2026-08-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Michael-fallet vid Tjeggelvas är det som ligger mig närmast då jag bor i norra Sverige.

Där snackar vi ren ondska.
Läste just! Fy faaan, är de där jävla äcklena ute och lever sina liv i dag????
Citera
2026-08-26, 23:07
Medlem
Schürrer kommer hemsöka mig så länge jag lever. Bobby-fallet berörde mig djupt också. Så står mellan de två för min del.

Frånvarande morsan i Hisingen som lät sitt barn brinna inne är det senaste. Så utmattad att jag slutade följa fallet
Senast redigerad av McJesus 2026-08-26 kl. 23:13.
Citera
2026-08-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Läste just! Fy faaan, är de där jävla äcklena ute och lever sina liv i dag????

Ja om dom lever så, straffet blev ju provocerande lågt, som vanligt i Sverige. De lär väl vara nere på kontinenten för vet inte om de blev utvisning på livstid.
Att inte diverse tjänstemän på socialtjänster som tagit emot orosanmälningar gjorde något ställer ju frågor om hur det var då, och om det blivit nå bättre..
Citera
2026-08-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca2021
Väldigt bra lista men räknas Vilma Andersson/robin.

Aldrig i helvetet!
Citera
2026-08-26, 23:52
Medlem
Någon som begått brott mot barn. Dom kan inte försvara sig och är i beroendeställning till sina föräldrar. Mamma i Eslöv som tvingade i sin dotter ättika, inte gav henne mat, hällde stearin i henne underliv, lät henne sitta fast i en barnstol långa stunder och lät henne sova i sin egen avföring. Vet inte vad jag ska säga...fruktansvärt.
Citera
2026-08-27, 00:07
Medlem
Ida Agnas !
Fick 12 års fängelse för mordförsök
på sin fd sambo, för att han fick umgängesrätt med barnet veckan innan .
Hon hade planerat att åka hem till honom och ha sex så att det skulle finnas spår av honom i henne, och sen säga att han våldtagit henne och att hon dödat honom i självförsvar.
Efter sexet bad hon honom att lägga kudden på ansiktet när hon gav oralt.
Då skar hon honom i halsen med en kniv som hon gömt i sängen.
Hon hade tänkt vänta tills han somnat, men dottern som var hemma och passade barnet ringde och skrev oavbrutet (visade fup) så hon blev stressad .
Hon missade halspulsådern med några millimeter så hon högg honom i magen när han reste sig och försökte få ut henne.
Som om det inte var tillräckligt sjukt..
Han berättade för polisen direkt att hon hade hittat på hela historien om våldtäkt.
Att hon istället planerat alltihopa.
Att de låg i vårdnadstvist och att han skulle få ha första umgänget med barnet dagen efter mordförsöket .
Hon berättade för polisen vart hon hade slängt kniven.
Han sa ..- Jag har inte hållit i nån kniv.. Hon har hittat på alltihop !
Åklagaren ville ha henne häktad direkt men tingsrätten sa nej.
När NFC, fyra månader senare, sa att det inte fanns några fingeravtryck från honom blev hon anhållen igen.. och släppt !?
Socialen, som visste att hon suttit anhållen för mordförsök på pappan, tyckte det var lämpligt att barnet bodde kvar hos mamman !?
Inte förrän polisen slog larm om att barnet var i fara blev det omhändertaget.
Två år senare blev hon dömd till fängelse i 12 år.

Måste vara den sämsta polisutredning och förundersökning nånsin.
För att inte tala om socialtjänsten !!
Citera
2026-08-27, 00:23
Medlem
Liletts avatar
Amani Madi som mördade åttaåriga Yara i Karlskrona 2014.
Citera
2026-08-27, 02:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruns
Fallet Yara Alnajjar
Blir ledsen på riktigt när jag läser. Det fallet hade jag ingen koll på.
Att ge sig på barn tyder på en outgrundlig ondska. Åtta år och blir ihjälslagen av de som skall ta hand om och skydda henne.

Christine Schürrer som slog ihjäl två små barn med hammare, pojken försökte skydda sin lillasyster.
ren skär ondska.

Hur fan kan man mörda barn?
Citera
2026-08-27, 03:31
Medlem
Haramadans avatar
Gudrun Schyman som eldade upp en skottkärra full med pengar för att bevisa någonting är ju rätt bestialiskt*, även om det kanske ligger lite i lä när det kommer till barn- och styckmord.

* Hade kanske kunnat rädda liv med pengarna om hon skänkt dem till forskning eller liknande.
Citera
2026-08-27, 05:12
Medlem
Hon Görel som slog ihjäl sin mamma med fittan bar. De sitta hon fick de va sin dotters fitta
Citera
2026-08-27, 10:02
Medlem
Sinraths avatar
8års fängelse.
10 år.
12 år.
Utvisning efteråt.

Det är allt den svenska lagboken kan klämma fram för de människor som gjort bland det värsta som finns? Helt otroligt.
Citera
2026-08-27, 11:03
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon som dödade sin bebis och la den i frysen och sen i skogen borde vara med på listan.

Jag undrar vad det är i deras huvud som driver dem att begå något sånt här? Helt otroligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in