Citat:
Ursprungligen postat av
Llardrose
Saken är den att kärringar som du inte gör ett skit även när personen visar sig ej passa in i din trappuppgång, ni vänder andra kinden till och kommer med fler ursäkter.
Kvinnor gör så hela tiden - man tar ett beslut garderar sig med mentala ursäkter sen när det visar sig inte funkar kommer med fler ursäkter så man kan fortsätta ta samma felaktiga beslut igen. Svenska kvinnor har förstört framtiden för svenska barn.
Saken är att nollor som du inte vågar göra ett skit och inte ens klarar av att läsa användares andra inlägg och trådar. Jag har en tråd som bör ha omkring 18 000 läsningar nu men innehållet var väl för svårt för en stjärna som dig att ta in då det handlar om en granne och att jag inte tolererar vilka beteenden som helst. Mötte honom nyss när jag skulle gå in och sa inte ett ljud. Eftersom han stod på sin uteplats. Hade han stått mot lekparken så vet han mycket väl att jag hade blivit förbannad och sagt till honom.
Du förstår, jag saknar möjligheter att flytta män som uppträder illa, fel eller avvikande från deras bostäder till mer lämpliga sådana såsom på avstånd från lekplatser, förskolor och skolor. Men de har definitivt film på mig där jag skriker rakt in i kameran att
Sverigeär mitt land och här ska barn och kvinnor röra sig fritt utan att utsättas.
Mina grannar i trappan utgör ingen störning. Invandrare, barnfamiljer, psykiskt sjuka eller bara folk som bor i sina hem och sköter sina egna liv. Jag bor i en lugn trappa där folk inte håller på och jävlas med varandra och föreligger inga skäl att jag skullevara oförskämd mot grannarna i min port eftersom de inte gör ett skit som legitimerar respektlöshet oavsett vilka de är, ser ut eller hur deras liv ser ut.
Däremot finns som sagt en film på mig och filmer kan klippas och manipuleras. Jag har inte en aning om hur de använt den och ger blanka fan i vilket. Men jag kunde se i grannarnas ögon att det var obekvämt för dem så snacket har gått om vi säger som så men det fick inte dem till att inte säga hej, till exempel. För det är inte grannarna som inte missköter sig, som bär ansvaret för de som gör det.
Vilket är kul att ni inte förstår eftersom ni känner er hatade så fort "vita män" kritiseras. Då minsann kan ni inte skilja på kritik, ansvar och ifrågasättande utan att offerkoftan åker på. Det är samma som med invandrare som blir kränkta också om kritik mot de som missköter sig dyker upp och svarar med aggressivitet eller klagomål om det som rasism. Jag har aldrig någonsin tagit åt mig av att problem från de grupper jag ingår i, synliggörs men det gäller definitivt vita män lila mycket som invandrare. Men inte alla vita män och inte alla invandrare. En hel del är kapabla att särskilja på vad man själv gör mot vad andra gör.
Nyligen försvann ett paket från mig och jag klagade till Apotea och utgick omedelbart från att paketombudet slarvat igen. Några dagar senare hade den ena muslimska familjen hittat det i sin brevlåda och plingade på med det. Jag hade aldrig misstänkt grannarna även om nya flyttat in eftersom saker inte stjäls om de lämnas i trapphuset. Åtminstone aldrig hittils eller de 8 år jag bott här. Jag avbröt försändelsen som skulle till mig och meddelade att grannarna fått paketet i sin brevlåda. Man blev förvånad över att jag omedelbart korrigerade så andra sändelsen inte gick ut men det är inte konstigare än att grannarna gav mig paketet. Självklart var det fränsta motivet för mig för ärligheten om vi bortser från att jag är en brutalt ärlig människa som står för vartenda fel jag själv gör, att grannarna inte skulle kunna misskrediteras av något trött paketombud som lagt paketet fel. Finns inte minsta orsak för mig att mina grannar felaktigt skulle pekas ut som tjuvar om så bara av paketombudet som kanske mindes attt det levererat det och jag själv behålla något som dubbel försändelse.
Man klandrar inte människor som inte gjort fel om man inte har starkare skäl att misstänka att något fel förekommer eller skett från dem. Du som exempel, hoppar på mig med ett påstående du hade kunnat kontrollera först om du besvärat dig med att läsa t.ex min tråd i ämnet om vad jag själv gör som resulterat i att socialtjänsten anmält mig istället för en potentiellt (sannolikt) farlig man.
Citat:
Ursprungligen postat av
peopleareretarded
Vad är socialt intelligent med att importera våldtäktsmän från andra länder?
Förklara gärna det, tack!

Återigen är det någpt högern definitivt har sysselsatt sig med.
Alla partier har samarbetat. SD fanns inte förr med i regeringsarbetet och där.ed är exakt alla partoer lika skyldiga då.det är först nu man kan prata om invandring som problem.
Vilket jag vågade göra när ingen annan gjorde det, öppet i mitt eget namn också.
Otroligt konstigt att ni som klagar är desamma som i nästa andetag sprider kvinnofientlig propaganda och påstå att alla våldtäktsanmälningar är falska osv. Sedan räknar ni inte sexuellt våmd som våld baserat på att ni kräver att få bestämma hur en "riktig" våldtäkt ska gå till och hir våltäktsmannen agerar. Med tanke på vad ni påstår själva är majoriteten invandrare oskyldiga. Vilket är fel, den absoluta majoriteten är skyldiga oavsett ursprung men ni som inte utsätts vet inte hur våldtäkt och andra sexualbrott fungerar. Ni kräver underkastade och passiva som medgörliga kvinnor och när kvinnor ställs inför hot och agerar så anser ni inte att de är utsatta. Om de bråkar, så försöker ni från alla håll istället sätta dit kvinnan för att hon inte låter män göra som de vill och hon skriker i kudden, ungefär eftersom det är fruktansvärt att som kvinna våga skrika en man i ansiktet samtidigt som ni ändå kräver att hon ska göra det. För problemet är att det ni kräver, oavsett om ni är högerarslen, vänsterarslen, akademinerarslen är att få sätta ramarna för vilka män som är våldtäktsmän och vilka som inte är det. Dvs frikänna alla ni själva gillar.