2026-07-30, 18:41
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-07-30, 18:43
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Uppskattar att du delar med dig av din berättelse så öppet. Låter som att du hållit detta inom dig rätt länge. Generellt sett så låter det som att det är relationer överlag som du har svårt att skapa och bibehålla. Vad tror du att orsaken till detta?

Jag gissar att jag bara är ointressant som person. Sedan är jag aldrig dominant heller utan är mest personen som följer med, eller sitter tyst i bakgrunden. Det är sällan jag är blyg på riktigt utan har bara inget att säga. Att bonda med någon blir svårt då tror jag. Folk har sagt att de ofta upplever mig som tyst.
Citera
2026-07-30, 18:44
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Hur har du kunnat ligga med 10 tjejer? Fantiserade du precis ihop det eller? Annars kan du berätta lite om hur exakt det kom sig att du fick ligga med dom, för ingen incel har legat med 10 tjejer. Genomsnittet bland män i västvärlden är ca 8 under en livstid....
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-07-30 kl. 18:48.
Citera
2026-07-30, 18:48
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Jag gissar att jag bara är ointressant som person. Sedan är jag aldrig dominant heller utan är mest personen som följer med, eller sitter tyst i bakgrunden. Det är sällan jag är blyg på riktigt utan har bara inget att säga. Att bonda med någon blir svårt då tror jag. Folk har sagt att de ofta upplever mig som tyst.

Nja det tror jag inte, du verkar insiktsfull och en tänkande människa. Personligen föredrar jag det över bröliga personer.

Fattar! Vad är det för vänner som du träffar ibland? Vad gör ni för något när ni ses?
Citera
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jag är ca 30 år gammal och lever det liv som ingen vill leva. Jag är singel och har inte dejtat någon sedan jag var 21 år. Jag är dock inte oskuld, har legat med typ 10 tjejer. Men man blir helt fuckad i hjärnan när man är så oönskad som jag är.

Mitt största problem är dock att jag knappt har några vänner heller. Jag har några s.k. vänner men de är ofta upptagna med annat. Jag träffar en vän 1 gång i månaden om ens det. Jag har jobb, men alla mina kollegor är gifta eller är i samboförhållanden. På midsommar i år satt jag bara hemma och grät och funderade helt seriöst på att begå självmord.

Och nej, jag sitter verkligen inte bara hemma och deppar om dagarna när jag inte jobbar. Jag går på gym och styrketränar, reser ensam, går på kafféer och krogen ensam m.m. Men när man ser par ute så blir man väldigt ledsen och avundsjuk.

Jag är inte snygg till den mån att jag hade kunnat få vilken tjej som helst, men jag tror jag ser "okej" ut ändå. Jag ser kanske 3 år yngre ut än jag är. Ibland har tjejer kommit fram och pratat med mig på krogen, men det har oftast inte lett till nånting. Men det är inte normalt att leta förgäves ända tills man är 30.

Ibland vaknar jag under vargtimmen, och det är då livet känns som allra mest hopplöst. Vid den tiden blir jag övertygad om, att jag är född till att begå självmord, för att jag är den mest oönskade i världen. När jag sedan vaknar på morgonen så brukar dessa tankar försvinna tack och lov.

Vad kan jag göra?
Jag ger det ett par år till, sen säger jag adios.
Helt ärligt, det är nog inte ditt utseende som är problemet utan faktiskt din inställning till livet.

Om tjejer kommer fram till dig på krogen och pratar så betyder det att du ser okej/bra ut. Det är personligheten som gör dig ointressant och därför blir det inget.

Ingen vill hänga med tråkiga killar, speciellt inte negativa/tystlåtna. Är du en mus eller? Nej just det, ta lite mer plats då.
Citera
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Hur har du kunnat ligga med 10 tjejer? Fantiserade du precis ihop det eller? Annars kan du berätta lite om hur exakt det kom sig att du fick ligga med dom, för ingen incel har legat med 10 tjejer.

Herrejösses, killen öppnar upp sig. Chilla.
Citera
2026-07-30, 18:49
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Hur har du kunnat ligga med 10 tjejer? Fantiserade du precis ihop det eller? Annars kan du berätta lite om hur exakt det kom sig att du fick ligga med dom, för ingen incel har legat med 10 tjejer.

En av dem var en tjej jag dejtade ett tag, för närmare 10 år sen alltså.
En annan raggade på mig på krogen. Sen gick vi hem och hade sex.
Resten har varit Tinder-dejter.
Citera
2026-07-30, 18:52
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Helt ärligt, det är nog inte ditt utseende som är problemet utan faktiskt din inställning till livet.

Om tjejer kommer fram till dig på krogen och pratar så betyder det att du ser okej/bra ut. Det är personligheten som gör dig ointressant och därför blir det inget.

Ingen vill hänga med tråkiga killar, speciellt inte negativa/tystlåtna. Är du en mus eller? Nej just det, ta lite mer plats då.

Att tjejer kommer fram till mig och pratar händer bara några gånger per år. Inte så ofta alltså.

Jag pratar inte om negativa saker med okända människor. Tvärt om försöker jag hålla en personlig lära-känna konversation som dock ej berör negativa sidor. Men tjejerna brukar tröttna snabbt.
Citera
2026-07-30, 18:55
Medlem
U22s avatar
Citat:
Fattar! Vad är det för vänner som du träffar ibland? Vad gör ni för något när ni ses?

Det är vänner jag känt i flera år.
En av dem har sambo så han kan ju liksom inte ses jämt.
En annan jobbar skift och har börjat få nya kompisar så honom träffar jag inte så ofta längre.
En tredje är också introvert, så jag börjar tycka det är mindre kul att hänga med honom.

Vi gör väl det som vuxna brukar göra när de ses. Tar en öl ute och pratar om livet.
Citera
2026-07-30, 19:06
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Det är vänner jag känt i flera år.
En av dem har sambo så han kan ju liksom inte ses jämt.
En annan jobbar skift och har börjat få nya kompisar så honom träffar jag inte så ofta längre.
En tredje är också introvert, så jag börjar tycka det är mindre kul att hänga med honom.

Vi gör väl det som vuxna brukar göra när de ses. Tar en öl ute och pratar om livet.

All right. Finns det andra personer som du skulle kunna hänga med? Jag har exempelvis hängt mycket med min syster och bror och de har blivit bland mina närmsta vänner nuförtiden
Citera
2026-07-30, 19:06
Medlem
U22s avatar
Citat:
All right. Finns det andra personer som du skulle kunna hänga med? Jag har exempelvis hängt mycket med min syster och bror och de har blivit bland mina närmsta vänner nuförtiden

Nej tyvärr.
Citera
2026-07-30, 19:08
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Att tjejer kommer fram till mig och pratar händer bara några gånger per år. Inte så ofta alltså.

Jag pratar inte om negativa saker med okända människor. Tvärt om försöker jag hålla en personlig lära-känna konversation som dock ej berör negativa sidor. Men tjejerna brukar tröttna snabbt.
Då får du dricka lite mer och slappna av och bli lite mer spontan och rolig. Det är mitt bästa tips, och försök få tjejerna att skratta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in