2026-09-16, 02:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så man är en feminist för att man påpekar era brister eller? Ja eller en katt. En katt kommer ju ge en mer kärlek än vad en svensk man kan under sin livstid.
Valet är ditt, vill du ha en katt så, dock finns det katter som klöser mer än vad de flesta män gör. Man kan också ställa denna fråga; är man en dålig man (eller är hela gruppen män) om vi ställer krav? Feminister ställer hårda krav på män.
Citera
2026-09-16, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Valet är ditt, vill du ha en katt så, dock finns det katter som klöser mer än vad de flesta män gör. Man kan också ställa denna fråga; är man en dålig man (eller är hela gruppen män) om vi ställer krav? Feminister ställer hårda krav på män.

Ni får ha vilka krav ni vill. Måste tjejen vara oskuld, ha modelljobb och ha som enda intresse att passa upp på mannen får ni ha det.
Citera
2026-09-16, 12:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ni får ha vilka krav ni vill. Måste tjejen vara oskuld, ha modelljobb och ha som enda intresse att passa upp på mannen får ni ha det.
Precis, och att ta konsekvensen att därmed inte kunna äkta någon, på samma sätt att det är mycket svårt att en feminist får äkta någon. Rent generellt tror jag att det är svårare för män att ha krav, de är mer desperata. Fast kvinnor är mer mot att ha ett fantastiskt bröllop, men sedan vill de skiljas efter tre år.

Män ska helst vara långa och ståtliga, pengar bra jobb vara händiga, när det inte infunnit sig någon sådan så har kvinnan blivit för gammal för barn.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-09-16 kl. 12:47.
Citera
2026-09-16, 13:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det blir väl några andra män. Finska eller syriska eller nåt sånt, eller så blir det kvinnor, eller varför inte AI.
Utsikten för att den svenske mannen ska leva vidare inom säg två generationer ser ju inte direkt ljus ut om man säger så.

Men du trodde ditt samhället skulle leva vidare om du bara betalade din skatt va? Att politikerna skulle fixa resten.
Okej, felet är att vi är svenska, fråga Jimmy vad han tycker om utländska, de är bara en belastning enligt honom. En del utländska deltar inte i familjen i en överdriven grad, det är givetvis olika men du verkar inte veta detta. Men gäller det bara sex så kan du har rätt, jag har ingen vetskap om just detta.

Pratet om folkutbyte kanske är rätt, att de manliga kromosomerna blir utbytta, vi svenska män får hålla oss till de utländska kvinnorna som blir enormt glada för att få män som ställer upp i hemmen. Och vi fyller därmed på det halva folkombytet. Vi män får kvinnor som uppskattar oss, man kan tycka vad man vill om blandningen men alla blir glada och nöjda.
Citera
2026-09-16, 15:44
Medlem
Citat:
Okej, felet är att vi är svenska, fråga Jimmy vad han tycker om utländska, de är bara en belastning enligt honom. En del utländska deltar inte i familjen i en överdriven grad, det är givetvis olika men du verkar inte veta detta. Men gäller det bara sex så kan du har rätt, jag har ingen vetskap om just detta.

Pratet om folkutbyte kanske är rätt, att de manliga kromosomerna blir utbytta, vi svenska män får hålla oss till de utländska kvinnorna som blir enormt glada för att få män som ställer upp i hemmen. Och vi fyller därmed på det halva folkombytet. Vi män får kvinnor som uppskattar oss, man kan tycka vad man vill om blandningen men alla blir glada och nöjda.

Utländska kvinnor diggar alltså män som ligger på sofflocket hemma? De kräver inget av sina män? Tja konverterar du kan du ju alltid dra till Somalia och hämta hem ett tält som nöjer sig med att bo i en tvåa med tio barn som staten pröjsar för. Men resten av världens kvinnor blir nog inte så imponerade.

Plötsligt förstår jag varför vi har så mycket somalisk invandring.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-16 kl. 15:46.
Citera
2026-09-16, 16:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Utländska kvinnor diggar alltså män som ligger på sofflocket hemma? De kräver inget av sina män? Tja konverterar du kan du ju alltid dra till Somalia och hämta hem ett tält som nöjer sig med att bo i en tvåa med tio barn som staten pröjsar för. Men resten av världens kvinnor blir nog inte så imponerade.

Plötsligt förstår jag varför vi har så mycket somalisk invandring.
Utländska kvinnor diggar svenska män, men då just för att de jobbar tjänar bra är inte kriminella, inte super och knarkar så mycket, tar pappaledigt. Undantag finns, förstår inte att du lyckats pinka in dessa undantag då dessa är få. Men det är ju så att invandrarmän ofta är yngre än svenska män, men de förra blir äldre de med, och blir då orkeslösa.
Citera
2026-09-16, 16:24
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Du kanske ska fråga oss kvinnor istället för att lyssna på dina öldrickande grabbpolare?
Grabbarna hjälper inte till att få ligga (möjligen om man vill med dem). Kan inte ni ciderdrickande tjejer hjälpa oss med det, hur gör man för att få ligga. Ni vet ju redan att ligga är nästan det enda vi vill.
Citera
2026-09-16, 16:33
Medlem
Citat:
Utländska kvinnor diggar svenska män, men då just för att de jobbar tjänar bra är inte kriminella, inte super och knarkar så mycket, tar pappaledigt. Undantag finns, förstår inte att du lyckats pinka in dessa undantag då dessa är få. Men det är ju så att invandrarmän ofta är yngre än svenska män, men de förra blir äldre de med, och blir då orkeslösa.

Även ett somalisk huckle kräver nog att mannen masar sig iväg till soc-kontoret.

Men om en svensk kvinna kräver det är det uppenbarligen för höga krav.
Citera
2026-09-16, 16:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Om kvinnan inte lyder mannen åker hon ut. Själv har jag hellre ett jobb med tydliga regler och instruktioner än lever som med en stång i röven dag ut och dag in. År efter år.
Nu är det så att det är vanligare att kvinnan tar initiativ till separation. Om det har med lydnad att göra vet jag inte.
Citera
2026-09-16, 16:36
Medlem
Citat:
Nu är det så att det är vanligare att kvinnan tar initiativ till separation. Om det har med lydnad att göra vet jag inte.

Jag har full förståelse att de gör det.
Citera
2026-09-16, 16:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Även ett somalisk huckle kräver nog att mannen masar sig iväg till soc-kontoret.

Men om en svensk kvinna kräver det är det uppenbarligen för höga krav.
Nej den svenske mannen har lön + lön arv aktier bonusar skatteavdrag och mer. Svårt att ens förstå vad den invandrade säger, men förstås kriminella pengar kan finnas.
Citera
2026-09-16, 16:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Jag har full förståelse att de gör det.
Ibland så separerar inte kvinnan från den utländske mannen för att hon blir dödshotad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in