2026-08-08, 22:57
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Det du köper, som någon redan varit inne på, är att inte bli avvisad. Du riskerar inte att bli avvisad alltså. Det är kärnan i själva fantasin.
Den mekaniska sexuella tjänsten som du är ute efter, kan du få med en verklig kvinna om du vill. Du kan lära upp henne att tillfredsställa dig precis som du vill ha det. Det är inte ens svårt.
Men du är rädd att bli avvisad, fantiserar både hemma och borta, och köper dig fri från rädslan med prostituerade. Tyvärr är det en återvändsgränd.
Nej det är inte kärnan i min fantasi.

Det kan man få, men det är inte utan att ge något tillbaka av sig själv. Då föredrar jag ibland kontanter. Det är kontrollerat och förutsägbart.

Jag jämför dejting med sexköp. Det finns andra metoder för att ha sex med kvinnor. Men om vi ska vara seriösa här män emellan, så är det inte bara att gå fram till valfri kvinna, säga "tjena kexet står du här och smular" och ta av henne trosorna. Det är nåt som händer på porrfilm men inte i verkligheten. Då får man hålla till godo med de kvinnor som visar intresse för en. Ibland duger det och funkar, ibland inte. Vill man inte ha en fast relation så kommer man alltid befinna sig utan sexpartners från tid till annan.
Citera
2026-08-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Nej, men en tondöv blir inte Beethoven. Ett träben blir inte Messi. De kan öva tills öronen blöder.

Varför är du så fientligt inställd? Du är vad jag förstår man, du kommer aldrig råka ut för mig ju.

Nä men du skriver också provocerande saker vilket är kul för diskussion.
Och ämnet sex är något som alla kan relatera till och delta för diskussion. Oavsett om man är oskuld eller erfaren så har dom flesta en fantasi.
Jag väntar fortfarande på att du ska skriva något som är sant för du kan omöjligen vara den du gestaltar och ovanpå det rättfärdiga det med en stolthet.
Om du är på riktigt så är du nog unik.
Citera
2026-08-08, 23:30
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Nä men du skriver också provocerande saker vilket är kul för diskussion.
Och ämnet sex är något som alla kan relatera till och delta för diskussion. Oavsett om man är oskuld eller erfaren så har dom flesta en fantasi.
Jag väntar fortfarande på att du ska skriva något som är sant för du kan omöjligen vara den du gestaltar och ovanpå det rättfärdiga det med en stolthet.
Om du är på riktigt så är du nog unik.
Det finns många som är lite som mig, de vill bara inte säga det öppet. Man måste alltid ta hänsyn till "känsliga" människor som vi sett prov på i tråden. Däremot är jag en ganska schysst kille faktiskt, vill jag tro. Nog om mig.
Citera
2026-08-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Ja har det gått ett tag kan det kännas som på nytt. Inget fel med det egentligen.

Det är samma sak när man har en kk-relation. Så fort om/när den ene får för sig att den är kär så avbryter man upplägget och går skilda vägar.
Aldrig att jag skulle utnyttja någon för sex om jag visste att personen var intresserad på riktigt.
Det är verkligen empatilöst.

Ja, så är det! Som nytt, men välbekant!

Exakt! Man ligger helt enkelt inte med någon som är kär om man själv inte är det... Det är ett utnyttjande. Och empatilöst.
Citera
2026-08-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Så där håller kvinnor på hela tiden. Men då har du förmodligen inga problem med det. Ombytta kön här och du hade tagit kvinnan i försvar då också.

Brukar kvinnor ligga med män som är kära I kvinnorna, men som kvinnorna inte är kära I? Brukar kvinnor utnyttja mäns kärlekskänslor för att få sex? Det var något heeeelt nytt för mig! Vad är det för empatistörda kvinnor du har träffat på som gör så?
Citera
2026-08-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Alla kan bli Messi, bara man övar?

Det är inte mitt problem i så fall. Jag löste mitt problem, hon fick lösa sitt.

Ja, Berta kan bli Arnes "Messi" om de "övar" tillräckligt mycket ihop! Jag och min partner är varandras "Messi". För vi har "övat" så pass mycket ihop!

Empatistört svar. Du utnyttjade hennes känslor för dig, för att få sex. Det är jädrigt fult gjort.
Citera
2026-08-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Brukar kvinnor ligga med män som är kära I kvinnorna, men som kvinnorna inte är kära I? Brukar kvinnor utnyttja mäns kärlekskänslor för att få sex? Det var något heeeelt nytt för mig! Vad är det för empatistörda kvinnor du har träffat på som gör så?

De dumpar mannen om han inte är bra i sängen, ja. Rätt vanligt fenomen idag. Att mannen är kär skiter dem i.

Men kvinnor har förstås rätt att sätta sig själva i första rummet. Det är bara män som inte har det.
Citera
2026-08-09, 00:05
Medlem
Citat:
De dumpar mannen om han inte är bra i sängen, ja. Rätt vanligt fenomen idag. Att mannen är kär skiter dem i.

Men kvinnor har förstås rätt att sätta sig själva i första rummet. Det är bara män som inte har det.

Det var inte vad diskussionen handlade om och inte vad jag frågade dig om. Läs om, läs rätt och svara på mina frågor i nedan inlägg:

Citat:
Citera
2026-08-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ja, Berta kan bli Arnes "Messi" om de "övar" tillräckligt mycket ihop! Jag och min partner är varandras "Messi". För vi har "övat" så pass mycket ihop!

Empatistört svar. Du utnyttjade hennes känslor för dig, för att få sex. Det är jädrigt fult gjort.

Hon fick chansen men tog den inte genom att vara dålig i sängen. Det kunde väl inte han veta innan att hon skulle vara. Ska han stanna kvar då fast han inte längre är intresserad?

Man måste ju liksom testa om man är sexuellt kompatibel med en person innan man kan ta några beslut fattar du väl.
Citera
2026-08-09, 00:08
Medlem
Citat:
Det var inte vad diskussionen handlade om och inte vad jag frågade dig om. Läs om, läs rätt och svara på mina frågor i nedan inlägg:

Jo det var precis vad du frågade. Han sa ju att han inte ville träffa henne mer efter det visade sig att hon var kass i sängen. Planen var alltså inte att hump and dump som du vill få det till.

Hade hon varit bättre i sängen hade han velat träffa henne mer. Men nu var hon inte bra nog och då är det inget fel alls i att dumpa och gå vidare.
Senast redigerad av Joe88 2026-08-09 kl. 00:11.
Citera
2026-08-09, 00:10
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:

Okej.

Och vad försökte hon få ut av mig? Jag vann helt enkelt. Precis som jag brukar göra.
Citera
2026-08-09, 00:22
Medlem
Citat:
Hon fick chansen men tog den inte genom att vara dålig i sängen. Det kunde väl inte han veta innan att hon skulle vara. Ska han stanna kvar då fast han inte längre är intresserad?

Man måste ju liksom testa om man är sexuellt kompatibel med en person innan man kan ta några beslut fattar du väl.

Man ligger inte med någon som man vet är kär i en om man själv inte är kär. Han skulle alltså inte ha legat med henne från första början.

Tar beslut om vad? Han var inte kär. Han ville alltså inte ha henne. Han skulle därmed ha låtit henne vara, eftersom hon var kär i honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in