2026-08-21, 22:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Tydligen ska en a*nes vi*ner vara död
G K

Inte hon i tvillingvideon då
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Livstid är livstid, och sist en 18-åring attackerade och dödade två lärare på en skola så blev han dömd till livstid.
https://www.domstol.se/nyheter/2022/09/livstids-fangelse-for-morden-pa-latinskolan-i-malmo/

Dagens psykmongo lär även han bli dömd till livstid.
Troligen ja, rpv finns också i grannskapet men med tillgänglig info så livstid.
Kärva tider för en ung kille som inte verkar insatt i gangsteriet och hur det fungerar.
Kan tänka mig att sket i om han dog, kanske till och med hoppades på det och att bli en ikon inom subkulturen.
Därför är det bra att han togs levande.
Så han får skörda konsekvenserna av sin fenomenala tankevurpa "Det här är rätt väg att gå"
Jag har själv skitit i om jag dör och får betala för det nu.
Inte alls samma pris pga att jag inte kukat så in i helvete fel men det är så det funkar på alla nivåer med den inställningen.
Inställningen att man inte kommer att leva tillräckligt länge för att skiten ska komma ikapp en.
"So cowboy change your ways today, or with us you will ride"

Mvh Sur-far
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Jo just det, och det är därför som den döde hette Agnes.

Står ingenting om att det är en kvinna som är död. Men förmodligen var hon i vägen
Citera
2026-08-21, 22:13
Medlem
Det är alltid lika intressant och bisarrt att se hur snabbt narrativet svänger: när en gärningsman är vit men från ett annat europeiskt land väljer vissa kretsar att plötsligt tysta ned, tona ner eller helt avsäga sig kopplingen till den vidare vitmaktsmiljön, trots att ideologin annars ständigt är aktuell.

Vila i frid till den stackars tjej som fick livet bortrövat pga detta fanskap.
Citera
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Är hans farsa carlos (karoly)? Nebel som bodde/bor i Sundsvall påstå sig vara gammal bandidos medlem?

Ja, det är hans farsa.
Citera
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Tvärtom, mycket pekar emot att det var en kommunist som kom från Balkan.

Någon hade skrivit under en bild på honom "Lejonet från Bušče"

Och det finns två val på det... Antingen är det Kroatien. Eller så är det Bosnien/Hercegovina..

Bosnien/Hercegovina är kommunistiska och gillar putin.
Kroatien är inte lika glad i Putin. Men visst finns det kommunism där med..

Och med tanke på att GM hade taggats utav massa konton som skrev på Ryska... Och även repostat skit från Kasselstrand och så Allard. Är det stor sannolikhet att denna killen är från Balkan och varit med i någon påverkansoperation bland massa ryssar..
Jag tror att du är något på spåren, i alla fall vad gäller härkomst. Han ser definitivt ut som en jugge.

Många zigenare i Balkan-länderna tittade på spanska TV-såpor under 90-talet, vilket resulterade i att många zigenare döpte sina ungar till spanska namn. Det skulle förklara mellannamnet.

L*am är väl det nya Y-namnet, nuförtiden? Jag tycker mig se det namnet rätt ofta när det är svenskar som begått brott.

Min gissning är att han kommer från en zigenarsläkt från Balkan, kombinerat med en N*bel-familj, som jag ser att många redan sett var det namnet härstammar.
Citera
2026-08-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
han gillar våld. Högerextremt eller inte, han gillar VÅLD inte politiska syften.
Nu var ju Breivik och Richard Andersson högerextremister. Breivik sköt S-ungdom och Andersson tog livet av invandrare. Så om det stämmer att det var denna killens konto som hyllar dessa så ÄR han högerextremist! (Oavsett om han är från Balkan (?), det finns inget ”kommunistiskt” land där, inte heller Ryssland är kommunistiskt).
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarrbone
hans vänner hyllar kommunismen och har kommunistbilder på sina profiler
Länka
Citera
Medlem
Eadric.Streonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanBror

Har någon luskat fram namnet på förövaren?

Misstänkt gärningsman: https://petterssonsblogg.se/2026/08/21/liam-carlos-nebel-dodade-en-och-skadade-tre-i-fagersta/
Citera
Medlem
Blomsoppas avatar
https://www.ratsit.se/20090527-Mary_Agnes_Reianne_Viker_Fagersta/FyVyyPqIA_0_d3KGo9OpzRXBbvjmxnbp5E9NXJokr7U

Det ska vara hon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarrbone
hans vänner hyllar kommunismen och har kommunistbilder på sina profiler

Citat:
Oväntat. Det hade jag inte sett ännu ens själv. Schysst!

Vilka konton gäller det? Såg ingen av de som han följde som la upp kommunistvideos. Eller vad definierar du som kommunism?
Citera
Medlem
Är det AV som avlidit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här