Citat:
Jag håller fullständigt med dig! Dina ord är kloka men man kan (tyvärr) även vända på det och säga: var det någon som på riktigt trodde att det skulle fungera att integrera iq-befriade muslimer från härjade krigsländer, numera busschafförer vars föräldrar är syskon eller kusiner, folk som kommer ifrån en helt annan kontinent, kultur, värderingar, åsikter?
Jo, vi kan tycka att lite tacksamhet vore på sin plats. Har vi fått det? Nej. Vi får mord, våldtäkter, misshandel, gångvåld och hedersvåld samtidigt som vi öser pengar och möjligheter över dem!
Vore det inte rimligare att tro att detta idiotiska projekt skulle gå åt skogen?
Jag undrar när den dagen kommer
NÄR NOG ÄR NOG?
Rösta MOT invandring!
Jo, vi kan tycka att lite tacksamhet vore på sin plats. Har vi fått det? Nej. Vi får mord, våldtäkter, misshandel, gångvåld och hedersvåld samtidigt som vi öser pengar och möjligheter över dem!
Vore det inte rimligare att tro att detta idiotiska projekt skulle gå åt skogen?
Jag undrar när den dagen kommer
NÄR NOG ÄR NOG?
Rösta MOT invandring!
När människor inte integreras skapar det ett osynligt förakt och en känsla av orättvisa dvs ett vi mot dom. Jag känner många invandrare, dom flesta är förvisso från Europa forna Jugoslavien vissa från Albanien och några från Turkiet och är enligt mig idag nästan lika mycket svensk som mig, dom har familj och arbete sen finns det alltid ett ruttet ägg det går inte att komma ifrån, men dom är inte otacksamma och dom förstör heller inte för andra utan precis som alla normala människor kämpar på för att få ett bättre liv.
Det är snart lika många anstalter som höghus i förorterna.
Men jag vet inte, dom flesta jag känner både svenskar och folk som kom på 90 talet lutar ju mot SD och man kan ju undra varför