Citat:
Ursprungligen postat av
TreponemaPallidum
Det du köper, som någon redan varit inne på, är att inte bli avvisad. Du riskerar inte att bli avvisad alltså. Det är kärnan i själva fantasin.
Den mekaniska sexuella tjänsten som du är ute efter, kan du få med en verklig kvinna om du vill. Du kan lära upp henne att tillfredsställa dig precis som du vill ha det. Det är inte ens svårt.
Men du är rädd att bli avvisad, fantiserar både hemma och borta, och köper dig fri från rädslan med prostituerade. Tyvärr är det en återvändsgränd.
Nej det är inte kärnan i min fantasi.
Det kan man få, men det är inte utan att ge något tillbaka av sig själv. Då föredrar jag ibland kontanter. Det är kontrollerat och förutsägbart.
Jag jämför
dejting med sexköp. Det finns andra metoder för att ha sex med kvinnor. Men om vi ska vara seriösa här män emellan, så är det inte bara att gå fram till valfri kvinna, säga "tjena kexet står du här och smular" och ta av henne trosorna. Det är nåt som händer på porrfilm men inte i verkligheten. Då får man hålla till godo med de kvinnor som visar intresse för en. Ibland duger det och funkar, ibland inte. Vill man inte ha en fast relation så kommer man alltid befinna sig utan sexpartners från tid till annan.