Citat:
Ursprungligen postat av
KentDement
Fan vad mycket ynkryggar det är i den här tråden, jag hoppas verkligen ingen av er sprider era gener vidare om eran sädesproduktion mot förmodan skulle fungera.
Drömmen vore ifall varje svensk som har ett arbete vägrade jobba på grund av att det daltas med otacksamma människor som har omfamnats och fått en chans till ett LIV, jobb utbildning sjukvård osv men ändå är otacksamma och saboterar för andra som några jävla 5 åringar för att det inte passar deras ideologi ? Då tycker jag inte att man ska vara kvar och ge den platsen till någon som behöver den mer.
Jag vet inte vad det är som har hänt med folk, men det går rakt åt skogen när man prioriterar skit framför förnuft.
Jag håller fullständigt med dig! Dina ord är kloka men man kan (tyvärr) även vända på det och säga: var det någon som på riktigt trodde att det skulle fungera att integrera iq-befriade muslimer från härjade krigsländer, numera busschafförer vars föräldrar är syskon eller kusiner, folk som kommer ifrån en helt annan kontinent, kultur, värderingar, åsikter?
Jo, vi kan tycka att lite tacksamhet vore på sin plats. Har vi fått det? Nej. Vi får mord, våldtäkter, misshandel, gångvåld och hedersvåld samtidigt som vi öser pengar och möjligheter över dem!
Vore det inte rimligare att tro att detta idiotiska projekt skulle gå åt skogen?
Jag undrar när den dagen kommer
NÄR NOG ÄR NOG?
Rösta MOT invandring!