Citat:
Ursprungligen postat av
JohnWicks
Jag håller med dig!
Sen verkar det vara stor avundsjuka på andra som äger en släpkärra. Det är ju guld att ha en bil med drag och en släpkärra. Allt går så himla smidigt och det underlättar otroligt. Man kan köpa möbler som man kanske annars inte skulle köpt osv.
Nä. Avundsjukan tog över tråden ser jag. Men det finns en del vettiga ändå i tråden som du tycker jag. =)
Att sitta vid datorn är verkligen att kasta bort livet kan jag tycka. Men jag har som du upptäckt hur fantastiskt livet är och hur kort det känns när man inser detta.
Du lever på min frekvens. Kan inte begripa hur man inte kan få motivation av att förbättra tillvaron för sina närmsta. Min starkaste motivations faktor. Är jag själv är det minimalt för den enda mina beslut påverkar är mig själv.
Det har sina egna baksidor jag behöver jobba på, men jag måste göra vad jag kan för att smått hela tiden förbättra livet för min partner. Fixa trasig skit, göra om här, byta ut den, måla om något osv jag är inte ens gammal, äldre än 30 yngre än 40
Alltid trott det är en man grej som sitter i oss, men sjukt hur många som inte lever livet på det sättet. Kanske är något annat, vad vet jag.