2026-08-10, 16:35
Medlem
Tunnelseende.. man ser bara det man vill se på ytan, å det ska vara positivt. Man bortser från allt annat. Samt att man tror man kan förändra allt,med kärlek och empati, som inte är bra. Man gillar inte konkurrens, så därför föredrar man män. Svårt med konsekvenstänk. Man förstår inte att hundratusentals människor som bara vill ha bidrag och inte arbeta, kommer att påverka pension och pensionsålder mycket negativt, man inser inte att det otrygga Sverige kommer av invandring från våldsamma klankulturer. Man vill inte se verkligheten!
Senast redigerad av Maniskasamen 2026-08-10 kl. 16:37.
Citera
2026-08-10, 16:38
Medlem
INGSOCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Oj svider sanningen? Ta ut huvudet ur arslet och häng med lite i samhället!
Du har inga argument och tänker bara med känslor.
Förr eller senare kommer verkligheten ikapp så är det och har alltid varit.
Citera
2026-08-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Jo. Men skillnaden är att agera på sina känslor eller att resonera innan man gör det.

Att kvinnor är lättare att manipulera gällande känslor är evolutionärt och kopplat till barnafödande, omvårdnad. Fina egenskaper som vidriga politiker utnyttjar i jakten efter makt

Alla går att manipulera, det är ingen könsfråga. Matas du med all skit som invandringen ställer till med (skjutningar, våldtäkter, kriminalitet, bidrags-utsugeri, sprängningar etc.) så kommer du avsky invandring. Och inte tänka på att det finns gott om välintegrerade invandrare som sköter sig och gör rätt för sig och bidrar till samhället. Du kommer vilja ha ut alla, urskillningslöst och rösta efter din känsla. Manipulerad som du är. Alla är manipulerade. Och alla anser att de tänker "logiskt och rationellt".
Citera
2026-08-10, 17:52
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kvinnor röstar på partier som vill ha mer invandring. Invandrare våldtar, misshandlar och mördar i större utsträckning än inrikesfödda.

Varför röstar kvinnor för mer invandring?

Att kvinnor skulle rösta på vänsterpartier för att de "vill ha mer invandring" är också en ganska märklig förenkling. Människor röstar utifrån många olika frågor....välfärd, sjukvård, skola, jämställdhet, arbetsvillkor och ekonomi, för att nämna några.

Man kan vara vänster och samtidigt tycka att migrations- och integrationspolitiken behöver förändras rejält.
Citera
2026-08-10, 18:03
Medlem
r4ch3lhegartys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Att kvinnor skulle rösta på vänsterpartier för att de "vill ha mer invandring" är också en ganska märklig förenkling. Människor röstar utifrån många olika frågor....välfärd, sjukvård, skola, jämställdhet, arbetsvillkor och ekonomi, för att nämna några.

Man kan vara vänster och samtidigt tycka att migrations- och integrationspolitiken behöver förändras rejält.

Detta!!! Jag har aldrig ens känt en vänsterperson som vill ha mer invandring? Som mest har de inte velat att Sverige ska utvisa barn eller de som gör rätt för sig.
Det är ju alla de andra saker du nämner som gör att de flesta röstar vänster.
Citera
2026-08-10, 18:06
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad är viktigare än trygghet?

Det är väl känt vilka attribut kvinnorna söker hos den afrikanske mannenn
Citera
2026-08-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw

Mycket kloka ord!

Citat:
Ursprungligen postat av r4ch3lhegarty
Detta!!! Jag har aldrig ens känt en vänsterperson som vill ha mer invandring? Som mest har de inte velat att Sverige ska utvisa barn eller de som gör rätt för sig.
Det är ju alla de andra saker du nämner som gör att de flesta röstar vänster.

Exakt! Huvudet på spiken!
Citera
2026-08-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Precis, kvinnor röstar på det de anser är bäst för sig själva och sin familj. Det vill säga det som känns rätt. Huruvida det leder till ökad kriminalitet och ett segregerat Sverige skiter man fullständigt i. Kul att vi är överens!

Och män röstar också efter vad som känns rätt. Så fungerar vi människor.
Citera
2026-08-10, 18:26
Medlem
jesus christ lady jag är inte din psykolog, du behöver inte skriva halva wuthering heights som svar.
Citera
2026-08-10, 18:33
Medlem
different_trips avatar
För att invandring är exotiskt och spännande. Det är en evolutionär fördel för en kvinna att vara en quisling eftersom det gör så att dina gener föds vidare. Kvinnor är helt enkelt kodade att vilja knulla med den nya dominanta hanen som slår ihjäl den andra.

Det är alltid "kvinnor röstar för invandring" men det är för att det rör sig om män som kommer hit. Spännande män man tar an som ett projekt att bli bättre och knullar med under tiden.

Skulle invandringen bestå av asiatiska kvinnor i fertil ålder kan jag lova dig att männen stått med plakat på gatorna om friare invandring. Det som sker är egentligen fullt naturligt.
Citera
2026-08-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Utveckla vad jag inte gjort och även hur du anser att jag ska avgöra huruvida mina grannar passar i min trappuppgång eller inte.

Dessutom så missar du det med att frågeställningen även måste ställas huruvida grannarna då upplever om jag passar i trappuppgången eller inte.

Det jag menar är att man får hela tiden läsa om allt mellan SD-tomtar till vänsteridioter som säger att dom skiter i att dom håller på och bli minoritet i sitt eget land utan det enda dom bryr sig om e ifall personen är en dåligt individ som inte passar in dåååå minsann ska personen ut ur landet. Men sen fortsätter dom endå rösta på samma jävla skitpartier som dom mkt väl vet inte gör ett skit mot exakt dessa dåliga individer utan bara släpper in fler. Eran patetiska fasad där ni både kan pricka in pk-poäng att ni inte bryr er om hudfärg och kan säga att ni står upp emot kriminella är falsk för ni bara snackar. Du är precis som alla andra jävla pensionärer som lever i drömmen att mångetniska samhällen fungerar bara alla följer lagarna. Det fungerar aldrig, har aldrig gjort kommer aldrig göra. Det var exakt det svaret du gav till ts när han undrade varför det finns efterblivna idioter som tror män driver nån sorts värdslig våldtäktskonspiration mot kvinnor samtidigt som det röstar för partier som släpper in 300k av dessa per år. Även när dessa visar sig vara våldtäktsmän kan ni inte göra matten och rösta för förändring. Extremt få svenska kvinnor har IQn för det .
Citera
2026-08-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
För att invandring är exotiskt och spännande. Det är en evolutionär fördel för en kvinna att vara en quisling eftersom det gör så att dina gener föds vidare. Kvinnor är helt enkelt kodade att vilja knulla med den nya dominanta hanen som slår ihjäl den andra.

Det är alltid "kvinnor röstar för invandring" men det är för att det rör sig om män som kommer hit. Spännande män man tar an som ett projekt att bli bättre och knullar med under tiden.

Skulle invandringen bestå av asiatiska kvinnor i fertil ålder kan jag lova dig att männen stått med plakat på gatorna om friare invandring. Det som sker är egentligen fullt naturligt.

Det är snarare barn och kvinnor med skyddsbehov, som ligger vissa kvinnor varmt om hjärtat. Inte våldsamma män. Så det där har du fått rejält om bakfoten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in