Citat:
Ursprungligen postat av
Fatiguewar
De är helt enkelt tuffare än svenskar och vet att så länge man gapar och skriker tillräckligt mycket, så avdemonterar svenskarna sin egen demokrati i ren rädsla.
Sverige är förgånget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fatiguewar
Det hade säkert passat i mellanöstern, nu är vi i Sverige, i svensk demokrati. SD är ett av Svergies största partier och 20 negrer från mellanöstern kan tysta dem genom att gråta.
Är det normalt?
Det är normalt i Sverige.
Det är inte många av oss som har en Welcome refugees flagga eller palestinasjal men dom som har syns och hörs.
Dessutom så är systemet riggat så att svenskar alltid måste ta baksätet.
Det som sker är precis det som foliehattarna här på forumet och annorstädes hållt på o gaggat om sen internet uppfanns.
EUs uppgift är att luckra upp gränser och nationalkänsla så att vi inte har någon möjlighet att vara stolta över något som identifierar oss som tex svenskar utan vi blir istället en rotlös massa som inte har någon tillhörighet eller identitet.
Ställer man sig sen frågan vem som bestämmer i EU så blir det knappast bättre fastän foliehattarna än en gång får rätt. EU är ingen demokratisk organisation, förvisso får parlamentet rösta på en ledamot eller två som får bli chef i EU, finansminister, utrikesminister etc de som sätter ut kursen och styr skutan.
Men var kommer dessa kandidater från? Vem har vaskat fram dem, vem har sett till att det är dom som kan bli röstade på??
Sen att lobbyisterna inte skulle kunna muta parlamentsledamoterna hur dom ska lägga sina röster måste man vara bra dum att inte tro, man blir inte EU parlamentariker om man inte är korrupta eller önskar få ta del av korruptionen. Inkomster och bidrag utan insyn i hur pengarna används och med en skattesats ner mot 8% beroende av hur dom tar ut pengarna.
EU har inget som helst folkligt stöd, Nämn en sak EU beslutat som gjort livet bättre förr dess medborgare?
Sen har vi flyktingvågen från negerland och ökenland.
Både EUs riktning och flyktingvågen har foliehattarna försökt få oss att förstå att det är samma människor som ligger bakom.
Utan att outa någon så kan jag säga att denna folkgrupp och nation aldrig varit populär vartän dom verkat och det har till och med gjorts försök att utrota dom och det finns inte en förhud i sikte och det är inte araber.
Nu kommer jag inte ihåg vad han heter, brittisk ståuppare som alltid har kavaj och ser ut som en.. buktalardocka.
Han undrade, inte ordagrannt, hur svenskar gick från att vara vikingar och bärsärker till att sitta ner och kissa, what happend?
Sen hade han en q&a där han fick en fråga av en Shaba, Han sa Shaba med ett frågande uttryck och -Jag trodde vi var i Sverige, sen gick han bara vidare, vet inte ens om folk reagerade på det där annars hade han väl fått sitt inresetillstånd indraget.
Somalierna vill inte svenskar ska kunna uttrycka viljan att ha ett svenskt Sverige men dom får lov att anse att Sverige ska låta alla somalier komma till Sverige och jag har ingen som helst möjlighet få gehör för att jag blir rädd och orolig av att allt i mitt land går åt helvete och att jag ger uttryck för det jag anser vara problemet har om inte gjorts olagligt så åtminstone social omöjligt. Alla andra har rätten på sin sida när dom blir kränkta förutom vita män allt i jämlikhetens namn.
Tänk om alla den kraft som läggs ner i forum och runt fika bord hade fokuseras på att istället omvandlas till handling.
Sverige skulle behövas några Brevikar och Civil Vigilante så vi vaknade och fick tummen ur röven.
Vi har det så himla bra, nåja relativt, att ingen vågar ställa sig upp med riken att förlora allt och dessutom inte får andra med sig.
De man skulle behöva börja med att lyfta ut ur samhället har ett enormt våldskapital, sociopater med tillgång till vapen medans jag måste gå en massa kurser, göra prov och sen traggla mig igenom en lång administrativ process för att få köpa ett vapen som jag många gånger inte skulle ha någon större användning för när det kommer en massa tokar med AK 47 och handgranater springande.
Till med här har system riggats mot oss. För att stävja vapen brott stramar man upp regler och straff vilket påverkar dig och mig, men knappast dom som köper vapen i en källare på orten.
Vi kan alla luta oss tillbaks och se väldigt enkelt hur jänkarna blir rövknullade av sina politiker och den sk deep state.
Vad vi inte ser är att samma sak händer här. Alla EU länder har samma problem med tillresningen, alla politiker i EU, med ett fåtal undantag, lägger över problemet på oss dvs det behövs mer integrationsinsatser och att vi välkomnar dem i vårt samhälle.
Jag vet inte vad politikerna har ut av detta, om dom lovats en plats på Musks Marsraket eller vad det nu är men man måste ha huvudet väldigt långt upp i röven om man inte ser att politikerna jobbar för sig själv och mot oss. Det finns ingen som tar tillvara mina intressen eller Helmuts intresse i Tyskland men det finns en gemensam drivkraft att trycka ner oss och in i fållan av duktiga skattebetalare som får mindre och mindre tillbaks av skatten efter som EU vill ha sitt tionde och resten ska försörja dom som inte kan anpassa sig och lära sig språket.
En dag kommer denna senfärdighet komma tillbaks och bita oss i röven.
Förvisso har vi redan börjat känna nafsandet i baken men vi knyter handen i fickan och går vidare med den fasta övertygelsen att det kommer snart sluta skava, fastän vi alla vet innerst inne att det bara kommer bli värre.
För många år sedan sa dom att en röst på Jimmie var bortkastad, idag är han inte längre relevant, så lyssna inte på de som säger att en röst på AfS är bortkastad en resa måste alltid börja med ett första steg.
Strykekram till alla Svenskar.