2026-08-10, 20:01
Avstängd
Ok ts vi vet att du inte vill berätta hela sanningen

Men vi alla vet att du var as packad och täppte till brunnen

Men hursomhelst är inte det lite för saftiga pengar? Eller måste dom riva hela skiten nu för att besiktningen såg enorma skador?

Royaly fucked.
Citera
2026-08-10, 20:07
Medlem
Gauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Ok ts vi vet att du inte vill berätta hela sanningen

Men vi alla vet att du var as packad och täppte till brunnen

Det spelar ingen roll hur det hände, för det kommer aldrig vara någon annan är jag som vet hur det faktiskt hände.

Citat:
Men hursomhelst är inte det lite för saftiga pengar? Eller måste dom riva hela skiten nu för att besiktningen såg enorma skador?

Det var skador på badrummet (vattnet steg över golvmattan, samt skador på hall, bjälklager samt taket hos grannen under till.

Citat:
Royaly fucked.

Men om badrummet är felbyggt så borde väl jag klara mig?
Citera
2026-08-10, 20:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gaul
Det spelar ingen roll hur det hände, för det kommer aldrig vara någon annan är jag som vet hur det faktiskt hände.

Det var skador på badrummet (vattnet steg över golvmattan, samt skador på hall, bjälklager samt taket hos grannen under till.

Så du somnade full på badkaret?
Citera
2026-08-10, 20:11
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaul

Felbyggt badrum

Njut av renoveringskostnaden och hoppas du lärt dig något. En så kallad dyrköpt läxa.

Citat:
Så du somnade full på badkaret?
Ja, naturligtvis. Detta är klassiskt för fyllskallar, bensotorskar och ölglada tjockisar som sittduschar.

Min kompis gjorde detta, men kom undan på att han gick på starka mediciner för blodtryck och "svimmade". Detta efter ett flerdagarsrejv.
Citera
2026-08-10, 20:15
Medlem
Aakerbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockex
neka, ta det till rätten och lös det där.
Ta det till rätten som ett tvistemål och riskera att få betala motpartens rättegångskostnader om du förlorar. . . .
För övrigt är det alltför vanligt att folk anlitar oseriösa firmor för sina badrumsrenoveringar.
Huvudsaken att det är billigt. . . .
Senast redigerad av Aakerbock 2026-08-10 kl. 20:21.
Citera
2026-08-10, 20:16
Medlem
[/quote]

Förmodligen. Låter svårt Tt bevisa att det var ditt fel när badrummet inte är korrekt gjort.
Citera
2026-08-10, 20:17
Medlem
Mullrets avatar
Neka till allt ansvar.
Kontakta en advokat
Sitt ner i båten.

Både uthyraren och husägaren har försäkringar. Enligt lag.

Jag hade chillat.
Citera
2026-08-10, 20:27
Medlem
Mailmanss avatar
Märks att TS ljuger som en höst travar och är fullt medveten om att hon orsakat skadan.
Citera
2026-08-10, 20:38
Medlem
Hur fan duschar man så det rinner ut vatten i trapphuset? Utspelar sig detta verkligen i ett i-land?
Citera
2026-08-10, 20:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Märks att TS ljuger som en höst travar och är fullt medveten om att hon orsakat skadan.
Hon somnade full och täppte till brunnen om det skulle vara felbyggt så skulle det funnits fuktskador innan ts flyttade in.

Det är därför ts lämnar ute informationen men idioten har glömt att hon har gjort flera inlägg om situationen redan samt att ägaren också har gjort det

Case closed hon är knullad i arslet i vilket fall som.
Citera
2026-08-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ts lämnar viktig info om hur händelsen utspelade sig

Min teori är att idioten låter vattnet rinna och duschar inte i typ 30 minuter för att kolla på mobilen

Ts du är royaly fucked.

Ungefär som när någon lämnar cigarett eller nått ljus och glömmer av det som sen tar fyr på hela lägenheten och andras och saknar försäkring. Man är i princip körd resten av livet indirekt.
Plus mordbrand och fängelse pågrund av detta.
Har läst om mordbrand från någon som tände eld på ett träd eller något som sen spred sig till en byggnad som inte var meningen. Men någon kunde dött.
Senast redigerad av Freedom46 2026-08-10 kl. 20:45.
Citera
2026-08-10, 21:04
Medlem
keckoishs avatar
Låter som att badrumsgolvet saknar rätt lutning och att det inte är fackmannamässigt byggt å då får han skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in