Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnySamhall
På slutet har vi feminina män som dessutom inte vet hur man knullar
OK. Så hur ska ett knull gå till då? Som i en cheesy Hollywood-film från 80-talet (helt orealistiskt)? Som i en ren hardcore porrfilm (även det helt orealistiskt såvida du inte jobbar i branschen eller delar gemensam fetisch med någon).
Det är för övr en hel del både män å kvinnor som inte kan gå lång tid utan att ha ett förhållande. Det är inte sällan att bägge dessa grupper gnäller om partnern där hemma men likväl är bundna till den pga själva behovet av att överhuvudtaget ha ett förhållande. Ibland kan jag känna mig ensam som mer lr mindre singel men jag går inte under av det (och hela min existens kretsar inte heller kring "ett perfekt förhållande").
Det verkar som om du faller för en viss exakt stereotyp.
Ehm ja, nä.
Jag har faktiskt ingenting att säga här.
Tror att kvinnor vet vad jag menar men för att bidra till tråden så kan jag ge viktiga tips?
Ni måste lära er att älska er själva och när man gör det så blir man både en bättre älskare och partner OCH medmänniska. Vandrar man genom livet med självhat eller känslor av att känna sig otillräcklig så vill ingen vandra vägen med en. Varför skulle man? Det kan väl inte vara kul? ..eller sexigt.
Hellre singel än tillsammans med en halv man. Kom ihåg det! Har du någonting att ge din kvinna? Inte? Nej då kommer du stå ensam kvar. Livet är en transaktion, du ger stabilitet och trygghet och hon ger kärlek och barn. En god man får en bra och omtänksam kvinna, en dum man får en kvinna som speglar hans handlingar. Är hon dum i huvudet? Då är du fem gånger värre. Finns ingen anledning för en kvinna att vara dum/dålig eller vad det nu är, om hon har en bra man vid sin sida. Rannsaka er! För vi KAN leva utan er, men NI kan inte leva utan oss.
Och jag tror att alla vet, (utan att betala en prostituerad) att man inte kan betala henne för att känna sig älskad i 30 minuter. Då hade ju män känt sig älskade varje gång de tittade på porr och det gör dem ju inte, tvärtom så blir dem påminda om att de inte är älskade.