2026-08-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?

Du har rätt i att man inte behöver en relation ..

Men folk skaffar sig väl relationer av kärlek inte för dom måste ha det !

Det är ju eg många saker man inte behöver men som man ändå skaffar sig för man vill det ?
Citera
2026-08-07, 16:40
Medlem
exoticspices avatar
Man kan ha flera relationer som särbo och sambo men upptäcker när en relation tagit slut och man lever som singel att det är rätt skönt ändå.
Citera
2026-08-07, 17:08
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och om du som kvinna inte har förstånd att "ta betalt" för det så är du ju tyvärr lite lätt halvkorkad. Och jag skulle nog vilja säga att de allra flesta snubbar skulle lätta på lädret på det ena eller det andra sättet om det erbjöds såna tjänster.

Pro quid pro liksom.

Jag hyr ett rum och gör detta för att slippa betala 8000 kr varje månad för eget boende.

Städa och lagar mat 3 - 7ggr i veckan.
Citera
2026-08-07, 17:58
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?

Det KAN ändra sig när du blir vuxen
Citera
2026-08-07, 18:06
Medlem
Citat:

Ha, ha...Jag tycker du skall spara detta inlägg till du blir äldre.
Åsikter kan förändras.
Jag är 60+. Så jag vet.
Lycka till. Ha, ha, ha,.....
Citera
2026-08-07, 18:11
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
För mig är poängen kärlek, vänskap, humor, kompanjonskap.
En ryde or die helt enkelt.
Men det är inget jag letar efter i nuläget, i nuläget träffar jag mest (lössläpta)donnor, cassualy..
Citera
2026-08-07, 18:12
Medlem
Jag tycker poängen är mental.

Det finns ett samband mellan starkt psyke och om man är gift. Gifta lyckas mer.

Ju fler gifta män desto starkare förmågor får samhället.

Problemet är att det finns inte så många kvinnor som vill gifta sig.

Poängen för män är alltså:

Bättre mental situation. Beror på att man är i närheten av någon som gillar en.

Slutsatser män borde dra ,är att skapa ett samhälle där de är i nära kontakt med kvinnor.
Citera
2026-08-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker poängen är mental.

Det finns ett samband mellan starkt psyke och om man är gift. Gifta lyckas mer.

Ju fler gifta män desto starkare förmågor får samhället.

Problemet är att det finns inte så många kvinnor som vill gifta sig.

Poängen för män är alltså:

Bättre mental situation. Beror på att man är i närheten av någon som gillar en.

Slutsatser män borde dra ,är att skapa ett samhälle där de är i nära kontakt med kvinnor.
Där talar du redigt. I Japan kan man aldrig bli högsta chefen i ett företag om man icke har en familj.
Citera
2026-08-07, 18:38
Medlem
Telekiness avatar
Citat:

Kvinnor luktar gott. Och trots att polarna är bättre att diskutera T-34:ans kanonupphängning så får man nya persperktiv att prata med en kvinna som gillar en.

Och det är kul att ligga med samma kvinna, det finns rätt mycket kul man kan göra med en kvinnokropp som knappt är tillgängligt vid en första kontakt.

Men mest luktar de gott. Allt annat är bonus.
Citera
2026-08-07, 19:49
Medlem
Citat:

Det låter som ett skämt.
Ett skämt heller hur på när folk snackar om att det ska handla om naturligt urval och gener när män blir utan sex?
Att syftet skulle vara som relationer bara handlar om några gener
Citera
2026-08-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Som kvinna är min upplevelse att män använder oss som gratis hemhjälp. Städning, tvätt, matlagning, handling, diskning.
Sen verkar många män använda kvinnor för sex.
Även för pengar. Hon hjälper till att betala hyran osv.

Skönt att du känner att du inte behöver detta.
Att bo med någon kan skapa mycket problem, skulle inte säga att du missar något.

Du har möjligen rätt men nu kan ju kvinnor i dagens Sverige varken ta hand om ett hem eller barn speciellt bra! Såklart finns undantag men de jag träffat och det är en hel del i olika åldrar är faktiskt rätt dåliga på allt. de kan ju inte ens laga mat längre. Så det egentligen det enda som kommer ske om jag träffar bågon är att ta hand om en till person..vet inte riktigt om jag orkar med sånt...
Citera
2026-08-07, 20:09
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Du har möjligen rätt men nu kan ju kvinnor i dagens Sverige varken ta hand om ett hem eller barn speciellt bra! Såklart finns undantag men de jag träffat och det är en hel del i olika åldrar är faktiskt rätt dåliga på allt. de kan ju inte ens laga mat längre. Så det egentligen det enda som kommer ske om jag träffar bågon är att ta hand om en till person..vet inte riktigt om jag orkar med sånt...

Nej du ska absolut inte ta hand om en vuxen människa. Snälla hamna inte i den fällan.
Vänner räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in