2026-08-01, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Det har länge argumentrats för och införts mer överstatlighet i EU.

Kan användas för att tvinga både Spanien och snart ett sosse-Sverige att deportera flera miljoner inkräktare var, inklusive miljoner indragna bedrägliga medborgarskap.

Vi ska inte motarbeta den centrala makten inom EU, vi ska vara den demokratiska folkmakten.

Med det senaste demokratiska opinionsläget i AfD-Tyskland, Reform-UK, Danmark, Le Pen Frankrike, Wilders-Netherlands, Fdl-Italien,

... är det fullt möjligt att vända invandringstrenden 180 grader i hela EU.

Sverige ska ut ur EU och NATO. Det är först då vi återfår kontrollen över landet.
Citera
2026-08-01, 03:14
Avstängd
Outlaw&Folkhems avatar
Citat:
Svar på mitt svar.

Håller med dig. Däremot måste vi börja drastiskt någonstans, och då förefaller väl Spanien vara ett ypperligt bäst val, med tanke på landets senaste dumskallepolitiska beslut samt dess utvecklingsförslöade/förhaltade (retarderade) politiska ställningstaganden?

Citera
2026-08-01, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
elva år? är det ett motargument eller vad? newtons Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica är fortfarande citerat och den studien är 400 år gammal. pajas
Tredje moseboken är ca 2500 år gammal, så det där med att sätta sjuka med smittsamma sjukdomar i karantän måste därför vara helt fel och jättedumt.

Att enbart den typen av argumentation finns kvar i de desperata försöken att försvara aktuell självdestruktiv invandringspolitik säger allt.
Citat:
Så länge han är angripen av spetälska, skall han vara oren; oren är han. Han skall bo avskild; utanför lägret skall han hava sin bostad.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=3%20Mosebok%2013:46-48&version=SV1917
Citera
2026-08-01, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Sverige ska ut ur EU och NATO. Det är först då vi återfår kontrollen över landet.
Eller när folket får kontrollen övet EU och NATO, så som det ska fungera i en demokrati.

Du har helt rätt, eftersom EU och NATO är ganska odemokratiskt. Vi bör omedelbart lämna.
Citera
2026-08-01, 03:22
Avstängd
Citat:
Finns likheter med judarnas systematiska köp av allt i Palestina och extremt invällande inför bildandet av Israel och koncentrationslägret Gaza.

Skillnaden mot Sverige nu är att svenskar ger bort landet och tvingas betala för inkräktarna. Och att vi inte tillåts ha kvar ett enda eget etniskt svenskt område.

Fler behöver förstå och klart se den samhällsomvälvning som påtvingas oss och vad det innebär och vilka som ligger bakom.
Jag håller med dig om det mesta du skriver faktiskt.

Jag får hoppas jag gått bort innan det är tvärkört dock.

välfärden avskaffas och vi blir en nattväktarstat är oundvikligt på sikt.

Svenskarna har blivit så hjärntvättade av politiker och media att de börjat tveka på sin egen existens

Fler borde även se vad en sådan som tex arsleberg har för agenda, folk tror ju han är god och kämpar för landet, fler borde även göra egna reserach på vilka som faktiskt äger störrebolag som tex DN
Citera
2026-08-01, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Jag håller med dig om det mesta du skriver faktiskt.

Jag får hoppas jag gått bort innan det är tvärkört dock.

välfärden avskaffas och vi blir en nattväktarstat är oundvikligt på sikt.

Svenskarna har blivit så hjärntvättade av politiker och media att de börjat tveka på sin egen existens

Fler borde även se vad en sådan som tex arsleberg har för agenda, folk tror ju han är god och kämpar för landet, fler borde även göra egna reserach på vilka som faktiskt äger störrebolag som tex DN

Ingen som syns i vanlig media kämpar för Sverige och svenskarna. Alla kämpar för att förstöra landet. De som vill rädda landet på riktigt får inte synas i vanlig media som allihopa kontrolleras av en särskild familj.
Citera
2026-08-01, 03:25
Avstängd
Outlaw&Folkhems avatar
Konstigt att somliga (luder) får panik vid minsta lilla.

Bort med kvinnlig rösträtt så får vi ett vettigare, mer genomtänkt samhälle
Citera
2026-08-01, 03:29
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ja, men eller hur!

De väljer själva att bete sig som rövar när de väl tagit sig in. Som om de lika gärna kan knivhugga någon av bara farten när de ändå springer längs en gata.

Och stackars spanska småflickor och ungdomar som måste gömma sig från våldtäktshorden. Så jävla sjukt.

Var är deras mänskliga rättighet av att bli lämnade i fred?

Att politikerna har mage att gnälla på folk som reagerar på denna störda situation och blattarnas djuriska beteenden.

Den sortens människor för mig illamående, landsförrädare som har en märklig fetish för primitivt folk som orsakar så mycket lidande, de bryr sig inte et skit i att svenska kvinnor våldtags i en sjuka höga nummer, från att ha varit ett säkert land för kvinnor så leder vi nu antalet våldtäkter i Sverige.

De bryr sig inte de minsta om svenskar utan bara om sina kaosblattar. Haha fyfasen vad jag kan reta gallfeber på de där, även om det är ganska ovanligt att jag ser det nuförtiden. Stötte dock på ett par stycken på Twitter, men de är ingen mening att försöka argumentera med den sortens slödder.

Här är en som jag såg i förbifarten.
Mikael Tallberg 💚
@molnigt_nu
Tänk om vi skulle få höra någon politiker prata om de bakomliggande orsakerna till att miljoner människor i Afrika desperat försöker ta sig in i Europa, istället för att bara prata om hur gränsen ska skyddas.
8:39 · 31 juli 2026 • 36,3 tn Visningar
Länk: https://x.com/molnigt_nu/status/2083110188999958912

Baserat på ratio av likes och visningar och antalet likes så är detta en utdöende sjuk mentalitet, lyckligtvis. Den där killen jag hittade av en slump är dock långt ifrån de värsta men han har den där typiska landsförräderi mentaliteten.
Citera
2026-08-01, 03:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Ingen som syns i vanlig media kämpar för Sverige och svenskarna. Alla kämpar för att förstöra landet. De som vill rädda landet på riktigt får inte synas i vanlig media som allihopa kontrolleras av en särskild familj.
Håller med, men är det inte lite konstigt media lyckas hjärntvätta såhär många människor förstöra sin egen och nästa generationers land fullständigt?

Dessutom försvara de allt det här med sitt liv och vill påskynda processen, det måste ju vara någon kollektiv störning.

Hur kan man liksom på allvar tro 100 000 tals nya arbetslösa invånare ska rädda välfärden och landet i sig?

Och varför utvisar vi inte kriminella medborgare i andra länder? Det gör precis alla länder i hela värden utom sverige.

Norge utvisade tex gängkriminella till oss nyligen, vi tackar och tar altid emot, vad ska vi med en medborgare i ett annat land till som våldtar våra pensionärer på ålderdoms hem tex.

Bara två exempel av väldigt många tråkigt nog
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-08-01 kl. 03:38.
Citera
2026-08-01, 04:01
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Håller med, men är det inte lite konstigt media lyckas hjärntvätta såhär många människor förstöra sin egen och nästa generationers land fullständigt?

Dessutom försvara de allt det här med sitt liv och vill påskynda processen, det måste ju vara någon kollektiv störning.

Hur kan man liksom på allvar tro 100 000 tals nya arbetslösa invånare ska rädda välfärden och landet i sig?

Och varför utvisar vi inte kriminella medborgare i andra länder? Det gör precis alla länder i hela värden utom sverige.

Norge utvisade tex gängkriminella till oss nyligen, vi tackar och tar altid emot, vad ska vi med en medborgare i ett annat land till som våldtar våra pensionärer på ålderdoms hem tex.

Bara två exempel av väldigt många tråkigt nog

Aa. Det är väldigt konstigt.

Många svenskar sitter alltså och på allvar ifrågasätter sin egen existens, och de tror dessutom att det är någonting smart över det och att slå knut på sig själva för att hitta "bra argument" till varför det är sant.

När det enda det åstadkommer är att skapa utrymme och levnadsrum för andra grupper.
Senast redigerad av -GG 2026-08-01 kl. 04:03.
Citera
2026-08-01, 04:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Som tilägg på mitt föregående inlägg, det verkar ha plundrat livsmedelsbutiker redan. Här är en spansk kvinna som berättar om situationen, även om det är aningen luddigt. https://x.com/translatemom/status/2083364591371723191

Här råder det dock inga tvivel, plundring mitt på ljusa dagen. https://x.com/khalifaalshrogi/status/2083353679457829201

De där djävulska muslimerna lyckas haverera ett civiliserat samhälle på några timmar. Sanslöst! 😡

Nu till kanske det värsta jag har sett från Ceuta under den här invasionen.
Citat:
Ursprungligen postat av Hypokondria
https://x.com/mattvanswol/status/2083333856531263663

Vet inte om länken är sann men visar hur en spansk man huggs ner av de tacksamma Marockanerna.
Blir nog ganska tyst om detta i media...

Kan bara lida med de fast boende där som hamnat mitt i en invasion. Händer nog mycket som vi inte får se...
Där har vi länken jag nämnde i ett tidigare inlägg men som jag inte hittade länken till, en kaosblatte som tillsynes hugger ner en Spanjor på öppen gata i förbifarten. Videon jag såg var filmad på en mobil som visade överfallet. Jag kan inte gå i godo för att den är äkta men allvarligt talat, varför skulle den inte vara äkta? Eller vad tror ni?

Ser ut som den där förbannade mångkulturen i sitt esse med deras kriminella sk ”kultur.”
Citera
2026-08-01, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
De har röstat för detta...

Nja. Ingen har röstat för massinvandring, inte i Sverige 2015 heller. Men de politiker folk röstat på möjliggör detta. Vilket kanske blir samma sak. Problemet är mer att folk fortsätter att rösta på moderna kommunistpartier utan att förstå konsekvenserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in