2026-08-15, 18:58
Medlem
Ehhh...nej.
Har du problem med bakteriefloran kan du få bajs transplanterat för att få nya bajsbakterier.
Citera
2026-08-15, 19:04
Medlem
SuchASurprises avatar
Knappast!

Men man vet ju inte förrän man provat.
Citera
2026-08-15, 19:04
Medlem
Grillad bajskorv i bröd med bajsfärgad senap är ta mig tusen det godaste som finns.
Men, så klart, korven ska vara lokalproducerad och hemlagad, inte någon jävla skit från närmaste sunkhak.
Citera
2026-08-15, 19:13
Medlem
swedenistanis avatar
Ett stort fet nej ty porrstjärnor dör oftast unga också!
Citera
2026-08-15, 19:19
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Minns att jag för några år sedan läste en intervju med ”porrstjärnan” Veronica Moser, som tillbringade flera decennier med att äta bajs ifrån mängder av män och kvinnor. I intervjun deklarerade hon att hon aldrig blivit sjuk av detta, samt att hon heller aldrig varit sjuk under sitt vuxna liv. Hon hävdade att hennes immunförsvar var såpass härdat av bajsätandet att diverse bakterier och virus inte längre bet på henne. Kan det ligga nåt i detta?

Hon var en drottning. Hon föredrog mäns bajs. Det smakade mer tyckte hon.

När barn föddes vaginalt så kommer det ofta om inte alltid avföring från modern. Och det är bra för immunförsvaret.
Sen att äta bajs i vuxen ålder som Fru Moser vet jag inte om det är bra. Känns som vi som inte sysslar med scat, vi behöver inte det immunförsvaret.
Citera
2026-08-15, 19:25
Medlem
Man måste ju ta saker och ting i rätt sammanhang.

De som utsätts för mer bakterier får ett bättre skydd i regel men det gör en inte en immun. Det har en del med gener att göra.

Så vanligt är inte fekaltransplantation. Först måste man hitta en donator med väldigt god tarmhälsa och den avföringen ska testas och behandlas innan. Så det är inte bara ta bajs och ge.

Man kan bli sjuk av bajs för att det finns bakterier och ämnen som man kan ha i tjocktarmen men inte i magsäcken. Vanligt att man får e.coli infektion tex i länder som inte har bra reningsverk.
Citera
2026-08-15, 19:29
Medlem
varför tror du bajs ser äckligt och luktar vidrigt? Ska du lita på vad en sjuk porrstjärna ger för tips eller skall du lita på dina sinnen?
Citera
2026-08-15, 20:03
Medlem
Aakerbocks avatar
En del forskare menar att man inte ska ha det för rent hemma. Lite skit (=smuts ) är bara bra eftersom immunförsvaret måste tränas upp. Men att äta avföring är nog att ta det ett steg för långt. . . .
Citera
2026-08-15, 20:39
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Oftast äter jag som bajskorv med bröd och senap, om min gimp är hård i magen.

Men även ibland drinkar och cock-tails om det är löst och jag blandar med lite sparrispiss; typ en French Kiss med konkelbär. Det är nice bajs, som jag brukar skrocka om...

Åhå, finaste pisset med fragrans av restprodukter från sparris skall det vara! En connoisseur på min ära! Inte illa pinkat!

När det gäller intagandet av fekalier så kan det som bekant vara en ganska smetig historia. Du och din gimp kan med fördel ta åt er tips från filmen "The Human Centipede” där uppfinningsrikedom på gränsen till nybyggaranda firar sagolika triumfer!

Men åter till topic; håller ni er ständigt friska, du och din gimp, eller blir även ni krassliga av det väder som hösten släpper, som ju oftast är ett riktigt skitväder?
Citera
2026-08-15, 20:42
Medlem
Imnshos avatar
Nej, men däremot är det bra om ditt bajs får äta mer varierat. Tarmfloran är ett samhälle som mår bra av mångfald (tvärtom vårt). Det sägs att man ska äta 30 olika vegetabilier varje dag t ex.

Jag skulle avråda från att äta bajs från porrstjärnor. Isåfall bör det göras med måtta.
Citera
2026-08-15, 20:42
Avstängd
pickalulus avatar
Har Veronica Moser sagt det måste det vara sant.

Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Sen ska vi komma ihåg dom där populära kuddarna i form av bajs.

Oxjärpar?
Senast redigerad av pickalulu 2026-08-15 kl. 20:46.
Citera
2026-08-15, 20:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Åhå, finaste pisset med fragrans av restprodukter från sparris skall det vara! En connoisseur på min ära! Inte illa pinkat!

När det gäller intagandet av fekalier så kan det som bekant vara en ganska smetig historia. Du och din gimp kan med fördel ta åt er tips från filmen "The Human Centipede” där uppfinningsrikedom på gränsen till nybyggaranda firar sagolika triumfer!

Men åter till topic; håller ni er ständigt friska, du och din gimp, eller blir även ni krassliga av det väder som hösten släpper, som ju oftast är ett riktigt skitväder?
Ja, vi blir aldrig sjuka. Sjuka i huvudet var vi ju innan.

Allt började när vi hörde Scatman på 90-talet, sen satt vi fast i skiten.

Nu försöker vi lobba politikerna för att bajssex ska bli mer accepterat. "Fecal Matters" kallar vi oss, och vi börjar bli en större rörelse.

Men vi vill inte bli förknippade med aktivistorganisationen "The Bowel Movement", eller FIS. Dem tycker vi är töntar, och vi brukar överträffa dem i bara farten. Deras ledare Daime Jude Stench är ett riktigt rövhål. På ett dåligt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in