2026-07-30, 16:46
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22

Danskurser kan jag dock tänka mig. Ska söka och se vad som finns i min stad.

Ja, gör det! Det brukar alltid vara damöverskott också, så damerna är glada för varje kavaljer som typ har två fötter och kan hålla takten någorlunda! Att du är lång är också en stor fördel, eftersom kavaljeren bör kunna se över damens huvud när han för. Så där blir du populär! Börja gärna öva stegen ensam hemma först - det finns massor med instruktionsvideos på Youtube - så är du inte helt borta första gången!
Citera
2026-07-30, 16:47
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Att trivas ensam är att hur man mår inte bestäms på andra. Att man inte gråter på midsommar. Folk dras till det och trivs med såna.

Människor är inte naturligt ensamvargar.
Det är ingen som tycker om att vara ensam på midsommar.
Citera
2026-07-30, 16:51
Medlem
Citat:
Från att jag blev av med oskulden har jag legat i dnitt 1 gång per år. Det är snart ett och ett halvt år sen jag fick ligga sist. Man hör ju storys från killar som ligger typ en gång i månaden, eller t.om varje helg.
Har du haft sex med 10 tjejer och gång eller har någon av dessa hållit över en längre tid?
Vissa killar (oftast unga) påstår sig knullat någon speciell eller ett visst antal tjejer. Detta görs för att försvara och dölja osäkerhet för att man blev utan men också i syfte att skrämma bort andra killar från drömbytet.
Citera
2026-07-30, 16:53
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Har du haft sex med 10 tjejer och gång eller har någon av dessa hållit över en längre tid?
Vissa killar (oftast unga) påstår sig knullat någon speciell eller ett visst antal tjejer. Detta görs för att försvara och dölja osäkerhet för att man blev utan men också i syfte att skrämma bort andra killar från drömbytet.

Endast 2 av dessa tjejer låg jag med mer än en gång. Det är dock länge sen nu, över 5 år sen.
Citera
2026-07-30, 16:54
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Vanta till du är 50. Då händer grejer
Ja kroppen går sönder och åkommorna gör sig gällande…
Citera
2026-07-30, 17:00
Medlem
J.Doessons avatar
Vad du kan göra? Håll ut. Tror det är många som känner dom du gör och mycket har att göra med samhällets ”utveckling” (läs avveckling).
Citera
2026-07-30, 17:01
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, gör det! Det brukar alltid vara damöverskott också, så damerna är glada för varje kavaljer som typ har två fötter och kan hålla takten någorlunda! Att du är lång är också en stor fördel, eftersom kavaljeren bör kunna se över damens huvud när han för. Så där blir du populär! Börja gärna öva stegen ensam hemma först - det finns massor med instruktionsvideos på Youtube - så är du inte helt borta första gången!
https://youtu.be/ZJj6d5QSYaE

Bara att ta på sig dansskorna och sätta igång!
Citera
2026-07-30, 17:15
Medlem
Wow, vi är typ likadana. Förutom att du är nästan tio år yngre men jag var i samma situation som dig då och jag är fortfarande fast i den. När jag var 30 bestämde jag mig för att jag skulle ta mitt liv på min 40-års dag om jag fortfarande är singel och evigt ensam. Nu är det bara något år kvar tills den dagen. Men jag har börjat vänja mig lite nu faktiskt.

Jag har bara haft sex en gång så är ändå lite avundsjuk på dina sexpartners. Jag lever också ensam men hittar på saker typ hela tiden. Reser och bor på vandrarhem. Går och ser på sport och volontärarbetar lite vid evenemang. Men jag har ju längden emot mig då 90% av männen i Sverige är längre än mig. Då är det jävligt svårt. Jag var verkligen skitful tills jag var 30 men den värsta fulheten växte bort men nu känns det lite som att jag är för långt efter i min ålder.

Ju äldre man blir ju svårare är det att träffa någon. Jag fick en enda matchning på Tinder under flera år och hon blockade mig direkt när jag föreslog att vi skulle ses.

Hur du och jag ska komma ur denna situation vet jag inte. Men du är lång och säger att du ser helt OK ut så du borde fan kunna lyckas. Gick ut med en kompis som var oskuld tills han var 28 (han satt bara och spelade WoW typ innan) men tjejerna gick fram till honom på krogen utan att han gjorde något. Till slut träffade han en tjej som var 18 och dom har varit tillsammans nu i över tio år.

Jag har aldrig tur när det kommer till relationer :/
Citera
2026-07-30, 17:19
Medlem
Citat:
Endast 2 av dessa tjejer låg jag med mer än en gång. Det är dock länge sen nu, över 5 år sen.
Hör du av dig till tjejerna efter att ni setts? Det hänger inte bara på dig men lite jakt har du väl ändå i dig?
5 år låter inte konstigt med tanke på att det varit covid. Och om du är ute efter ett förhållande så är kanske inte sex svaret men kan såklart vara..
Citera
2026-07-30, 17:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
https://youtu.be/ZJj6d5QSYaE

Bara att ta på sig dansskorna och sätta igång!

Jag fattar att du skojar, OK! Svarar ändå:

Jag tror TS är mer betjänt av pardans där man håller i varandra. Som foxtrot, vals, polka, tango, salsa, bugg, boogie-woogie, gillesdanser etc..
Citera
2026-07-30, 17:25
Medlem
BackOnCracks avatar
Jag hade en vända av incelhet tills jag var 20. Efter det har jag aldrig haft problem att träffa tjejer.

Vad är skillnaden?

Jo, jag bestämde mig för att förstå tjejers natur och personlighet.

En man som kan förstå det feminina blir genast magnetisk.

Så vill du hitta en tjej så lär dig hur tjejer tänker och hur de vill bli bemötta.
Citera
2026-07-30, 17:47
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Hör du av dig till tjejerna efter att ni setts? Det hänger inte bara på dig men lite jakt har du väl ändå i dig?
5 år låter inte konstigt med tanke på att det varit covid. Och om du är ute efter ett förhållande så är kanske inte sex svaret men kan såklart vara..

Självklart. Men det ger oftast noll effekt. En av mina ligg sa "Du har inte det jag söker i en seriös relation".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in