Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Men alltså ursäkta
Man måste väl kunna diskutera ett ämne utan att män ska känna sig mobbade? Vi är på Flashback. Om du nu tar åt dig av att någon på internet kallar dig incel så är det ju för att du själv håller med personen?
Jag blir inte illa berörd av allt trams folk skriver och hittar på om mig? Ingen hade ju vågat säga det till mig personligen eller ens tyckt dem sakerna, det är ju muslimer bakom en datorskärm det fattar ju alla! Dessutom hatar kvinnor elaka män och elaka män är ju bara män som vet att ingen vill ha dom. Tror du att vår radar är efterbliven? Kvinnor lever med massa radar som snappar upp konstiga beteenden för att vi ska ducka läskiga män med dålig uppfostran.
Friska män är snälla mot kvinnor. Alla vet detta, fråga din mormor 👵🏻
Nej stopp här nu. Man får diskutera mäns psykiska ohälsa det är inte det jag invänder mig emot. Min poäng är att det är skillnad på att diskutera mäns allmänna psykiska ohälsa, och använda något inlägg du precis läst för hån...
"Vi är på Flashback. Om du nu tar åt dig av att någon på internet kallar dig incel så är det ju för att du själv håller med personen?"
Nej, det är inte så det funkar. Hur det funkar är att psykiskt misshandlande män säger något om kvinnors utseende för att trycka ner dem.. Och psykiskt misshandlande kvinnor (alltså samma sort utav äckliga jävla människor) snackar om mäns förmåga att kunna hålla i en flickvän...
Att personen blir sårad för att en person online gör ett socialt och äckligt övertramp, betyder inte att den håller dom sen om förolämpningen. Snarare handlar det om att personen trycker på en öm punkt för att den inte alls är ute efter annat än att faktiskt såra någon.
Bara det faktum att du var inne i hans tråd sekunden innan, tryckte på en sån punkt och sedan gick och startade en hel tråd om honom, gör det ganska svårt att hävda att du bara var ute efter att diskutera män problem här nu i allmänhet. Du hade precis sett någons sårbarhet och valde sedan att göra den till själva ämnet för hela jävla tråden.