Citat:
Ursprungligen postat av
tramsebyxan
De pyttesmå Nationaldemokraterna upplöstes 2014. Du skrev: "Enligt artikeln var det Nationaldemokraterna till att börja med." Så vilket parti efter det?
För det första ligger jag mycket mer åt höger än vänster Jag har ingen vänsteragenda och döljer ingen fakta. För det andra så jag förstår inte att du som inte ens läst artikeln kan bli irriterad på mig. Läs den själv för böveln! Klarar du av det? Tydligen inte. Jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt. Tillhör du och flertalet i den här tråden SVEA (Svenska Etniska Analfabeter) och att ni därför inte kan läsa en lång artikel? För det tredje så presenterar jag bara det som står i artikeln. Står det inte vilket parti hon tillhörde så kan jag inte berätta det. Så enkelt och självklart är det. Jag döljer inget. Känner inte henne. Känner inte journalisten. Så orsaken till att jag inte skrev vilket parti hon tillhörde i slutet är så klart för att det inte står i artikeln. Tänk själv och lär dig dessutom läsa långa artiklar istället för att kräva att andra gör det åt dig.
Det kan ju vara så att hon inte tillhörde något parti. Att hon efter ND satsade på mediadelen av det hela och istället hade en fot i alla läger. Hon var ju vice chefredaktör och skribent för Nya tider. Och ansvarig utgivare för Exakt24. Hon pratar själv om ”rörelsen” utan att peka ut ett visst parti.
I artikeln står det att hon fick en medalj av ”Nätverket” i en högtidlig ceremoni. ”Nätverket” består av fd medlemmar från ND.
Sanna Hill tar fram en medalj hon fått, ett blågult kors.
– Veteranmedaljen. Den ges till oss som varit aktiva i nationalistisk politik eller alternativmedia i femton år. Jag fick den av Nätverket, från folk som tidigare var i Nationaldemokraterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
tramsebyxan
Återigen, vilket parti? Nationaldemokraterna, som lades ner 2014? Sanna Hill fick barn 2021.
Och det var ju tydligen först 2025 som hon ansåg sig behöva skyddat boende.
Jag skulle ha skrivit ”rörelsen” istället för partiet angående stödet. Jag tror inte hon fick det stöd hon behövde från rörelsen. Bara ett antagande. Men så gott som något annat. Många andra andra har inte fått stöd från sina partier i eller utanför riksdagen när det krisat.