2026-08-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashyer
I sina hem?

Finns redan massa bevis på att kvinnor i relation är mindre stressade. Förstår du inte att stress och utmattning hör ihop så vill du inte förstå. Du med andra kvinnor som hänger i denna del har en sak gemensamt och ni är alla störda manshatare och språkförbistrare.
Visa gärna. Så vitt jag förstått det mår singelkvinnor mycket bättre än singelmän.
Citera
2026-08-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Visa gärna. Så vitt jag förstått det mår singelkvinnor mycket bättre än singelmän.

Tar mig friheten att förtydliga; påståendet gällde inte singelkvinnors mående jämfört med singelmäns mående. Utan singelkvinnors mående/stressnivåer jämfört med hur kvinnor i relation mår.
Citera
2026-08-30, 17:56
Medlem
Citat:
"Så vitt jag förstår det" men du förstår inte mycket. Det märks på hur du resonerar och utgår ifrån saker att du förstår ingenting.
Citera
2026-08-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Om vi ska vara krassa så fick kvinnor bestämma så skulle ni sitta på era rövar och käka choklad och klappa era 17 katter hela dagarna emedan nån mystisk kraft styrde allt i samhället utan att ni bryr er hur. Ni har lixom inte dendär inneboende drivet att begå stordåd.

Vi kan ta bort alla dina medelmåttiga och bölande män som baserar sin existens på huruvida en kvinna vill ha dom eller inte; jag vill se hur många högfungerande samhällen ni klarar av och driva. Grejen du inte ser är att när dagen är slut och mannen har hjälpt till att bygga det där reningsverket som gör så att ditt rinnande vatten kommer ur kranen som du kan dricka så vill han inte komma hem till en tom lägenhet. Han arbetar av ett syfte och det syftet är bokstavligt talat meningen med livet. barn, familj, sammanhållning. Livet är kort du kommer antaligen överleva dina katter vettu. Men vad kan man förvänta sig av den moderna kvinnan, så marinerad i västerländsk naturvidrig jämlikhet att ni hyllar barnamördare som hon lindsey clancy i usa.

Du är en spinster som kommer dö ensam och bortglömd för du tyckte du var för fin för att göra det naturen bokstavligt talat skapat dig för i dess enda syfte. Män inser dom inte lever för evigt. Män måste ta chanser, det är kvinnor som sitter och filosoferar vid mållinjen idag.

Men i teroin håller jag med dig, de incels som är patetiska losers som ej åstadkommit nått i livet borde börja och förändra sig själva istället för att tro lycka kommer via en kvinnas vagina. Och ta testosprutor.

Svenska män ser ingen speciell mening med livet. Den rungande majoriteten män ser inte familjeliv som meningen med livet. De ser livet som meningslöst som man ska fylla med det man tycker är roligt, annars får det vara.
Jobb är bara ett ont måste och när man kommer hem är det 100% egentid som gäller.

Nu när kvinnor anammat samma livsåskådning ser ni det däremot som ett problem.
Citera
2026-08-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashyer
"Så vitt jag förstår det" men du förstår inte mycket. Det märks på hur du resonerar och utgår ifrån saker att du förstår ingenting.
Visa gärna som sagt.
Citera
2026-08-30, 18:53
Medlem
Citat:
Visa gärna som sagt.
Sorry du varken kan eller vill förstå.
Citera
2026-08-31, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Svenska män ser ingen speciell mening med livet. Den rungande majoriteten män ser inte familjeliv som meningen med livet. De ser livet som meningslöst som man ska fylla med det man tycker är roligt, annars får det vara.
Jobb är bara ett ont måste och när man kommer hem är det 100% egentid som gäller.

Nu när kvinnor anammat samma livsåskådning ser ni det däremot som ett problem.

Du svarar i en tråd där ts beklagar sig över alla trådar hon måste läsa av mesar som inte kan leva utan kvinnor. Har du läst en enda tråd från kvinnor om samma ämne? Ts tycker tydligen det är ett så stort problem i samhället att hon måste gnälla av sig oh så kommer du ino hc ifrågasätter hennes åsikt. Det är väl henne du ska debattera isf.
Citera
2026-08-31, 04:40
Medlem
Citat:
Du svarar i en tråd där ts beklagar sig över alla trådar hon måste läsa av mesar som inte kan leva utan kvinnor. Har du läst en enda tråd från kvinnor om samma ämne? Ts tycker tydligen det är ett så stort problem i samhället att hon måste gnälla av sig oh så kommer du ino hc ifrågasätter hennes åsikt. Det är väl henne du ska debattera isf.

Jag svarade på ditt inlägg som var fullt av skitsnack.
Citera
2026-08-31, 16:59
Medlem
Citat:
Jag svarade på ditt inlägg som var fullt av skitsnack.

100 år av feministisk skitpolitik där man avvecklat kyrkan och hjärntvättat pojkar/unga män att giftemål är patriarkalt förtryck ger resultat tydligen.

Skulle det komma nån som vill återgå till traditionella livsmönster och ge en riktigt kyrka mer makt över samhället och ge män (och kvinnor) mer mening med livet står sånna som du längst fram och bölar om handmaids tale, skitsnackare är du din jävla orm.
Citera
2026-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
100 år av feministisk skitpolitik där man avvecklat kyrkan och hjärntvättat pojkar/unga män att giftemål är patriarkalt förtryck ger resultat tydligen.

Skulle det komma nån som vill återgå till traditionella livsmönster och ge en riktigt kyrka mer makt över samhället och ge män (och kvinnor) mer mening med livet står sånna som du längst fram och bölar om handmaids tale, skitsnackare är du din jävla orm.

Kvinnor vill inte tillbaka till att vara reducerade till inkubatorer. Det var det enda rätt du kommit med.

Kunde du något om kvinnohistoria skulle du även förstå varför.
Citera
2026-09-01, 05:22
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Kvinnor vill inte tillbaka till att vara reducerade till inkubatorer. Det var det enda rätt du kommit med.

Kunde du något om kvinnohistoria skulle du även förstå varför.

Ett sånt trams det feministiska brölet är. Kvinnor spelade även förr en långt större roll än att bara vara gravida. Före feminismen var Sverige dessutom jämförelsevis såväl vackrare och bättre fungerande och mer harmoniskt hos männen och bland kvinnorna.

Ja män kan leva utan kvinnor och föredrar ofta det när kvinnorna inte är feminina längre, såväl till det inre som till det yttre.
Senast redigerad av KastlosaBerit 2026-09-01 kl. 05:29.
Citera
2026-09-01, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Ett sånt trams det feministiska brölet är. Kvinnor spelade även förr en långt större roll än att bara vara gravida. Före feminismen var Sverige dessutom jämförelsevis såväl vackrare och bättre fungerande och mer harmoniskt hos männen och bland kvinnorna.

Ja män kan leva utan kvinnor och föredrar ofta det när kvinnorna inte är feminina längre, såväl till det inre som till det yttre.

Nej det kvinnor gjorde uppskattades inte och sågs heller inte som samhällsbärande. Det framgår extra tydligt här på flashback.
Nu har de slutat med det och feminina egenskaper har ändå alltid använts i negativa ordalag ändå. Vem vill förknippas med så mycket negativitet liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in