2026-08-26, 10:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
den där feta i arboga som ville båda föräldrarna skulle mördas
Johanna Möller, inte så fet i mina ögon men visst kvalar hon in på listan. dock inte i topp enligt mig.
Mest en girig spermahink som ville få ut arvet i förskott. Finns flera sådana. Senast systrarna i 60 årsåldern som försökte mörda sin far, (FB) Systrar i 60-årsåldern dömda i Tingsrätten för mordförsök, Jönköping (2025-12-04)
Citera
2026-08-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca2021
Ja som jag skrev vem tycker ni har gjort de mest avskyvärda brottet. Och beskriv gärna va hon gjort. Och om man har fup så släng upp den

Johanna Möller, Tyskan i Arboga.
Citera
2026-08-26, 11:03
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
N*ina Ä*kiä. Mamman till den utvecklingsstörda Bobby som mördades efter långvarig tortyr.
Nog bland de fall som berört mig mest genom åren. Sådan outgrundlig ondska, och under så lång tid.
Bobbys mamma tillät det ske, deltog passivt och hjälpte till att skydda mördaren.

Mordet var inget snabbt mord utan föregicks av utdragen tortyr mot könsoganet bla. När han äntligen dog kom döden som en befriare. Han blev 10 år och var utvecklingsstörd. Ren skär ondska. N*ina har en plats i helvetet bokad.

(FB) Mordet på Bobby Äikiä i Nässjö, 2006

Det var ett av de första förslag jag kom att tänka på. Stackars grabb, de tvingade ut honom i vinterkylan och skyfflade snö över honom också utöver alla andra grymheter.

Sen mamman i fallet i Lund som kallade sin egen dotter för "zombiekräkspyan" och hällde ättika i halsen på henne så magsäcken frätte sönder och fick opereras bort... hon hade jag också hoppats hamnar i helvetet för det hon gjort, om jag trott på helvetet.
Citera
2026-08-26, 11:20
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej alla som har dödat sina EGNA barn - eller tillåtit att den nye älskaren mördat de egna barnen - är värre. Det går emot naturen.

Det är väl knappast onaturligt. Det sker ganska ofa om jag förstått saken rätt, både bland människor och djur och särskilt under tuffa förhållanden.

Under svälten i Ukraina åt föräldrar till och med sina barn.
Citera
2026-08-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det var ett av de första förslag jag kom att tänka på. Stackars grabb, de tvingade ut honom i vinterkylan och skyfflade snö över honom också utöver alla andra grymheter.

Sen mamman i fallet i Lund som kallade sin egen dotter för "zombiekräkspyan" och hällde ättika i halsen på henne så magsäcken frätte sönder och fick opereras bort... hon hade jag också hoppats hamnar i helvetet för det hon gjort, om jag trott på helvetet.

Ja just de hon är så oerhört vidrig hon också.
Citera
2026-08-26, 11:37
Medlem
kanske inte den värsta men konstig historia hon som drogade ock skulle dra ut tänderna på sin extra pojkvän

(FB) Mord/dråp på Mattias Fahnqvist i Östersund 2015-10-17
Citera
2026-08-26, 11:45
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
kanske inte den värsta men konstig historia hon som drogade ock skulle dra ut tänderna på sin extra pojkvän

(FB) Mord/dråp på Mattias Fahnqvist i Östersund 2015-10-17
Är hon ute nu? Borde vara så.
Citera
2026-08-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Är hon ute nu? Borde vara så.

tror jag läste i tråden för 1 år sen att hon bodde i en dyr bostadsrätt i stockholm nu mera
Citera
2026-08-26, 12:09
Medlem
IceEyess avatar
Åtminstone topp 3 har antagligen redan avhandlats, men Martina Kveldstad och Carina Frödin förtjänar också ett omnämnande för sina respektive tilltag.
Citera
2026-08-26, 12:26
Medlem
Riksreptilens avatar
Många bra/hemska förslag.

Jag nominerar knarkmamma från Norrköping som såg till vi fick ny lag vid namn Lex Lilla Hjärtat.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fallet_Lilla_hj%C3%A4rtat?wprov=sfla1

" Esmeralda Gustafsson, född den 25 april 2016, var en flicka som påträffades död och undangömd den 30 januari 2020 i sin bostad i Norrköping. I medierna kom hon att kallas Lilla hjärtat.[1] I augusti 2020 dömdes hennes mor till fängelse i ett år och nio månader för vållande till annans död. Domen överklagades till hovrätten, som i juni 2021 dömde modern till åtta års fängelse för dråp. Fallet blev mycket uppmärksammat i Sverige och väckte starka reaktioner. "

Några på socialtjänsten bör hamna i Skärselden i några hundra år dessutom.
Citera
2026-08-26, 12:29
Moderator
Parongatans avatar
Tråd flyttad från Aktuella brott och kriminalfall till Brott och brottsbekämpning

/Moderator
Senast redigerad av Parongatan 2026-08-26 kl. 12:41.
Citera
2026-08-26, 12:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Hemskt fall

(FB) Basak Akman fick livstid för mord/-försök på sin dotter och son i Vallentuna (2023-09-08)
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-08-26 kl. 12:59. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in