2026-08-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Oavsett vilket parti man tillhör eller vilken hudfärg så tycker jag pridetåg är äckligt och perverst.
Ja. Narcissisternas segertåg att få visa upp sig.
Citera
2026-08-01, 19:55
Medlem
glockenreins avatar
Det sjukaste måste ju vara hur de stoltserar med sina sexuella fetischer och bjuder in minderåriga att delta. Såg nån snubbe med en tisha med texten ”i like anal”, inget vi andra behöver veta liksom och inget ungar ska exponeras för.
Citera
2026-08-01, 20:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Vänster står inte för allas lika värde, vilket iofs är svammel. Det är ett fascistikt parti som anser sig ha ensamrätt på åsikter. Vänstern är riktigt farligt. Ingen yttrandefrihet åsiktsfrihet eller tolerans för oliktänkande.

Undra vad de flesta ur V valde idag då, Pride eller Palestinademon?
Citera
2026-08-01, 20:13
Medlem
förstår inte varför pride ska få så mycket uppmärksamhet och så mycket skattepengar, medans psykisk ohälsa där människor faktisk dör inte få samma uppmärksamhet. Politiker tycker väl att vem som ha sex med vem är viktigare än självmord.
Citera
2026-08-01, 20:15
Medlem
J.Doessons avatar
Ja så är det.
Citera
2026-08-01, 20:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Pride är så bra säger en massa bögar på TV, för då får man vara den man är. Är att få vara homofil (sin sexualitet) lika med att få vara vem man är. Är man verkligen sin sexualitet?
Citera
2026-08-01, 20:45
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Det finns ju undergrupper som behöver mer respekt i samhället. Som stolta pedofiler, nekrofiler och vissa transor och kombinationer av dessa. Som Wilma. De skulle nästan behöva ett eget tåg.

Fram till -86 hade pedofil föreningen ett postfack hos RFSL på Sveavägen.
Citera
2026-08-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Pride är så bra säger en massa bögar på TV, för då får man vara den man är. Är att få vara homofil (sin sexualitet) lika med att få vara vem man är. Är man verkligen sin sexualitet?

Många bögar är verkligen det. De pratar bögigt, klär sig bögigt, pratar om bögerier, umgås bara med bögar/tjejer, går på bögklubbar, går bara på bögevent där det pratas buttplugs osv. Klart som fan man blir helt knäpp i skallen när 100% av sin tid dedikeras till bögsex i olika former. Då blir sexualiteten en själv.

En vanlig person kanske ser sig som en man, en far, en som älskar båtliv, gillar träning, stolthet över sitt jobb, sitt hus, älskar skidåkning, gillar konserter, gillar bilmässan osv. Dvs man får ett mer balanserat liv, allt handlar inte konstant som sex. Sen älskar såklart man sex, men det är inte hela sitt liv.

Det är en anledning till att jag inte gillar Pride, för det uppmanar människor som redan är helt fanatiska i bögsex att radikaliseras ännu mer. Va istället bara normal och ha sex privat i sovrummet så är det helt OK. Att stå och vifta med buttplugs mitt på stan i en parad är bara sjukt och ska inte hyllas, och är fan inte OK att gå under citatet ”allas rätt att älska vem man vill”. Citatet gör att de kan bete sig svinigt och komma undan med det.
Citera
2026-08-01, 21:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallesKulor
Många bögar är verkligen det. De pratar bögigt, klär sig bögigt, pratar om bögerier, umgås bara med bögar/tjejer, går på bögklubbar, går bara på bögevent där det pratas buttplugs osv. Klart som fan man blir helt knäpp i skallen när 100% av sin tid dedikeras till bögsex i olika former. Då blir sexualiteten en själv.

En vanlig person kanske ser sig som en man, en far, en som älskar båtliv, gillar träning, stolthet över sitt jobb, sitt hus, älskar skidåkning, gillar konserter, gillar bilmässan osv. Dvs man får ett mer balanserat liv, allt handlar inte konstant som sex. Sen älskar såklart man sex, men det är inte hela sitt liv.

Det är en anledning till att jag inte gillar Pride, för det uppmanar människor som redan är helt fanatiska i bögsex att radikaliseras ännu mer. Va istället bara normal och ha sex privat i sovrummet så är det helt OK. Att stå och vifta med buttplugs mitt på stan i en parad är bara sjukt och ska inte hyllas, och är fan inte OK att gå under citatet ”allas rätt att älska vem man vill”. Citatet gör att de kan bete sig svinigt och komma undan med det.
Bra skrivet. Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig till punkt och pricka. Småtjejer inoktrineras in i deras sjuka betéende och springer runt i myllret av bögar och gör hjärtantecknet med händerna såg jag. - Det är som någon form av masspsykos som man bara måste ställa upp på, för annars så är man ondskefull. Sedan hela denna heterosexuella fårskock som solar sig i någon slags självupplevd godhetsglans genom att springa runt i tåget med regnbågs-tisha och vifta med dito flagga och tjoa och tjimma är bara löjligt.
Citera
2026-08-01, 21:05
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Det är väl USAID eller andra utländska intressegrupper som sponsrar dessa subversiva verksamheterna för att underminera den svenska kärnfamiljen.
Småhatten Magnus Hirschfeld var ju en av de första som propagerade för detta ideologiska styggelseverk i västvärlden.
Deltagarna är äckliga och sjuka i huvudet ja och ja makthavarna som deltar i evenemanget likaså.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-08-01 kl. 21:08.
Citera
2026-08-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
förstår inte varför pride ska få så mycket uppmärksamhet och så mycket skattepengar, medans psykisk ohälsa där människor faktisk dör inte få samma uppmärksamhet. Politiker tycker väl att vem som ha sex med vem är viktigare än självmord.
Vänstermänniskor lider i mycket hög grad av psykisk ohälsa. Vetenskapligt belag.
Citera
2026-08-01, 21:15
Avstängd
Unobosss avatar
Det är ju sjukt.
Pride handlar främst om homosexuellas rätt i samhället. Har dom inte rättigheter?

Det är ett sexistiskt osexigt jippo med toner av det perversa.

Bara äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in