Citat:
Ursprungligen postat av
Duke-Of-Wellington
Vågar påstå att det inte är våldtäktslagstiftningen främst. Många unga män idag får inte fitta alls eller något förhållande. Dessutom är det väldigt ovanligt att bli våldtäktsanklagad om du lever med en fast partner. Tror inte äldre generationen här på Flashback förstår vad som hänt senaste 10 åren på dejtingmarknaden och i synnerhet efter pandemin.
Sen är jag säker på att samtliga av de 4 av 10 i den där mätningen är incels och inte asexuella volcels. Vilken heterosexuell man mellan 18-29 nöjer sig med ett liv utan närhet?
Sociala medier, orimliga förväntningar, mansöverskott, döende nattliv, feminism. Ja då är det bara att räkna ut vad resultatet blir. Det riskerar också leda till en ännu mer negativ spiral. Har man inte erfarenheten så kommer man vara så pass deprimerad att man inte har ork att anstränga sig för att få erfarenheten. Typ som en arbetslös som sökt flera hundra jobb men ändå blir nekad. Till slut orkar man inte söka nya jobb och gå på intervjuer etc.
Vi kommer få fler Liams som går bananas.
Min teori är att det är curling på en så sjuk nivå idag, barnen har blivit så förbannat lat bekväm och vek, allting ska serveras helt utan ansträngning precis allt!
Det "curlas" även med fullt "vuxna" människor i alla miljöer , känner man det minsta obehag så måste man genast få uppassning och tröst, är det lite jobbigt på jobbet så MÅSTE man gå till vilorummet... bryter man en nagel så åker man till akuten... Transvestiter ska ha egna toaletter och omklädningsrum alternativt så SKA dom ha rätt till att som karl gå in på damernas annars rasar hela världen ner ...
Har kidsen idag vid 35 års åldern när dom flyttar hemifrån ens förmågan att ta hand om sig själva, eller kommer mamma och pappa och städar lagar mat tvättar betalar räkningar.....
Det blir fel på så många vis och är faktiskt på riktigt sorgligt.
Rätt osexigt att datea en karl eller fruntimmer med för den delen som beter sig som en sjuåring, jag vill ha jag viiiiiiill , vill ha en tjeeeeej jag viiiiiiill ha ... det är så orättviiiiiiist... varför fåååår jag inte en tjeeeeeeeeej!