Det var en ingen vidare slutsats du drar , men OK några tips jag kan rekommendera
Citat:
Ursprungligen postat av
U22
alla mina kollegor är gifta eller är i samboförhållanden.
Ja du umgås så klart inte med dem, skär av de upptagna och umgås istället med såna som själva är singlar eller åtminstone har hyfs att lägga undan sina respektive när de är med dig - du skall inte behöva titta på eller veta.
Citat:
Ursprungligen postat av
U22
På midsommar i år satt jag bara hemma och grät och funderade helt seriöst på att begå självmord.
midsommar - bara en annan dag . Det är ingen
måste-vara-nånstans dag , gör eget och titta inte på andra. Jag var för mig själv en midsommar en gång, då gick jag på gym med mina headphones och tränade lyssnandes musik (fanns andra där som gjorde som jag) och pissade på att andra sitter tillsammans nånstans och super , hets äter samt ljuger hur bra de tycker de är.
Citat:
Ursprungligen postat av
U22
när man ser par ute så blir man väldigt ledsen och avundsjuk.
Jag du tittar självklart INTE på dem utan på bättre saker, skeva bilden fastnar bara i bakhuvudet annars. Titta på brudar, fina bilar, ja du fattar.
Citat:
Ursprungligen postat av
U22
Ibland har tjejer kommit fram och pratat med mig på krogen
Tjejer går normalt inte fram till killar på krogen eller annanstans, det är du som skall ta initiativet annars blir det en öken - tänk såhär att nånstans står en ensam tjej och undrar varför du inte gick fram till henne.
Ja ändra på livsstilen helt enkelt, välj vägar du inte tagit innan. Förslagsvist testa dansträning - massor med tjejer där.