2026-09-02, 11:14
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Hade jag varit dottern hade jag satt ett par torpeder efter dom här gossarna.

Tro mig. Den släkten känner folk, som också känner folk.
Citera
2026-09-02, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myntbox
Det är ingen som sitter på FUP:en i den tidigare misshandeln som T•o dömdes för?
Vore en intressant läsning hur denna psykopat hade att säga i den utredningen.
SEbastian. inte teo
Citera
2026-09-02, 11:16
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Kör den attityden på anstalten sen ochså, tuppa hårt och äg plejset direkt, kung rejset all in -komma bli super jag lovar.

Ps, bli vän med alla plitarna ochså det ger pluspoäng till kronan!
Citera
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Låter som luffaren har gjort en repris denna gång! Tvii

Men hur folk kan skydda dessa avarter är för mig svårt att förstå, (Menar inte dig, men andra).

Man tar inte livet av en annan människa och man är feg om man är två mot en! Riktiga pissråttor

Finns dock undantag som pedofiler, de kan man gladeligen slå ihjäl. Men nu är det ju inte det fallet handlar om.

Till er som tycker synd om dessa två gm, så har jag en fundering - Hur fan står det till i huvudet på er?

Jag har läst exakt alla inlägg i tråden och absolut ingen sitter och försvarar dessa idioter.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
En vuxen kvinna står vid sidan och skriker när som kräken sparkar ihjäl far hennes,märkligt minst sagt.

Lägg inte skulden på dottern. Ditt jävla blåbär!
Citera
Medlem
Hoppas att bråket filmades av övervakningskameror så att det går snabbt att utreda vem/vilka som gjorde vad!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Man slutar aldrig förvånas över att etablerade medier fortfarande inte vet skillnad mellan när någon är begärd häktad eller har häktats.

Aftonbladet notis kl 10:19 idag:
"Männen häktas för dråp i första hand, alternativt grov misshandel och vållande till annans död..."
Häktningsförhandlingarna har inte ens inletts (11.00 respektive 13.00)
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Så du hoppas dina brorsor skall släppas efter förhandling? Lite sent påtänkt.
Jag skrev om att Aftonbladet lämnar fel uppgift. Männen är inte häktade än. Viktigt att rapportera korrekt tycker jag. Tycker inte du det är bra?
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Blir svårt att få fast den som dräpte. Båda kan ju inte vara dråpare.
Polisen uppmanade igår personer som sett misshandeln att kontakta polisen. Hoppas man gör det.
Hade varit bra om någon som såg det hela filmade händelsen, men det kanske är att hoppas på för mycket.

Både kan dömas även om det var den ene som var mest aktiv. Vi får se. Svårt att gissa när vi har så lite uppgifter om hur misshandeln gick till.
Citera
2026-09-02, 11:17
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Vem är den tredje gm som misshandlade?? Varför är inte han häktad?

Finns ingen tredje person.
Citera
2026-09-02, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurensvanner
Hoppas att bråket filmades av övervakningskameror så att det går snabbt att utreda vem/vilka som gjorde vad!
Det finns det, men även stor mängd vittnen och familjen!
de kan hävda nödvärn eller vad som helst men dom båda kommer få fängelse i minst 3 år.
Citera
2026-09-02, 11:19
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Så enligt Flashback så är saken mer eller mindre klar dvs:

* En svensk medelålders man "försvarade sin dotter" mot övergrepp.

* Gärningsmännen var flera stycken, alla var negrer, alternativt någon sorts blattar.

* Flera GM "hoppade på BO huvud" och sparkade ihjäl honom efter att ha slagit ned honom.

Är det någon som har faktisk kännedom om vad som hände dvs fakta och vilka GM är? I en håla som Karlstad känner alla alla, och gör dom inte det så känner dom definitivt några som var på plats och såg allting.

Men det var inte en vanlig lödagkväll. Det var konserter och events.
Halva Värmland var på plats .
Citera
2026-09-02, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Jag skrev om att Aftonbladet lämnar fel uppgift. Männen är inte häktade än. Viktigt att rapportera korrekt tycker jag. Tycker inte du det är bra?

Polisen uppmanade igår personer som sett misshandeln att kontakta polisen. Hoppas man gör det.
Hade varit bra om någon som såg det hela filmade händelsen, men det kanske är att hoppas på för mycket.

Både kan dömas även om det var den ene som var mest aktiv. Vi får se. Svårt att gissa när vi har så lite uppgifter om hur misshandeln gick till.

SB verkar vara dömd tidigare för liknande så kanske drivande
Citera
2026-09-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Det finns det, men även stor mängd vittnen och familjen!
de kan hävda nödvärn eller vad som helst men dom båda kommer få fängelse i minst 3 år.

Dom är unga
Förstagångsförbrytare

= Villkorlig dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in