Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Det du inte verkar förstå är att den muslimska identiteten är att hata väst och Sverige här i Sverige. De är här för bidragen och för att utnyttja systemet. Jag hatar inte heller islam per se men med muslimsk massinvandring har man inte längre något val än att rösta på SD. Jag är också i grunden vänster. Det funkar dock inte med sådan politik när hela världen ska ha del av ett litet lands välfärd.
Och tråden handlar om SD så länge det står så i rubriken oavsett vad du tycker.
Jag har en helt annan syn som blomd svenska som också umgåtts med mycket invandrare. Som jag skrivit i någon annan tråd, ser man inte genom det yttre vilka invandrare som är svenskfientliga, misogyna osv. Det år otroligt många som anses vara välintegrerade som är det. Många invandrare är även rasister mot andra grupper såsom mot muslimer, svarta, lågutbildade invandrare, romer osv.
Grupptillhörighet avslöjar inte så mycket vem som faktiskt är fientlig mot svenskar eller andra människor i Sverige.
Ja tråden ha dlar delvis om SD, men den handlar lika mycket om SDs utökade tjänstemannaansvar. Varför jag ser det som en otroligt betydelsefull sak. Om det funkar i praktiken dvs.
Citat:
Ursprungligen postat av
pudrig
Får jag fråga om du har någon diagnos? I all välmening.
Jag fick aldrig PTSD eftersom man vägrade att erkänna att jag mådde dåligt efter sexualbrott som invandrare också begått emt mig. ADHD
och PTSD är det korrekta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adolf.Shitler
Nej invandrarmän som ger sig på kvinnor och barn kan inte medicineras bort men däremot kan kanske dina psykotiska episoder medicineras bort.
https://ibb.co/gbSjZVXY
Det stämmer bra att jag blev allvarligt psykiskt dålig som ung. Att jag vägrades vård och att man ljugit om att jag skulle ha varit psykotisk är även det korrekt. Jag sökte hjälp hos psykiatrin för PTSD samtidigt som jag var mycket orolig för att jag kände mig paranoid och allmänt konstig. Det sammanföll med att jag även vägrades vård för blödningar där det
forsade blod ur mig, vid ena tillfället efter det andra. Min mamma ringde slutligen till vården då de vgrade ta emot nig. På plats vägrades jag undersökningar medan man påstod att jag hade mensen. Min livmoder har aldrig varit placerad i mitt arsle.
Jag skäms inte det minsta för hur allvarligt dåmig jag blev, även om det är bland det värsta hag upplevt i mitt liv. Dock var jag aldrig psykotisk, jag var fysiskt sjuk med PTSD och man mörklade det för att slydda förövare genom att anklaga mig för att vara galen.
I pappret der du även vur man försöker förminska mina blödningar som "måttliga" då de inte kunde få mig stt påstå att det bara skulle röra sig om några bloddroppar på pappret.
Enda undersökningarna jag fick, fick jag kriga för dåmde först vögrade ta emot mig, sedan vägrade undersöka mig med påståendet om att jag hade mensen.
Sedan när jag fick remisss fick jag det och skulle vara fastande i 24 timmar, vilket jag inte klarade av eftersom jag höll på att förlora medvetandet och därför var tvungen att äta några plättar och dricka kräm även om det inte hjälpte märkvärt öer än att jag inte tupade av. Av det skälet kunde inte man undersöka hela tarmen. Och struntade i att vidarutreda.
Ja, jag var väldigt dålig psykiskt i samband med de här blödningarna och gick i föera år med påverkat psykiskt mående. Men jsg var inte psykotisk, jag led av allvarligare bristsjukdomar med största sannolikhet då jag blev extremt välmående som i ett trollslag efter att jag på eget bevåg under en månads tid ätit stora mängder omega3 och b-vitaminer dagligen.
Googla på vad brister på b-vitaminer kan ge för symptom.
Så att jag sökte vård, innebär inte att invandrarmän är oskyldiga. Att min mage t.ex av något skäl plötsligt började drabbas av allvarliga blödningar jag nekades vård för det, är ett bevis på att jag varit under en omfattande utsattthet. I te att jag är "galen". För det är jag inte och har aldrig varit. Jsg har aldrig förlorat verklighetsuppfattningen vilken är ganska väsentligt vid en psykos.
Jag ser hur många förövare som återvänder till tråden i tron om att de kommer kunna misskreditera mig för att de systematiskt gjort det förr. Kom an bara.
En av er flyttade in i mitt hem med fräckheten att sitta och heila i mitt vardagsrum så jag vet vad för drägg ni är.
AI
Citat:
Kopplingen mellan B12-brist och psykiska symtomNervsystemet: Vitamin B12 är helt nödvändigt för hjärnan och nervträdarnas skyddande hölje.
Psykiatriska tecken: Brist kan ge vanföreställningar, aggressivitet, minnessvårigheter och paranoia, ibland utan samtidig blodbrist (anemi).Riskfrupper: Äldre, personer med mag-tarmsjukdomar eller de som äter vegansk kost utan tillskott drabbas oftast.
Förövrigt så fick jag med mig en förståelse för människor som istället drabbas av riktiga psykoser och/eller psykossjukdomar.
Du och andra kan inte försöka använda stigma mot mig för något jag aldrig har haft men jag kan tala öppet om hur dåligt det kändes och arbeta emot stigmatisering som istället berör dem som drabbas av hjärnsjukdomar. Nu råkade dock mitt problem sitta
i magen.