2026-08-01, 01:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Du sätter själv och skiter öppet mot en husvägg om du inte får tag på en toa? Som en hund?

Hur gör du, om du är i en stad, finns ingenstans att gå in, inga toaletter, och folk överallt.

Väljer du att dö istället?
Citera
2026-08-01, 01:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
när vita under århundraden har utvunnit varenda öre värdefull sten och olja från afrikas marker är det bara en tidsfråga tills detta skulle hända

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vem började? Kartago anföll Rom, Persien anföll Grekland, muslimer tog Jerusalem, Turkar tog Konstantinopel och muslimsmuts ockuperade Spanien i 700 år.

Det där blir bara ett evigt kulturkrig där man bollar historisk skuld fram och tillbaka. Det Romerska riket, det Arabiska imperiet och det Osmanska riket styrdes alla av realpolitik på sin tid - precis som världen gör idag och ska vi förstå varför tusentals människor korsar gränsen till Ceuta just nu måste vi titta på dagens faktorer:

- Marockos politiska påtryckningar mot Spanien och EU.
- De kriminella nätverkens logistik och organisering.
- Den ekonomiska asymmetrin över gränsstängslet.

Allt annat är historiska floskler som inte löser den operativa kollapsen vid gränsen.
Citera
2026-08-01, 01:17
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Det förmodligen värsta jag har sett under dagen samt gårdagen utav invasionen av Ceuta är hur kaosblattar löpte amok utför en gata och knivhögg en Spanjor tillsynes helt på måfå. Har letat som fan efter länken men kan inte hitta den tyvärr.

Sen, att se skräckslagna småbarnspappor som berättar om hur deras unga döttrar gömmer sig från kaoset och laglösheten inomhus och hur de planerar att fly kaoset till ett säkrare ställe, med bilder på deras trapphus och Nordafrikanska män går omkring med stora plankor, sånt går under skinnet på en måste jag erkänna, och är onekligen peak mångkultur…

De sägs att en specifik andel kaosblattar har återvänt till sitt tragiska försök att bygga ett land, även känt som Marocko men många håller sig kvar fortfarande på spanska sidan av gränsen.

Detta är väl en småsak i det stora hela men kaosblattar äter mat precis som människor, eller ja, typ iallafall, givetvis inte helt som hederligt folk, dvs där man arbetar och betalar för brödfödan.
Polis fick bevaka livsmedelsbutik från ’hungriga’ asylsökande på jakt efter ett bättre liv i Europa som typ Miljöpartiet hade valt att kalla det. Länken till 𝐗 nedan visar den delen.

https://x.com/visegrad24/status/2083168989715243281
🇪🇸 In Ceuta, grocery stores are being fenced off and guarded by police because hundreds of hungry migrants are waiting for a chance to loot them.

De är fan samma lika oberoende vad för skitigt hörn av den här planeten de krupit fram ifrån. Skita på olämpliga ställen är väl vad Indier är kända för ungefär men här var det troligen marockaner som tog sig friheten att bajsa på gatan. Fyfan vad trött man blir på deras beteende alltså.
Jag är väldigt stolt över att vara svensk och att vi inte beter oss som primitiva vildar. Sen ska de kanske påminnas att inte alla är Marockaner som kommit olagligt över gränsen, det är en hel del ’Sub Saharan Afrikaner’ som är det politiskt korrekta ordet för negrer, också på plats i Ceuta enligt vad jag har hört.

(OT men min mobil fick spelet när jag skrev inlägget och klippte in samma text om och om igen flera gånger, har läst igenom det två ggr nu och raderat allt som var dubbelt. Om jag missade något och det är dubbel text i denna posten så ber jag om ursäkt för mitt misstag.)

ᴾᵉᵃᶜᵉ ⁿ ᴸᵒᵛᵉ ✌🏼 ❤️

Ja, men eller hur!

De väljer själva att bete sig som rövar när de väl tagit sig in. Som om de lika gärna kan knivhugga någon av bara farten när de ändå springer längs en gata.

Och stackars spanska småflickor och ungdomar som måste gömma sig från våldtäktshorden. Så jävla sjukt.

Var är deras mänskliga rättighet av att bli lämnade i fred?

Att politikerna har mage att gnälla på folk som reagerar på denna störda situation och blattarnas djuriska beteenden.
Citera
2026-08-01, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Spanien har fortfarande två städer ( båda enklaver) i Nordafrika, Ceuta och Melilla, som ligger på Marockos kust. De har tillhört Spanien i flera hundra år. Marocko anser att de borde tillhöra Marocko, medan Spanien ser dem som en självklar del av landet. Frågan är en återkommande källa till spänningar mellan länderna.
Ja, du har rätt. Frågan om Ceuta och Melilla lär bli uppmärksammad många gånger framöver, men Spanien har ju "ägt" Ceuta i 700 år.

Det är många landområden i världen som tagits över av "andra" de senaste 700 åren.

Det blir väl knepigt att återställa gränser från 1200-talet?
Citera
2026-08-01, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Nix, är du korkad? Spanien äger väl inga städer i Marocko?
tror nog man syftar indirekt såsom tomt- och fastighetsägarskap. Då gäller ju att spanien "äger" städer i marocko
Citera
2026-08-01, 01:27
Medlem
INGSOCs avatar
Ser fram emot reaktionen som eventuellt kommer att sprida sig över hela Europa när alla länder blivit till skit.

Kulturmarxister, globalister samt giriga kapitalister som sålt ut vårt folk kommer alla att krossas, sexuella pervesioner hålls i hemmet bakom stängda dörrar, MENA invandrare åker hem frivilligt eller i en liksäck samt kvinnor tvingas in i köket igen och håller käften.

Så trött på sånt här nonsens väst har utsatt sig självt för de senaste decennierna.
Vi har haft det för bra och har blivit feminiserade veka ynkryggar. Genom svåra tider kommer vi tvingas att bli starka igen eller så dör vi ut.
Det är valet vårt folk står inför.
Senast redigerad av INGSOC 2026-08-01 kl. 01:29.
Citera
2026-08-01, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ja precis, har knappt sett några kvinnor eller barn bara unga män i åldern 20-40 typ.
Det låter knappast som en negativ grej? Perfekt demografi för den bristande arbetskraften.
Citera
2026-08-01, 01:30
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur gör du, om du är i en stad, finns ingenstans att gå in, inga toaletter, och folk överallt.

Väljer du att dö istället?
Personligen skulle jag sätta mig i buskar eller i vattnet. Inte mitt på trottoaren i alla fall. Tror inte att man dör av att behöva sina behov lite mer avsides.
Citera
2026-08-01, 01:35
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
HAHAHAH. är det här en "trust me bro" moment elle vadå?

https://www.csmonitor.com/World/Security-Watch/terrorism-security/2015/0113/How-many-Muslim-extremists-are-there-Just-the-facts-please

"at-risk" och "de-facto" är två olika ord. försök bättre nästa gång gubben lilla

Är det allt du har att komma med, en elva år gammal källa?
Citera
2026-08-01, 01:38
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Att detta verkar vara någon sorts påverkansoperation från Marockos sida rapporteras det seriöst om. Det är logiskt och hänger ihop.

Men varifrån kommer hjärnspökena om att Israel på något sätt skulle vara inblandat? Visst är det bara foliehatt från dårar som sprider dessa falsarier?
Citera
2026-08-01, 01:40
Medlem
Citat:
tror nog man syftar indirekt såsom tomt- och fastighetsägarskap. Då gäller ju att spanien "äger" städer i marocko
Va?

Förklara vad du menar med att man syftar "indirekt såsom tomt- och fastighetsägarskap".

Det verkar ju kaiko
Citera
2026-08-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Va?

Förklara vad du menar med att man syftar "indirekt såsom tomt- och fastighetsägarskap".

Det verkar ju kaiko
om en svenne äger 90 procent av alla fastigheter i Oslo kan oslo knappast räknas som en norrstad längre, eller va? trögfattad kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in