Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Män vill dö utan en kvinna.
Jag hade aldrig kunnat eller velat dö för att jag inte har en man
Varför är män beroende av kvinnor för deras överlevnad? Är det någon som vet varför? Har det med navelsträngen till sin mamma att göra? Den klipps aldrig? Den förflyttas till en ny kvinna? Jag blev äcklad nu.
Du diskuterar en mycket liten andel av män här.
De flesta män vill väl ha en kvinna (pga livslång hjärntvätt från samhälle och kultur att män ska ha en sådan), men de vill knappast dö om de lever som ungkarlar.
Kvinnor har faktiskt också tagit livet av sig pga misslyckade förhållanden, men visst är det mer sällsynt, pga kvinnor får mer stöd och stöttning från omgivningen då det sker.
Män är verkligen inte beroende av kvinnor för sin överlevnad, det är ju precis tvärtom. Utan män skulle kvinnor bo under en tidning under en bro (bron är ritad och byggd av män, precis som allting annat i världen).
Män har däremot ett psykologiskt kvinnomissbruk, dvs precis som vissa kan missbruka alkohol eller droger. Det är ett kemiskt beroende alla män har från tonåren och uppåt pga höga halter testosteron.
Pojkar som ännu inte blivit tonåringar ser flickor för vad de verkligen är, sämre versioner av människor jämfört med pojkar. Så snart pojkar blir till tonåringar och börjar få högre testosteron, då blir de blinda för hur korkade och värdelösa, falska, manipulativa, själviska kvinnor faktiskt är (de kan inte ens tåla sina egna naturliga ansikten, utan måste måla sig som clowner).