2026-08-01, 21:15
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Psykisk sjuka dras till den efterblivna vänsterliberala rörelsen.. många diagnoser och kön.
Citera
2026-08-01, 21:24
Medlem
Johnblends avatar
Att hylla persiviteter är typiskt PK för dagens samhälle. Staten & Kapitalet gör som dom vill eftersom de innehar ett vålds och valutamonopol och dansar efter globalisternas pipa.
Citera
2026-08-01, 21:27
Medlem
Ett bögjippo sannolikt sponsrat av Putin, Iran, Kina och andra som vill göra oss passiva, perverterade och barnlösa.

Visst, låt folk böga som dom vill, men denna överdrivna hysteri har spårat ur totalt med steriliseringar/kirurgiska/kemiska ingrepp på barn och normalisering av fortplantningshämmande beteende.
Citera
2026-08-01, 21:31
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Psykisk sjuka dras till den efterblivna vänsterliberala rörelsen.. många diagnoser och kön.
Finns nog folk från både höger och vänster bland dem.
Det vet nog dom flesta om. Så även du.
Men det är ganska trevligt att kalla meningsmotståndare för bögar.
Citera
2026-08-01, 21:40
Medlem
BorduriskOfficers avatar
Old school kommunister (tänk Frank Baude) hade betraktat Pride som nåt kapitalistiskt projekt för att främja konsumtion och exploatering. Tiderna förändras…
Citera
2026-08-01, 21:55
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Finns nog folk från både höger och vänster bland dem.
Det vet nog dom flesta om. Så även du.
Men det är ganska trevligt att kalla meningsmotståndare för bögar.

Den feminiserade ”högern” som lyder under globalisterna det är jag medveten om ja
Citera
2026-08-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Bra skrivet. Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig till punkt och pricka. Småtjejer inoktrineras in i deras sjuka betéende och springer runt i myllret av bögar och gör hjärtantecknet med händerna såg jag. - Det är som någon form av masspsykos som man bara måste ställa upp på, för annars så är man ondskefull. Sedan hela denna heterosexuella fårskock som solar sig i någon slags självupplevd godhetsglans genom att springa runt i tåget med regnbågs-tisha och vifta med dito flagga och tjoa och tjimma är bara löjligt.

Precis!

Hela HBTQ-communityt jobbar under täckmanteln ”godhet” trots att det är en maffia. De vill ha makt, och de vill kontrollera makten. De ställer ultimatum om att ”Är du med oss eller är du emot oss?” Och vill man inte gå med i deras spektakel kommer genast argumenten:
- Jasså så du är homofob?
- Du står inte upp för allas lika värde?
- Så du menar att alla inte ska få älska den man vill?

Ja det är löjligt med exempelvis Kristersson som vevar med Pride-flaggan. Kanske gör han det frivilligt för att signalera godhet, men det finns ändå ett hot i bakgrunden Om han inte skulle delta så skulle han få rejält med kritik, bli motarbetad och bli smutskastad.

Hela rörelsen som bygger på ”godhet” vägrar acceptera att andra människor har andra åsikter än sig själva. Man kan t.ex. stå upp för allas lika juridiska rättigheter, men samtidigt måste man få kunna kritisera bögar som beter sig illa under pridetåget. Men det får man inte, då riskerar man bli uthängd och förnedrad av hela rörelsen.

Så de kräver närvaro, de kräver att alla ska tycka som dem, och man får inte kritisera dem på minst lilla sätt. Rena maffian.
Citera
2026-08-02, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Undra vad de flesta ur V valde idag då, Pride eller Palestinademon?

Vadå muslimerna från Palestina och hela mellanöstern deltar väl helst i Pride tåget. Dessa människorna från Mellanöstern är väl de flesta homosexuella och om de inte är det så deltar de väl i Pride tåget? Som sagt jag föredrar att människor är homosexuella än alla dessa muslimer och kristna från mellanöstern och forna Jugoslavien som infiltrerat sig in i Sverige och kallar sig flyktingar. Observera att Palestinabefolkningen är lika tokiga som Israelerna och de ska inte bedriva sina Rasistiska åsikter om varandra i Sverige. De får åka till Mellanöstern och bedriva sina demonstrationer, vi i Sverige har inte ett dugg med deras tusenåriga bråk att göra.
Citera
2026-08-02, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Undra vad de flesta ur V valde idag då, Pride eller Palestinademon?
Jag valde att gå cruising på Sveavägen men så är jag inte vänster heller.
Skönt att detta färgglada alfabetsjippo är slut för denna sommar och bussarna tar ner flaggorna så man kan åka till jobbet utan att skämmas.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in