2026-08-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Exakt. Idioter som skriker om språkval framför sakfråga ska bara ha skit. Jag hoppas att få se känsliga kärringar springande gråtande ur plenisalen. Politik är ingen syjunta, det är krig. Och då behövs en Allard mer än någonsin.

Jag som kvinna tänker att många politiker är väldigt fula och manipulativa fiskar. Så om någon vänsterpartist gråter (för det lär bara vara en vänsterpartist) kommer de medvetet använda tårarna som vapen.
Önskar verkligen in Allard där som kan stå och såga massa idiotiska resonemang och komma med nåt nytt. De behöver lyfta blicken och vidga sina vyer...
Citera
2026-08-30, 22:25
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterGul
Markus visar ingen respekt för demokratin och får akta sig att han inte slutar som Kirk

Kan någon tagga SÄPO? Vi har en Tyler Robinson wannabe här.
Citera
2026-08-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightsky26
Han har lagt mycket arbete på att marknadsföra sig genom att försöka tilltala de lägre stånden. Han har skämt ut sig inför hela Sverige för all framtid genom att sänka nivån och efterhärma hjonen för att de ska kunna identifiera sig med honom.

Han beteende kommer att förändras radikalt när det visar sig att strategin misslyckats.
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Så han borde vända sig till överklassen och medelklassen som arbetar som kommunikatörer? Är de mer värda som människor? Säg mig, vad röstar du på?
Citat:
Ursprungligen postat av nightsky26
Men vaddå äru helt jävla dum i huvet eller? Va, öh, öh ööh...
Citat:
Där övertygade du mig inte. Kommer fortfarande rösta på Örebropartiet för att de behövs i riksdagen.
Men du övertygas när Allard använder samma retorik. Ska vara lite mer pubertal nästa gång så att du verkligen tar till dig budskapet.

Är könsord något som imponerar på dig?
Citera
2026-08-30, 23:14
Medlem
Citat:
Politik är ingen syjunta, det är krig.

Politik är inte "krig", nej.

Citat:
Och då behövs en Allard mer än någonsin.

Till vad?
Citera
2026-08-30, 23:17
Medlem
Allard blev helt slaktad av sista killen, mot övriga gjorde han det bra. Man ser igenom denna låtsas-Stalin enkelt om man bara tänker lite.

Han målar upp sina halmgubbar, avbryter, överröstar och upprepar 100 gånger. Det finns ingen substans i det han säger. Kasselstrand är flera gånger bättre än den där skämtaren.
Citera
2026-08-30, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalsonPaTaket
Håll käften helt ärligt, jag antar att det inte är första gången någon säger det. Du förlitar dig för mycket på dina absurda och orimliga senarion som aldrig kommer ske.

Det är nog du som ska hålla käften gumman, svagbegåvade invånare som lilla du bör inte ha rösträtt, varken nu eller om 200 år.
Citera
2026-08-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Nej han kommer bara gapa en massa skit utan lösningar och hans svagbegåvade fans börjar klappa likt publiken på Samhalls julfest för de tycker Markus är duktig när han gapar och skriker.

Markus är pinsam. Har han någonsin sagt något intelligent? Det enda han gör är att gapa, avbryta och måla halmgubbar och upprepa dessa 100 gånger. Det gör han i varje situation.

Det är en riktigt autistisk och asocial loser som vill vara någon låtsas-Stalin. Han har aldrig sagt något med substans och kommit med en lösning.

Kasselstrand slår denna gapiga pajas 10/10 gånger.
Citera
2026-08-30, 23:25
Medlem
Citat:
Jag som kvinna tänker att många politiker är väldigt fula och manipulativa fiskar

Jupp. Och Allard är en av dem.

Citat:
Önskar verkligen in Allard där som kan stå och såga massa idiotiska resonemang och komma med nåt nytt.

Hur gammal är du? Det vi ser här är inte "något nytt"...

Citat:
De behöver lyfta blicken och vidga sina vyer...

Vidga sina vyer mot vad? Möjligheten att skrika idiot till dem man inte håller med, samtidigt som ens kompis står bredvid och filmar?

Möjligheten att kalla invandrare man inte gillar för babbe medan man dricker Monster?

Möjligheten att "motorsåga" bort lite "transferiat", ā la DOGE? Får lite "19-årige Big Balls"-vibbar här..
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/elon-musk-big-balls-doge-white-house-b2744323.html
Senast redigerad av Traumprinzz 2026-08-30 kl. 23:28.
Citera
2026-08-30, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Allard blev helt slaktad av sista killen, mot övriga gjorde han det bra. Man ser igenom denna låtsas-Stalin enkelt om man bara tänker lite.

Han målar upp sina halmgubbar, avbryter, överröstar och upprepar 100 gånger. Det finns ingen substans i det han säger. Kasselstrand är flera gånger bättre än den där skämtaren.

I samtalet med den siste killen blir det väldigt tydligt att Markus är en slapp jävla debattör och en one trick pony, som kör på "brute force" och vill så fort som möjligt börja gaffla om helt värdelösa och irrelevanta saker som att han vore en 18-åring som tjafsar med nån i gymnasiekorridoren.

Börjar gå på och böla om att "durå som läst så mycket! Äru JURIST eller, för du LÅTER precis som en sån!" Lmfao, killen han talar med har en poäng när han svarar "vem fucking bryr sig?" på detta spörsmål. Helt irrelevant information i debatten i fråga, och bara ett patetiskt försök att få samtalet att spåra ur hela vägen ner till ad hominen-nivå, och sedan när någon blir arg eller stött på Allard kan han kalla dem för "fegisar som inte fixar att debattera". Lol, det är inte "debatt", det de egentligen inte "fixar" är att veva och gräla i en kvart som två ölabröla-grabbar efter en IFK-match.

Han vill få alla förbannade och uppe i varv, så att han kan retirera till sin favoritposition: att prata högst och vara mest förbannad och puckla på mest och snabbast av alla.

Han är som en lat hockeyspelare som inte orkar träna skott och åkning ordentligt, men som vet att när handskarna åker av, då är han bäst på att veva. Därför försöker han också alltid få alla han grälar med att hamna just där, så att alla i kommentarsfältet börjar apatjattra om att han "äger dem" när han vevar högst.
Senast redigerad av Traumprinzz 2026-08-31 kl. 00:29.
Citera
2026-08-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det ligger säkert en hel del sanning i det.
Men han gör det bra till skillnad från dom flesta andra politiker med samma bakgrund.

Gör vad bra? Klagar på andra?

Lol. Är det värt 67k skattemedel i månaden i arvode?
Citera
2026-08-31, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
miljöpartister kan inte kontrollera sina känslor.

Lmfao. Till skillnad från zenmästaren Allard menar du?
Citera
2026-08-31, 00:21
Medlem
Citat:
Har han sagt "jävla fetto"? 😂😂
Det där med idiot förstår jag i den kontexten han är. Örebro kommun är ju sanslöst vidriga, kolla hur de behandlat Elsas och Malins familjer.
Jag tror att det kan gå mycket bättre i riksdagen men han kan säkert bli förbannad om V står och ljuger som de brukar.

Är det politiken som är det viktiga, eller är det ryggdunkarna på Facebook som är viktiga?

Jag hoppas ju att han får 51% i Örebro så att man kan se vad han lyckas åstadkomma.
Innan dess så tror jag tyvärr att han gör sig osams med alldeles för många människor, vilket jag tror är kontraproduktivt.

Det betyder ju inte att jag har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in