2026-08-01, 01:59
Medlem
Hypokondrias avatar
https://x.com/mattvanswol/status/2083333856531263663

Vet inte om länken är sann men visar hur en spansk man huggs ner av de tacksamma Marockanerna.
Blir nog ganska tyst om detta i media...

Kan bara lida med de fast boende där som hamnat mitt i en invasion. Händer nog mycket som vi inte får se...
Citera
2026-08-01, 02:01
Medlem
AlanGarners avatar
Fick du diarré eller varför var det så hemskt för dig? Nej, jag minns de två unga kvinnorna som blev mördande 2018, hemskt. Sedan dess har totalt 186 kvinnor blivit mördade i Sverige. Du får flytta till månen helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag har varit i Marocko, men för ganska länge sedan. En skithåla. Missade du nyheten för ca tio år sedan om den norska och danska tjejen som blev kulturberikade. Jag tycker du ska flytta dit, din jävla rasförrädare.
Citera
2026-08-01, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur gör du, om du är i en stad, finns ingenstans att gå in, inga toaletter, och folk överallt.

Väljer du att dö istället?
Om det var kris och nöd och ingen utväg så skulle jag leta upp ett avskilt ställe. Under en bro, i en buske i en park, bakom en mur. Inte i helvete skulle jag sätta mig öppet på en gata mot en husvägg. Som en hund. Säger mycket om dig att tycker att beteendet är normalt.
Citera
2026-08-01, 02:11
Avstängd
Outlaw&Folkhems avatar
Skulle vara mysigt om alla invadörer transformerades till något annat än invadörer meddelst höghastighets-träffar av bly-rik metall.

Uppmanar naturligtvis ej till våld, såklart.

Spanien ut från schengen/eu känns rimligt.
Senast redigerad av Outlaw&Folkhem 2026-08-01 kl. 02:18.
Citera
2026-08-01, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Vilken makt? Den som ni säljer ut till rika inavlade släkter från danderyd eller amerikanska investment dynastier?

Du tror att din rasism kommer från något annat än att du gått på deras propaganda så att du inte ser var pengarna och makten tar vägen egentligen?
Den demokratiska folkmakt du nyss nämnde och orerade om.

Ditt övriga irrelevanta och ogrundade trams har inget med diskussionen att göra.

Marockanerna och många motsvarande inkräktare ska ut ur europa, helt oavsett dina hypoteser om amerikaner.
Citera
2026-08-01, 02:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
om en svenne äger 90 procent av alla fastigheter i Oslo kan oslo knappast räknas som en norrstad längre, eller va? trögfattad kanske?
Med den logiken är ju sverige inte sverige längre heller.

Det mesta här är ju uppköpt av utlandet ellerhur
Citera
2026-08-01, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outlaw&Folkhem
Skulle vara mysigt om alla invadörer transformerades till något annat än invadörer meddelst höghastighets-träffar av bly-rik metall.

Uppmanar naturligtvis ej till våld, såklart.

Spanien ut från schengen/eu känns rimligt.
Det har länge argumentrats för och införts mer överstatlighet i EU.

Kan användas för att tvinga både Spanien och snart ett sosse-Sverige att deportera flera miljoner inkräktare var, inklusive miljoner indragna bedrägliga medborgarskap.

Vi ska inte motarbeta den centrala makten inom EU, vi ska vara den demokratiska folkmakten.

Med det senaste demokratiska opinionsläget i AfD-Tyskland, Reform-UK, Danmark, Le Pen Frankrike, Wilders-Netherlands, Fdl-Italien,

... är det fullt möjligt att vända invandringstrenden 180 grader i hela EU.
Citera
2026-08-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko

sant. men ändå inte. inte lika illa som kanada eller storbritannien iaf där kineserna äger i princip nästan allt
Citera
2026-08-01, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Är det allt du har att komma med , en elva år gammal källa?
elva år? är det ett motargument eller vad? newtons Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica är fortfarande citerat och den studien är 400 år gammal. pajas
Citera
2026-08-01, 02:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
sant. men ändå inte. inte lika illa som kanada eller storbritannien iaf där kineserna äger i princip nästan allt
Så är det påväg bli här med, ser dagligen kineser som är här och kollar på företag mm de vill köpa.

Sedan finns det en hel uppsjö med andra utländska investerare i stora företag som kammar svernska marknaden på mindre företag, ex Ikanobank köper upp otroligt mycket fastigheter i sverige just nu har jag sett, vet ej ägarnas ursprung men knappast svenska vartfall
Citera
2026-08-01, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko

Finns likheter med judarnas systematiska köp av allt i Palestina och extremt invällande inför bildandet av Israel och koncentrationslägret Gaza.

Skillnaden mot Sverige nu är att svenskar ger bort landet och tvingas betala för inkräktarna. Och att vi inte tillåts ha kvar ett enda eget etniskt svenskt område.

Fler behöver förstå och klart se den samhällsomvälvning som påtvingas oss och vad det innebär och vilka som ligger bakom.
Citera
2026-08-01, 03:05
Medlem
Kan någon länka till videor på hur dessa enligt uppgift 48.000 återvänder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in