2026-08-16, 14:45
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Därför att de flesta européer är extremt lika.

https://imgur.com/a/b9gLu0n

Buhuhu. Jag bryr mig inte om vänsterblivnas knasiga åsikter gällande ras. Ni är helt från vettet.
Jag är Höger. Men det är typisk att du feltolkar människor med din klena kunskap om människor, och att du måste ha en "fiendesida" för att hålla uppe ditt hat, som egentligen är riktat mot dig själv eftersom du tvivlar på att du är svensk.

Prova argument nästa gång istället för härskarteknik så för du tråden framåt.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-08-16 kl. 14:48.
Citera
2026-08-16, 14:52
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Det är en intressant tanke men DNA-testet visar vad DNA-testet visar.

Det räcker med tre generationer?
Tänker på de som sysslar med skjutningar från MENA idag. Deras barnbarns barn kan bli skandinaver? Intressant!

Fast dom är ju inte svenskar. Tittar man sig i spegeln så ser man! Din äckliga rasist!
Citera
2026-08-16, 14:54
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag är Höger. Men det är typisk att du feltolkar människor med din inkompetens och att du har en "fiendesida" för att hålla uppe ditt hat, som egentligen är riktat mot dig själv.

Prova argument nästa gång istället för härskarteknik så för du tråden framåt.

"Prova argument"? Du tramsar ju bara.

Att du är "höger" säger egentligen ingenting. Det är Reinfeldt också. Du är förmodligen mer höger än vad jag är men det är ändå du som är vänsterbliven.
Citera
2026-08-16, 15:00
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Fast dom är ju inte svenskar. Tittar man sig i spegeln så ser man! Din äckliga rasist!
Självprojicering deluxe.
Citera
2026-08-16, 15:01
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
"Prova argument"? Du tramsar ju bara.

Att du är "höger" säger egentligen ingenting. Det är Reinfeldt också. Du är förmodligen mer höger än vad jag är men det är ändå du som är vänsterbliven.
Ditt sätt att etikettera allt och alla efter en egenpåhittad skala är naturligtvis meningslös utanför din skalle, som du borde lämna lite oftare. Men du skulle ju kunna starta en sekt om du vill sprida dina åsikter till några jämlikar.
Citera
2026-08-16, 15:10
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Självprojicering deluxe.
Nej du är en äcklig rasist. Mot svenskar. men du förstår det inte själv. du har ingen rätt att neka oss vår identitet. Det har vi lika trätt till som alla folkslag. Det finns inga samer, judar , kineser indier heller då? RASSE SVIN!
Citera
2026-08-16, 15:12
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Om samtliga "jag är skandinav"-personer skickade in sitt blod för en DNA-analys så skulle det se ut precis som för alla andra i Europa, t.ex "25% skandinav, 5% afrikan, 15% sydeurope" osv.

Här mer info, naturligtvis har det forskats i svensk DNA och bara att läsa:
http://www.khazaria.com/genetics/swedes.html

Ren dynga..finns ingen skandinav utan invandrar föräldrar/mor och farföräldrar som har så lite skandinavisk dna.
Jag höll på typ 8 år och grävde ner mig i genetiska forskningar osv och det du skriver är helt åt helvete fel.
Citera
2026-08-16, 15:12
Medlem
Citat:
Nej du är en äcklig rasist. Mot svenskar. men du förstår det inte själv. du har ingen rätt att neka oss vår identitet. Det har vi lika trätt till som alla folkslag. Det finns inga samer, judar , kineser indier heller då? RASSE SVIN!
Hur då? Berätta!
Citera
2026-08-16, 15:13
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ditt sätt att etikettera allt och alla efter en egenpåhittad skala är naturligtvis meningslös utanför din skalle, som du borde lämna lite oftare. Men du skulle ju kunna starta en sekt om du vill sprida dina åsikter till några jämlikar.

Ja, visst är jag en mycket hemsk person som inte tycker att afrikaner är svenskar.
Citera
2026-08-16, 15:25
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Hur då? Berätta!
Har du svårt att läsa. RASSE SVIN!
Citera
2026-08-16, 15:33
Medlem
Citat:
Har du svårt att läsa. RASSE SVIN!
Du är det. Du kallar ditt egna folk för rasister så du kan logga ut och fundera över ditt liv istället.
Citera
2026-08-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ja, visst är jag en mycket hemsk person som inte tycker att afrikaner är svenskar.
Men andra grupper kan vara det, så länge de ser ut som dig. Narcissism fucking deluxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in