2026-08-16, 18:23
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
Nu kan jag inte svara utifrån mig själv då jag som jag tidigare skrev trivs bäst själv. Men dom män i min närhet som har kvinna (samtliga) så är nog många rädda för att vara själva. Tror det kan vara så enkelt. Man brukar ju säga att den värsta fienden är du själv i ditt eget huvud.
Och så är det ju. Jag är min bästis så jag tycker att det är megamys

Snart ska jag laga mat och sen har jag jättefina tallrikar att äta på. Jag skojar inte när jag menar att detta förgyller mitt liv. Jag känner mig lycklig av småsaker. Vackert porslin.. ja! 🙂‍↕️🙌
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast inga av oss bor ju på en öde ö så varför låtsas?

Men du ber ju om det här inne dagligen, så vi bör väl ordna det?
Citera
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det är just en sån här reaktion TS var ute efter när hon skapade tråden.

Äh, det gick för henne redan i TS, multipla då hon fick blåsa i sin egen trumpet tills hon blev nöjd

Sen att nån kommer och pekar ut hennes narcissistbeteende, ser hon bara som en liten efterrätt, eller bonus. DVs där hon får möjligheten att gå loss på nån som kritiserar henne.

Men huvudrätten för narcissister är när dom få skryta upp sig själva till nåt viktigt. Som dessutom brukar vara total lögn dessutom. Man brukar kunna ta det som juju och liknande personer skriver, och översätta det till tvärt-om-språket, så brukar man hamna närmare sanningen

Tex hon brukar alltid tjata om hur snygg och populär hon är, vilket jag tolkar som att män antagligen går över på andra sidan gatan när dom möter henne på trottoaren
Citera
2026-08-16, 18:24
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Mitt liv har aldrig varit bättre sedan skilsmässan för 10 år sedan.
Citera
2026-08-16, 18:24
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Nej ute på en ö med tillgång till massa vatten faktiskt. Bear Grylls satte kvinnor och män på varsin Ö och sedan sade dom "Överlev".

https://www.youtube.com/watch?v=cNApPTtUKoQ

Finns inga rörmokare på en öde ö.
Behöver man en rörmokare på en öde ö? 🏝️

🤣 Det är därför du är singel!
Citera
2026-08-16, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag har precis insett att kvinnor kan leva utan män men män kan inte leva utan en kvinna.

Varför?

Män vill dö utan en kvinna.

Jag hade aldrig kunnat eller velat dö för att jag inte har en man

Varför är män beroende av kvinnor för deras överlevnad? Är det någon som vet varför? Har det med navelsträngen till sin mamma att göra? Den klipps aldrig? Den förflyttas till en ny kvinna? Jag blev äcklad nu.

Det är väldigt oattraktivt om en man inte kan klara sig själv och lägger hela sitt liv i någon annans händer på det sättet. Alla är inte såhär va? Läste nyss om en kille som ville dö för att han inte har eller har haft en tjej. Gud vad töntigt

"Det är kommer reta upp männen"
Citera
2026-08-16, 18:26
Medlem
Citat:
Och så är det ju. Jag är min bästis så jag tycker att det är megamys

Snart ska jag laga mat och sen har jag jättefina tallrikar att äta på. Jag skojar inte när jag menar att detta förgyller mitt liv. Jag känner mig lycklig av småsaker. Vackert porslin.. ja! 🙂‍↕️🙌

Good for you.

Är också min egen bästa kompis. Själv får jag en kick av prestanda i datorvärlden, hård- som mjukvara.

Vi drivs alla av olika saker. Individualismen har fört mycket gott med sig.
Citera
2026-08-16, 18:26
Avstängd
Citat:
Behöver man en rörmokare på en öde ö? 🏝️

🤣 Det är därför du är singel!

Nej, det finns inga rörmokare på er öde ö. Det är helt klart att du är singel
Citera
2026-08-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Men du ber ju om det här inne dagligen, så vi bör väl ordna det?
En öde ö? Yes please.
Behåller dock mitt väldigt bekväma boende också.
Citera
2026-08-16, 18:28
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Nej kvinnor blir trygga i sig själva med åldern och finner sinnesfrid och harmoni väldigt mysigt.

Jag är inte ett dugg säker på det. Min personliga tro är att både män och kvinnor naturligtvis behöver varandra och kompletterar varandra och ger varandra ett otroligt fint utbyte av egenskaper och värde.
Citera
2026-08-16, 18:29
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja jag är ju helt för att man lämnar relationer man inte trivs i så skulle min partner börja begränsa mitt umgänge och mina intressen skulle jag dra och jag tycker att även män borde dra i samma situation.

Det jag pratar om är män som skyller på "regeringen" när de inte orkar göra grejer med polarna och plötsligt inte har några hobbys eller vänner kvar. De anser jag har grävt sin egen grop.

I min värd är de män som skylller på "regeringen" just såna män som har svartsjuka och missunnsamma flickvänner och fruar som saboterar alla deras aktiviteter utom synhåll för ragatorna själva
Citera
2026-08-16, 18:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag tror faktiskt inte det. Tror att alla hade varit som systrar och dem äldre hade uppfostrat dem yngre och det hade funnits rangordningar. Den äldsta hade varit magistern!

Nu tänker jag på Minerva McGonagall i Harry Potter. 🧙‍♀️

Allt bråk beror ju alltid på män. Kvinnor bråkar inte annars. Finns inget syfte

Nu är det mer som nunnor du verkar tänka på. Visst japp det har funkat i århundranden det. Lika med munkar 100% män. Där är det översta övernunnan alla kommer lyssna på.

Men dessa är ju ett speciellt släkte av både män som kvinnor. Som viger sina liva för Gud och det sedan funkar prima. Inte något för det stora av oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in