2026-08-07, 01:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Du vill vara homo ok men sluta då lajva hetero och kom med i Prideparaden under regnbågens alla kärleksfulla färger

Varför det? Förvandlas jag till homo då? Ja jag vet att vänstern tror att det funkar så...

Varför tror du att människor som inte är vänster, inte vill förknippas med Rainbow Flag, men som gärna vajar en flagga där det står skrivet "självklart stödjer jag rätten att vara homo".

Citat:
Om du nu menar det så varför ditt agg emot HBT människor som vill ha en parad

Jag har inte en enda gång sagt att jag hyser agg mot HBT.

Tvärtom, det är Rainbow Flag och den övriga politiseringen jag hyser agg mot.
Citera
2026-08-07, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Varför det? Förvandlas jag till homo då? Ja jag vet att vänstern tror att det funkar så...

Varför tror du att människor som inte är vänster, inte vill förknippas med Rainbow Flag, men som gärna vajar en flagga där det står skrivet "självklart stödjer jag rätten att vara homo".

Jag har inte en enda gång sagt att jag hyser agg mot HBT.

Tvärtom, det är Rainbow Flag och den övriga politiseringen jag hyser agg mot.

Försök inte galslighta och deraila mig du har sagt du mer eller mindre hatar regnbågsflaggan dom INTR har det minsta med politisering att göra den handlar om kärlek, något som du verkar mer vara ha en Tengil än en frihetskämpe i dig.

Du hyser uppenbart stort agg mot HBT världen igen så är tråden om att HBT inte ska invaderas av hetrosar så vad anser du om TOPIC? Ska du kommentera det eller fortsätta med dina halmgubbar och värderkvarnar, i så fall är det här sista inlägget från mig.
Citera
2026-08-07, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
I mitt Facebookflöde har dykt upp massor av bilder av folk som jag vet är helt straighta (i alla fall officiellt) som är ute och prideparaderar. Det lustiga är dock att en hel del av dem klätt sig ganska så hard core gay.

Kan det vara så att vi fått en ny kategori lajvare som tröttnat på medeltidsveckan på Gotland och liknande och tycker att det är kittlande att en dag om året får solidarisera sig med HBTQIA+ communityt?

Är der inte bara vanliga stockholmare då? hahahaha
Citera
2026-08-07, 03:50
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Försök inte galslighta och deraila mig du har sagt du mer eller mindre hatar regnbågsflaggan dom INTR har det minsta med politisering att göra den handlar om kärlek,

Fortsätt du att leka gaslighting-leken "nä vadå, Rainbow Flag betyder bara att man stödjer homosexuellas rätt att vara homosexuella". Det visar hur bara hur hjärntvättade ni är i vänstern.
Citera
2026-08-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Fortsätt du att leka gaslighting-leken "nä vadå, Rainbow Flag betyder bara att man stödjer homosexuellas rätt att vara homosexuella". Det visar hur bara hur hjärntvättade ni är i vänstern.

Regnbågsflaggan betyder man stödjer tex judar då den judiska autonoma oblasten i Ryssland har den som sin flagga det gillar vi som är på rätt sida om humanism.

Igen så vad är problemet för dig. Att folk vill leva sina fria liv utan att invaderas av hetrosexuella, för du verkar inte vilja invaderas av homo, bi och trans inte sant? Och du förstår, topic eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in