2026-08-03, 19:04
Medlem
Bilderberg78s avatar
Poängen är inte att de inne i systemet ska kunna fatta, den är att vi ser det som det är.

Men fortsätt fajtas, det är kul att få se.
Citera
2026-08-04, 10:50
Medlem
Ett annat problem är ju att det inte bara är så att heteros har tagit över utan att det är kvinnliga heteros. Det är därför man hör skit som ”att man skall få älska den man vill”. Det handlar inte om att älska den man vill för det har man alltid fått göra. Det handlar om att få KNULLA med den man vill så länge det är en samtyckande byxmyndig.

Men det är väl lite för magstarkt för Svenska Kyrkan och partiernas kvinnoförbund…
Citera
2026-08-06, 00:04
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Marxisistisk aktivism för att man stödher HBT rörelsen för du har förstått tråden,

Straw man kallas detta retorikknep - att helt enkelt låtsas som att någon tycker något annat, än vad den faktiskt tror.

Nej jag sa inte att det är marxism "för att" man lobbar för homosexuellas rättigheter, tvärtom. Det fanns en tid då homosexuella var organiserade för att lobba för enbart dessa rättigheter och inget annat (och i de muslimska länderna kämpar vissa än idag för dessa rättigheter), och det har jag verkligen inget emot. Självklart ska man få ha sex på vilket sätt man vill, sålänge det sker inom samtycke mellan byxmyndiga.

Det är ju allt det andra som jag kritiserar Pride och RFSL för! Allt det där som gör att de tvunget måste ha "Rainbow Flag" istället för en flagga där det i klartext står något i stil med "jag försvarar rätten att vara homo- bi eller transsexuell".
Citera
2026-08-06, 00:12
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Straw man kallas detta retorikknep - att helt enkelt låtsas som att någon tycker något annat, än vad den faktiskt tror.

Nej jag sa inte att det är marxism "för att" man lobbar för homosexuellas rättigheter, tvärtom. Det fanns en tid då homosexuella var organiserade för att lobba för enbart dessa rättigheter och inget annat (och i de muslimska länderna kämpar vissa än idag för dessa rättigheter), och det har jag verkligen inget emot. Självklart ska man få ha sex på vilket sätt man vill, sålänge det sker inom samtycke mellan byxmyndiga.

Det är ju allt det andra som jag kritiserar Pride och RFSL för! Allt det där som gör att de tvunget måste ha "Rainbow Flag" istället för en flagga där det i klartext står något i stil med "jag försvarar rätten att vara homo- bi eller transsexuell".

Diskuterade det där med farsgubben för några år sedan. Han menade att "varför måste de göra sånt jävla liv av alltihop, kan de inte bara gå i tåget som "normalt" klädda människor". Svarade följande:
Eftersom HBTQI har blivit förföljda fram tills nu, så kommer det en tid efter liberationen, som de kommer att skrika högt. Om 100 år är Pride normaliserat och ingen bryr sig. Men här och nu är det fortfarande en het potatis. Därför skriker de högt. Jag tror han mumlade något om att det "kanske du har rätt i".
Citera
2026-08-06, 00:20
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Diskuterade det där med farsgubben för några år sedan. Han menade att "varför måste de göra sånt jävla liv av alltihop, kan de inte bara gå i tåget som "normalt" klädda människor". Svarade följande:
Eftersom HBTQI har blivit förföljda fram tills nu, så kommer det en tid efter liberationen, som de kommer att skrika högt. Om 100 år är Pride normaliserat och ingen bryr sig. Men här och nu är det fortfarande en het potatis. Därför skriker de högt. Jag tror han mumlade något om att det "kanske du har rätt i".

För min del får de gå klädda hur de vill. Jag är inte religiös så det är inte det ekivoka jag stör mig på, snarare tvärtom. Jag tycker vänstern är väldigt tafatt trots att deras agenda är att provocera. Typ "titta jag har en regnbågsfärgad plym, färgglada kläder och har skägg fast att jag är tjej, nu blir du allt arg va?". Det är ytterst beklagligt att vissa religiösa/konservativa faller för dessa mesiga provokationsavsikter.

Vad som VERKLIGEN hade behövts är ett GENERELLT sexualliberalt tåg. Dvs där ALLA kan bara vara frigjorda och där man inte måste ha Rainbow Flag eller Palestina-flaggor eller vara politisk alls. Människor har försökt ta initiativ till sådana festivaler men fått nej av myndigheterna. Love Parade fick gå av stapeln några år men förbjöds efter att Pride-aktivister hade sagt till politikerna att de konkurrerar med Pride. EDC-paraden här i Las Vegas är dock en sådan parad. Vi har äntligen en högerguvernör så den kunde äga rum lagligt detta året!

Jag förstod för övrigt inte hur du menade. Men skulle detta förklara Dragqueen Story Hour - "vi måste hämnas på Sverige nu och övertala deras barn att byta kön, eftersom homosexualitet är olagligt i Iran"? Homosexualitet har ALLTID varit lagligt i västvärlden! Lesbianism fick för helvete sitt namn från ön Lesbos där redan de gamla grekerna bögade för fulla muggar.
Citera
2026-08-06, 23:49
Medlem
Citat:

Sötnos Stonewallupproret startades av TRANSOR"! därför LBT världen omfamnar dom.
Och Prideflaggan betyder något sötnos.
Rosa: Sexualitet
Röd: Liv
Orange: Helande
Gul: Solsken
Grön: Naturen
Turkos: Magi / Konst
Indigo: Harmoni
Violett: Andlighet

JA två fler färger än idag.
Och finns INGEN LBT människa som vill ha annat än mellan byxmyndig det där är ett vidrigt angreppsätt av dom som visar du har NOLL samvete ska du inte dra in Kjell RIndar också? Handskar är på och jag vet du slår under bältet av okunskap.
Citera
2026-08-07, 00:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Sötnos Stonewallupproret startades av TRANSOR"! därför LBT världen omfamnar dom.

Ok fortsätt nörda i historieböcker då medans vi andra knullar och har det skönt.

Citat:
Och Prideflaggan betyder något sötnos.
Rosa: Sexualitet
Röd: Liv
Orange: Helande
Gul: Solsken
Grön: Naturen
Turkos: Magi / Konst
Indigo: Harmoni
Violett: Andlighet

Aha, så när alla viftar med en och samma flagga så är det för att de vill säga att "andlighet" och "helande" är så viktigt för dem, och magi/konst? Och att Pride sker på stadens gator och torg är för att "naturen" är så viktig? Ingenting annat alls?

Så när någon bestämde att detta skulle användas som flagga för en rörelse som var känd för att knulla som de kände för, vad var agendan då? Jo att döda rörelsen såklart.

Citat:
Och finns INGEN LBT människa som vill ha annat än mellan byxmyndig det där är ett vidrigt angreppsätt

Lustigt. Om det nu är så att man får stånd av fjortisar då, hur fungerar den mekanismen då som säger "nu är du inte en LBT-människa längre"?

Transflaggan har färgerna babyblått och rosa. Dessa färger har under lång tid använts som signaler för barnbordeller i bl a fattiga byar i Puerto Rico - de som hade en liten pojke till salu hade babyblå persienner, de som hade en liten flicka hade rosa. VAR DET EN OTURLIG SLUMP att de "råkade" välja just dessa färger?

Citat:
av dom som visar du har NOLL samvete ska du inte dra in Kjell RIndar också?

Kjell Rindar är inte "LBT-människa" enligt dig? Är han hetero kanske?
Citera
2026-08-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ok fortsätt nörda i historieböcker då medans vi andra knullar och har det skönt.

Det bögar, flator, tvesthärtar och transexuella GÖR utan att fråga dig om lov sweetie dariling.
Citat:
Aha, så när alla viftar med en och samma flagga så är det för att de vill säga att "andlighet" och "helande" är så viktigt för dem, och magi/konst? Och att Pride sker på stadens gator och torg är för att "naturen" är så viktig? Ingenting annat alls?

Översatte till svenska för tänkte att även en efterbliven kan förstå vad färgerna betyder men uppenbart inte ALLA efterblivna.
Citat:
Så när någon bestämde att detta skulle användas som flagga för en rörelse som var känd för att knulla som de kände för, vad var agendan då? Jo att döda rörelsen såklart.

Källa på att ditt påstående om promiskuisitet bland majoreiten av LBT männinor
Citat:
Lustigt. Om det nu är så att man får stånd av fjortisar då, hur fungerar den mekanismen då som säger "nu är du inte en LBT-människa längre"?

Transflaggan har färgerna babyblått och rosa. Dessa färger har under lång tid använts som signaler för barnbordeller i bl a fattiga byar i Puerto Rico - de som hade en liten pojke till salu hade babyblå persienner, de som hade en liten flicka hade rosa. VAR DET EN OTURLIG SLUMP att de "råkade" välja just dessa färger?

Du försöker flytta målposter men du har INGET att komma med, varför? dåligt omdöme eller svagt förstånd?

Citat:
Kjell Rindar är inte "LBT-människa" enligt dig? Är han hetero kanske?

HAr jag påsått något annat än att du är historielös?

För övrigt JA att Heterosexuella försöker ta över Pride anser du att det är bra eller dåligt? För du vet det finns ett topic. Jag anser det är dåligt.
Citera
2026-08-07, 00:26
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Det bögar, flator, tvesthärtar och transexuella GÖR utan att fråga dig om lov sweetie dariling.

Ni gör ju inte det. Ni TROR att ni gör det, men i själva verket sitter ni bara i konferensrum, tänker ut pronomen och könsidentiteter, och söker eran "identitet". Ni lever på en lögn.

Citat:
Källa på att ditt påstående om promiskuisitet bland majoreiten av LBT männinor

Förstår inte ditt autistiska språk men du verkar ha förstått det jag säger som MOTSATSEN av vad jag faktiskt menade.

Citat:
HAr jag påsått något annat än att du är historielös?

Mycket hat bär man tydligen på när man blivit lurad av etablissemanget att bli en lydig "hen". Det förstår jag. Man mår dåligt då.
Citera
2026-08-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ni gör ju inte det. Ni TROR att ni gör det, men i själva verket sitter ni bara i konferensrum, tänker ut pronomen och könsidentiteter, och söker eran "identitet". Ni lever på en lögn.
Vilka ni? DU och dina HBT huvudlös?

Citat:
Förstår inte ditt autistiska språk men du verkar ha förstått det jag säger som MOTSATSEN av vad jag faktiskt menade.

Om du vill komma ut som autist men vad har det med att hetrofiler invaderar Pride och försöker ta över det till att bli en hetrofestiva? Du vet vad TS handlar om eller är du för autistiskt för saken?

Citat:
Mycket hat bär man tydligen på när man blivit lurad av etablissemanget att bli en lydig "hen". Det förstår jag. Man mår dåligt då.

Det är sant att folk på högerflanken bär stort hat mot HBT personer men igen. Topic är VARFÖR ni vill invadera PRIDE. Om du inte är en av dom varför bemödar du dig ens att skriva mer än att du skiter i pride, eller är det så att du har en anal fixering vid Pride och gärna skulle gå där bara för att fylla upp med en till hetrofil?
Citera
2026-08-07, 01:13
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Vilka ni? DU och dina HBT huvudlös?

Om du vill komma ut som autist men vad har det med att hetrofiler invaderar Pride och försöker ta över det till att bli en hetrofestiva? Du vet vad TS handlar om eller är du för autistiskt för saken?

Det är sant att folk på högerflanken bär stort hat mot HBT personer men igen. Topic är VARFÖR ni vill invadera PRIDE. Om du inte är en av dom varför bemödar du dig ens att skriva mer än att du skiter i pride, eller är det så att du har en anal fixering vid Pride och gärna skulle gå där bara för att fylla upp med en till hetrofil?

Ni är fake news. Jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella, önskar att jag vore en själv men det är inget man kan välja.

Be din speciallärare att berätta för dig om "spellcheck".
Citera
2026-08-07, 01:38
Medlem
Citat:
Ni är fake news. Jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella, önskar att jag vore en själv men det är inget man kan välja.

Be din speciallärare att berätta för dig om "spellcheck".

Du vill vara homo ok men sluta då lajva hetero och kom med i Prideparaden under regnbågens alla kärleksfulla färger så får får paraden en till som inte barar lajvar homo så gutt!! Men inte välja. Om du nu menar det så varför ditt agg emot HBT människor som vill ha en parad utan att dela den med hetrosar?

Spellcheck kan ty tycka jag behöver jag anser du behöver en reality check.
iGEN ÄR TRÅDEN OM ATT HETROSAR ÖVERFLÖDAR PRIDE, CAPICHE?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in