2026-08-20, 09:19
Medlem
Karmans avatar
SD gnuggar händerna av förtjusning. Detta är precis vad de räknat med...
Citera
2026-08-20, 09:33
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
SD gnuggar händerna av förtjusning. Detta är precis vad de räknat med...

Hahaa!
JA!
Mer PR kunde de inte få! Vi bockar, bugar och niger till alla arbetsskygga somaliska busschafförer i Skövde!

STORT TACK ATT NI HJÄLPTE TILL ATT GÖRA SD PR-KUPP TILL EN LANDSOMFATTANDE NYHET!!!
Citera
2026-08-20, 09:36
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad vinner SD? Att de som redan innan tyckte att SD är jättebra även nu tycker att SD är jättebra? För du tror väl inte på allvar att SD vinner några nya väljare pga det här?

GRATIS SPRIDNING ÖVER HELA LANDET!

https://www.expressen.se/ledare/malin-siwe/sd-tricket-funkade-aven-denna-gang/
Citera
2026-08-20, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
GRATIS SPRIDNING ÖVER HELA LANDET!

https://www.expressen.se/ledare/malin-siwe/sd-tricket-funkade-aven-denna-gang/
Fast alla vet redan vilka SD är och vad de står för. Det enda intressanta är väl om de får nya väljare pga detta. Tror du att de får det och vad har dessa röstat på innan?
Citera
2026-08-20, 09:53
Medlem
Fan vad mycket ynkryggar det är i den här tråden, jag hoppas verkligen ingen av er sprider era gener vidare om eran sädesproduktion mot förmodan skulle fungera.

Drömmen vore ifall varje svensk som har ett arbete vägrade jobba på grund av att det daltas med otacksamma människor som har omfamnats och fått en chans till ett LIV, jobb utbildning sjukvård osv men ändå är otacksamma och saboterar för andra som några jävla 5 åringar för att det inte passar deras ideologi ? Då tycker jag inte att man ska vara kvar och ge den platsen till någon som behöver den mer.

Jag vet inte vad det är som har hänt med folk, men det går rakt åt skogen när man prioriterar skit framför förnuft.
Citera
2026-08-20, 09:59
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Fast alla vet redan vilka SD är och vad de står för. Det enda intressanta är väl om de får nya väljare pga detta. Tror du att de får det och vad har dessa röstat på innan?

Vet inte ”alla” redan vilka alla partier är och vad de står för?
Ju mer reklam desto bättre. Det gäller ju all marknadsföring. Hade dessa iq-befriade busschafförer gått till jobbet som vanligt folk å skitit i att bli så löjligt kränkta, så hade detta inte nått utanför Skövde stads femtio-skyltar.
Ja, jag tror att många väljare ännu inte har bestämt sig och därför kan SD vinna röster på detta.
Citera
2026-08-20, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Men det står ju absolut inget om att någon inte borde vara här på SDs valaffisch.

Det står: ”Saknar du Mogadishu? Återvandringsbidraget hjälper dig hem”

Som ”Saknar du Norrlands glesbygd. Flyttbidraget hjälper dig hem”
Eller ”Saknar du mer umgänge med dina barn, utökad föräldrarpenning hjälper dig”

Vad är det för fel med att lämna ett positivt budskap om att det finns ett nytt, i det här fallet rejält tilltaget startbidrag, för den som önskar återvända till ett land den saknar, för att den inte trivs eller kan försörja sig i Sverige?

Om man inte förstår undertexten i budskapet så kanske man inte är lika smart som en somalisk busschaufför.

Om det skulle vara ett politisktbudskap så kanske man ska skriva lite om vad man vill med bidraget, Höja sänka eller ta bort det. Det är väl sånt man informerar om i en valkampanj.
Citera
2026-08-20, 10:07
Avstängd
Citat:
För det har ju ingen svensk någonsin gjort 🙂

Bättre att sjukskriva sig för den dåliga arbetsmiljön SD's bidrar med än för att man är lite bakis.

Då kan vi sjukskriva oss för den dåliga arbetsmiljön invandrarna förser oss svenskar med.
Citera
2026-08-20, 10:11
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Fan vad mycket ynkryggar det är i den här tråden, jag hoppas verkligen ingen av er sprider era gener vidare om eran sädesproduktion mot förmodan skulle fungera.

Drömmen vore ifall varje svensk som har ett arbete vägrade jobba på grund av att det daltas med otacksamma människor som har omfamnats och fått en chans till ett LIV, jobb utbildning sjukvård osv men ändå är otacksamma och saboterar för andra som några jävla 5 åringar för att det inte passar deras ideologi ? Då tycker jag inte att man ska vara kvar och ge den platsen till någon som behöver den mer.

Jag vet inte vad det är som har hänt med folk, men det går rakt åt skogen när man prioriterar skit framför förnuft.

Jag håller fullständigt med dig! Dina ord är kloka men man kan (tyvärr) även vända på det och säga: var det någon som på riktigt trodde att det skulle fungera att integrera iq-befriade muslimer från härjade krigsländer, numera busschafförer vars föräldrar är syskon eller kusiner, folk som kommer ifrån en helt annan kontinent, kultur, värderingar, åsikter?
Jo, vi kan tycka att lite tacksamhet vore på sin plats. Har vi fått det? Nej. Vi får mord, våldtäkter, misshandel, gångvåld och hedersvåld samtidigt som vi öser pengar och möjligheter över dem!
Vore det inte rimligare att tro att detta idiotiska projekt skulle gå åt skogen?

Jag undrar när den dagen kommer
NÄR NOG ÄR NOG?

Rösta MOT invandring!
Citera
2026-08-20, 10:13
Avslutad
Hehe, detta gynnar SD så det ryker om det

Vänsterns taffligheter baktänder alltid!
Citera
2026-08-20, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
SD:s bussreklam tas ner
Västtrafik tar ner Sverigedemokraternas valreklam från sina bussar. Det sker efter att busschaufförer i Skaraborg vägrat köra i protest mot SD:s valaffischer, rapporterar flera medier.

Budskapet ”Saknar du Mogadishu? Återvandringsbidraget hjälper dig hem” syntes på reklamen i kollektivtrafiken.

Ett 20-tal chaufförer, som ursprungligen kommer från Somalia, har sjukskrivit sig i protest, rapporterar P4 Skaraborg.

– Det är en risk för arbetsmiljön och för skadegörelse, säger Maria Björner Brauer, verksamhetschef för marknad och kommunikation på Västtrafik, till radion.

Rätt eller fel att hörsäga somalierna som kör våra bussar? DISKUTERA!

Källa: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/vasttrafik-tar-ner-valreklam-fran-sd-i-skaraborg
Tog dom så illa vid sig ska dom utvisas till Somalia.
Citera
2026-08-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Vet inte ”alla” redan vilka alla partier är och vad de står för?
Ju mer reklam desto bättre. Det gäller ju all marknadsföring. Hade dessa iq-befriade busschafförer gått till jobbet som vanligt folk å skitit i att bli så löjligt kränkta, så hade detta inte nått utanför Skövde stads femtio-skyltar.
Ja, jag tror att många väljare ännu inte har bestämt sig och därför kan SD vinna röster på detta.
Vi får väl se. Jimmie-ballongen verkar ju inte ha gjort underverk för opinionssiffrorna direkt. Om de inte varit ännu sämre utan ballongen. Det vet man ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in