Citat:
Ursprungligen postat av
Din-gamla-mamma
Du illustrerar väl ordspråket
"Du saknar inte henne, du saknar bara hennes kropp".
Det enda du kunde beskriva du saknar är hennes kropp, inget alls om henne som person. Precis som kvinnor bara uppskattar män för vad män gör för kvinnan, aldrig vad mannen är.
Det finns tiotusentals andra kvinnor därute, med bättre kroppar än ditt ex. Och varenda kvinna, 100%, har en lukt, ett leende, födelsemärken, och fitta, mun och anus.
Man måste vara en idiot om man "älskar" en kvinna som inte respekterar en, eller rentav i hemlighet föraktar en. Ditt barn kommer se hur pinsam du är, och förakta dig för resten av ditt liv.
Det bästa sättet att komma över en kvinna, är att komma under en ny kvinna....
Jag ska säga att den här kvinnan är lycka objektifierad. När hon ler är det som att all lycka i världen har sammanstrålat i en person, och det är en av de finaste sakerna i henne, och det kommer jag aldrig att ta i från henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
tmyceuiz7
var fan har du hittat för kvinnor? nej, dem söker rättare sagt beskyddare. en trygg punkt där deras känslor tas om hand. ifall du låter henne göra vadsom är du en cuck, tvärtom så är du en känslomisshandlare. måste finnas balans. vad heter det ordet igen som sverige är känt för, just det. LAGOM. du ska vara den som tillför lagomhet i hennes liv. en stenhård representant för sanningen som aldrig rör sig även om jorden bävar. allt annat är fugazi
Jag förstår inte vad du säger men jag uppskattar din omtanke.
Citat:
Ursprungligen postat av
tmyceuiz7
gnället är sällan sant. kvinnor kommer alltid dra trådar runt jorden hundra gånger om innan dem kommer till en punkt som inte ens finns där.
Ja, hon vågar nog inte säga vad hon egentligen menar, att hon inte älskar mig längre. Det vore mycket enklare om hon sa det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Minimucher
Gratulerar.
Äntligen har hon tagit steget åt sig.
Nu är du Fri. Du kan ta din tid och skapa din dotters framtid på dina villkor. Inte tillbaka bunden.
Du har världens bästa vän i spegeln. Han kommer vägleda dig om du håller dina känslor nära. Fokuset app praktiska saker men kom ihåg att allt som känns förjävligt nu är bara du som möter din rädsla för att vara ensam. du kommer att hantera det bra, var så trygg med det.
Mitt tips till dig är att börja fokusera på en framtid med din dotter, hon kommer inte lämna dig. Boka in något roligt med henne. Liseberg, Tosselilla, måla rummet, laga mat?
Tack, jag och min dotter har en nära relation så det är nog inget problem. Jag lagar redan all mat, i princip.
Citat:
Ursprungligen postat av
Minimucher
Jobba med dig själv, antingen kommer din frukt tillbaka till dig eller så kommer någon annan. Om du släpper din manlighet och fördjupar dig själv i självömkan förlorar du både din dotter och din framtida fru / exfru och eventuell chans med din nuvarande fru.
Lycka till!
Jag finns på PM om du vill skriva av dig, ingen kritik här!
Tack så mycket, jag mår skit så jag kanske tar upp och skriver till dig, vem vet. Hade en bra kompis här nu ett tag, får se vad som händer. Så jävla hemskt. Jag vet att jag har haft en del erbudanden genom åren, och jag har tackat nej på grund av att jag älskar min fru, men jag vet inte vad det betyder framåt i tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymHingst
Du har liksom presterat ett barn på 20 år
Inte mycket avelshingst så att säga släpp det hon har annat
haha, så sant. Nu tror jag varken hon eller jag vill ha fler, men visst.
Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Tja vad gör man - det är din frus fel. Låt henne ta hand om barnet på heltid* o betala-en-peng-per-månad - o sätt igång o leta upp en ny dam.
Det tänkte jag nog inte göra. Barnet bor här, jag tänkte inte flytta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
*låt henne bli singelmamz på riktigt o förklara för dottern vilken jävla sviiikaaree hennes mamz är
Ja, såklart får hon berätta för vårt barn själv att hon inte vill fortsätta. Det är sjukt men det är klart.
Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
HEMMLIZZ - det är rätt juste att börja om med en ny YNGRE o spännande för förmåga efter att
ha suttit fast i en relation i många år - men långtifrån alla män lyckas med detta. En del lyckas
kortsiktigt o blir ännu mer bitterballar sen - Rickard Olsson o Nannskog
Jag vet inte om jag är öppen för något än. Jag vill väl ligga så småningom men jag kan inte riktigt tänka på det nu. De som varit intresserade medan jag varit gift har varit yngre dock.
----
Tack alla - mår sjukt dåligt men mår lite bättre av all respons.