har inte män några krav?
Citera
2026-09-03, 12:46
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag undrar hur stor andel av befolkningen och då främst män som lever ofrivilligt i celibat år efter år? Man har ju läst om att sexuellt aktiva män gått ner ordentligt och särskilt bland unga män.

Män hur vanligt är det att man går utan sex i fem år? I tio år? Jag har ju levt i celibat i över 1.5 decennium ofrivilligt och min känsla är att detta inte är särskilt ovanligt idag bland män födda på sent 80-tal och senare. Jag kan tänka mig många kollegor som är 25-35 iallafall som jag kan tänka mig är i samma situation. Det börjar verkligen bli så att 20% av männen lägger med alla kvinnor.

Hur onormalt är detta idag egentligen? Jag är ju olyckligt i celibatliv men jag tror ändå det är rätt normalt? Hade en kollega som sa att han är glad om han får ligga en gång vart femte år.

Påven klarar ju av det 😂 Ändå rik och framgångsrik.
Citera
2026-09-03, 13:55
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Det är extremt ovanligt och endast något som är förunnat det absoluta bottenskrapet i genpoolen (som däremot försöker förstora upp det till en norm som drabbar majoriteten av alla män).

Alla snubbar jag någonsin känt och umgåtts med har någorlunda regelbundet fått doppa och har tidvis haft förhållanden. Det är inget "problem" som drabbar normala män.

Tror du ja!
Citera
2026-09-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Fast att du gått på minor är ju ditt fel, inte alla kvinnors. Det där är ju ett du-problem.
Hahah var törstig på fitta i mina yngre dar helt klart
Citera
2026-09-03, 14:03
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Det är 50/50. Blandad komplott i åldrarna också. Tittar jag bland de yngre tjejerna i 20 och 30 årsåldern så hör man konstant "min kille" "min pojkvän och jag" "min sambo". Många i 30 årsåldern går också runt med gravidmage eller är borta på föräldraledighet. Vi hade exempelvis ett helt gäng tjejer i yngre 20 årsåldern som började hos oss och i stort sett samtliga hade pojkvän. De få som var singlar var redan på G med någon. En vän i en annan avdelning säger att 98 procent av tjejerna är i förhållande.

Givetvis är många män i 20 och 30 årsåldern också upptagna. Men andelen singlar bland männen är betydligt högre än hos kvinnorna.

Uppskattningsvis, om man kollar i 20 och 30 årsåldern, så är 20 procent av tjejerna singlar och motsvarande är 50 procent av männen singlar.

Det väl även så för åldrarna 30 år och uppåt, dvs. 20-30 procent av tjejerna singlar och motsvarande är 50 procent av männen singlar.

Regeringen borde satsa på detta istället för annat skit (så att singlar i princip inte existerar) men jag kan inte förvånas varför det inte gör det ty vi bor i mentalsjukhuset swedenistan.
Här knxllar tjejerna väldigt mycket sedan efter gymnasiet så blir de också allt påtagligt svårare att få i säng eller som fru!
Senast redigerad av swedenistani 2026-09-03 kl. 14:55.
Citera
2026-09-03, 14:21
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Jag såg tre Buddistmunkar idag, jag tänkte att de lever i celibat iallafall

https://ibb.co/fzRBMB9w
Citera
2026-09-03, 14:42
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag är ju olyckligt i celibatliv men jag tror ändå det är rätt normalt?

Varför tror du det är ditt celibat liv som gör dig olycklig?

Varför inte dra en runk och spruta varje morgon och kväll, så mår du bättre.

Eller är du så tragisk att du måste vara ägd av en kvinna, för att känna dig "lycklig"?

Vi som haft mycket sex, haft många relationer, har blivit föräldrar, vet att kvinnor inte är värda besväret. Det är vår biologi och kultur som lurar män att tro att kvinnor bidrar positivt, det gör de inte.
Citera
2026-09-03, 14:54
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Varför tror du det är ditt celibat liv som gör dig olycklig?

Varför inte dra en runk och spruta varje morgon och kväll, så mår du bättre.

Eller är du så tragisk att du måste vara ägd av en kvinna, för att känna dig "lycklig"?

Vi som haft mycket sex, haft många relationer, har blivit föräldrar, vet att kvinnor inte är värda besväret. Det är vår biologi och kultur som lurar män att tro att kvinnor bidrar positivt, det gör de inte.

Amigo har du haft flera kvinnor, om så är fallet hur har det varit och varför var de taskiga mot dig?
(frågar en oskuld 25+)
Senast redigerad av swedenistani 2026-09-03 kl. 14:58.
Citera
2026-09-03, 16:03
Medlem
Jag skulle kunna fixa en kvinna, men jag hatar kondomer och jag vill inte bli farsa.
Det måste vara en kvinna utan sjukdomar och som INTE kan bli gravid även om man exploderar i henne.

Hur FAN kan nån vilja sätta barn till denna värld ???
Citera
2026-09-03, 16:24
Avstängd
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Jag skulle kunna fixa en kvinna, men jag hatar kondomer och jag vill inte bli farsa.
Det måste vara en kvinna utan sjukdomar och som INTE kan bli gravid även om man exploderar i henne.

Hur FAN kan nån vilja sätta barn till denna värld ???

Du får väl knipsa av sädesledarna, det är ändå rätt så gött med samlag trist att missa tycker jag.
Citera
2026-09-03, 17:51
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Man behöver inte hålla på och gapa och skrika som på porrfilm bara för man har samlag lite nu och då!?

Så klart. Men finns en kvinna som inte babblar NONSTOP?
Nej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in