2026-08-09, 18:03
Medlem
pulverhonungs avatar
Jag ser inte ner på människor ur form på gymmet, tvärtom.

Däremot finns det en tjej på mitt gym som jag får kalla kårar utav, hon klär sig i glada regnbågsfärger, korta tights, sport bh som knappt täcker brösten, läs fettet, hon väger minst 130 pannor, en snygg tjej i bra form eller fina kurvor klagar man ju inte på men det bör fan vara olagligt att klä sig som hon gör när hon ser ut så, dessutom har hon varit där i typ ett år nu och inte gått ner ett gram.

Tror hon tillhör någon incest familj eller något, dom är där 3-4 stycken ibland och alla ser otroligt white trash ut,
Citera
2026-08-09, 18:10
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Börjar väl nästan bli norm att vara tjock i Sverige
Nähä så illa är det väl inte

Jag parkerar ofta bilen nära köpcentret, släpper av min kvinna för att handla mat, jag och grabbarna i bilen skrattar ihjäl oss åt alla fetton i långkalsingar som vaggar förbi.

Fetton borde kanske inte vara på gymmet, de borde hellre gå långt för att bränna bort fett.
Citera
2026-08-09, 18:11
Medlem
Triremers avatar
Tjockisar får ut mest av gymmet. Otränade tjockisar behöver träna mest och de får snabba resultat. Bulkade tjockbiffar har inte låtit sig påverkas av sociala medier och bilden av att man alltid ska ha max 12% kroppsfett. Bulk funkar och de blir stora och starka. En kille på 110kg med 25% fett har väldigt mycket bättre potential än en lika lång på 85kg och 15% fett. Ge dem ett halvår, den första deffar till 10% och den andre kör sin clean eating-skit. Den första kommer vara i galen form, den andra kommer se ut nästan som innan.
Citera
2026-08-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Nähä så illa är det väl inte

Jag parkerar ofta bilen nära köpcentret, släpper av min kvinna för att handla mat, jag och grabbarna i bilen skrattar ihjäl oss åt alla fetton i långkalsingar som vaggar förbi.

Fetton borde kanske inte vara på gymmet, de borde hellre gå långt för att bränna bort fett.

Ja ofta tajts faktiskt. Tror dom skulle låta bli köpcentret o Mc Do så skulle det ordna sig.
Utan att ha läst några siffror så tror jag fler har övervikt än normalvikt. Iaf 35+
Citera
2026-08-09, 18:23
Medlem
Bara säger hur hon är som människa för att hon bara reflekterar sitt beteende

Äcklig sambo du har
Citera
2026-08-09, 18:38
Medlem
SegerHelg88s avatar
Tvärtom. Jag stöttar gärna tjockisar (eller andra för den delen med) på gymmet. Vill de ha inflikar om deras teknik, förslag på övningar, bara allmänt pepp-talk helt ok. Skulle inte få för mig att komma med råd etc utan önskan, det om något kan förstöra deras väg till bättre hälsa.
Citera
2026-08-09, 18:52
Medlem
Vad spelar det för roll? Låter som ett hinder hon sätter för sig själv.

Finns ju andra sätt än gym om man vill droppa kilon.
Citera
2026-08-09, 18:55
Medlem
S.W.I.Ms avatar
De enda jag dömer på gymmet är sådana som sitter och tar upp en maskin medan de gör allt annat än att träna, som tex att de sitter hypnotiserade av sina mobiler.
Citera
2026-08-09, 18:56
Medlem
Låter som att problemet är hennes självkänsla, paradoxen där är att den inte kommer bli bättre om hon inte tränar.

Kommer alltid vara tacksam mot min sambo som tvingade iväg mig till gymmet, hon drog mig i skägget och det tog säkert 3-4 månader innan jag kände mig någorlunda trygg på gymmet. Nu har det gått 5år och det är den bästa stunden på dagen.

Men väljer man att dum-tolka så fort någon ser mot en så kommer det bli tufft, då kanske man ska ta tag i sina andra problem istället för ingen bryr sig, men man kan ju alltid skylla på andra.
Senast redigerad av skn88 2026-08-09 kl. 19:01.
Citera
2026-08-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
De enda jag dömer på gymmet är sådana som sitter och tar upp en maskin medan de gör allt annat än att träna, som tex att de sitter hypnotiserade av sina mobiler.

Japp, eller stryker runt som om det vore en fritidsgård eller blind-date-center. Så länge folk är där och tränar samt plockar undan efter sig så är alla välkomna. Är någon dum eller dryg så tar jag dem i örat.

Tjockisar kan jag vara lite avundsjuk på för de har en sådan fantastisk resa framför sig om de bara håller i.
Citera
2026-08-09, 19:09
Medlem
Går hos en större gymkedja och det finns alla varianter av människor här, en del extremt överviktiga. Ser det bara som positivt att de vill göra något åt sin hälsa.
Citera
2026-08-09, 19:10
Medlem
Jordgubbes avatar
Kan tänka mig folk tittar snett om de mest står och pladdrar, att faktiskt annars omgivningen imponeras, alternativt tänker att gym inte är en särskilt bra metod för att gå ner (möjligen roddmaskin, men efter en mängd andra konditionsaktiviteter man inte behöver ett gym för).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in