2026-08-21, 22:08
Medlem
Blomsoppas avatar
Tydligen ska en a*nes vi*ner vara död
G K
Citera
2026-08-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Tror du inte att han är nöjd med det han har gjort? Tror inte han kommer ångra det här, det hade varit billigare för oss att sikta högre!

Han är säkert nöjd just nu, men han är också bara 18 år. Jag vill tro och hoppas att efter väldigt många år marinerad i ett klass 1 fängelse kommer att lida, och finns den lilla chansen så betalar jag gärna för det att hända!
Citera
2026-08-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Sluta ljug. BBC hittade bara att Rickard Andersson höll på med en del skumma krypto-transaktioner i utlandet.

Ljuger inte
BBC la även ut vad han hade bakgrund och gjort innan Örebro dådet olikt Sverige men dådet i Sveriges la ner precis som detta kommer göras och Trollhättan. Vi har the purge i Sverige där utlänningar är target
Citera
2026-08-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Det kan han nog ha varit. Jag börjar få känslan av att allt det här egentligen handlar om ett svartsjukedrama som fullständigt urartat.

Ligger i farans riktning iaf. Jag har ingen aning såklart, därav frågetecknet.

Verkar ju inte handla in en frisk person(GM) så målbilden kan ju handla om något så futtigt som att det ska vara en ung kvinna först, för att straffa alla kvinnor(och de som är dem nära).

Det är svårt att föreställa sig det helvete som flickans anhöriga går igenom just nu. Lite tråkigt att man bara sköt GM i benet.
Han har försakat sin rätt att leva som jag ser det.
Citera
2026-08-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isthedark
Vart stpr5det att det är en tjej?

Det är inte bekräftat men jag drar slutsatsen av bilden på tjejen som ligger i en pöl av väldigt mycket blod. En sån urblödning överlever man inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKanyl
Då hade vi sett NMR och aktiv klubb hylla dem, kan du länka till någon sådan hyllning?

Varför då? Olika grupper kan ogilla eller till och med hata varandra även om de "är på samma sida"? Det är helt olika sorters grupper och folk. Folk som dras till Aktivklubb är inte samma karaktärer som radikaliseras på Roblox.

Historien är fulla av exempel: SS mot SA, Stalinister mot Trotskyister etc.

Igen, läs (eller läs om) Siege.
Citera
Medlem
Solstol28s avatar
P7, RPU, Rättspsyk på obestämd tid.
Citera
2026-08-21, 22:11
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Så klart. Frågan var vad en 12-åring gjorde där.

Högstadieelever hänger inte sällan med gymnasieelever.

Någonstans måste de ju få all snus och vejp ifrån också.
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Ok jag har inte sådana tjänster. Men det är stor skillnad på breivik och Anton. Anton var en ung kille med problem och breivik var mer en terrorist. Likt dom som sätter på sig självmordsväst
Här har du en spegling på hans TT https://www.tiktok.com/@grassgreenrebornn

Varje inlägg är en massmördare, siffran du ser på varje video är antalet som de lyckades döda,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Man kan vara anhållen även på sjukhus. Platsen spelar mindre roll.

Jag utgick från att de sa att han inte var en av dem som vårdades och att de sedan sa att han satt i arresten. Det är alltså detta som sades på presskonferensen och inte mina spekulationer.
Citera
Medlem
Jag orkar inte läsa alla kufars killgissningar, kan någon summera?

Är den som dött någon utav de två pojkarna som är allvarligt skadade?

Har någon luskat fram namnet på förövaren?
Citera
2026-08-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Hans farsa ungersk.

Ni kommunister försöker spinna narrativet till sinnessjuka fantasier att det skulle vara en svensk GM.

Det finns inget svensk med GM.

Hela hans familj är utländsk och är även GM.

Är hans farsa carlos (karoly)? Nebel som bodde/bor i Sundsvall påstå sig vara gammal bandidos medlem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in