Citat:
Ursprungligen postat av
U22
Och nej, jag sitter verkligen inte bara hemma och deppar om dagarna när jag inte jobbar. Jag går på gym och styrketränar, reser ensam, går på kafféer och krogen ensam m.m. Men när man ser par ute så blir man väldigt ledsen och avundsjuk.
Men fattar du hur många som vill leva detta och ser det som ett drömliv?
Vad klagar alla kollegor på, på jobbet? Jo, sina barn eller partners... så mycket skilsmässor, otrohet, gnäll osv.
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan, du målar upp en fantasi som kanske inte kommer i uppfyllelse.
Jag växte upp i fin familj som håller ihop, men fattar att det är ovanligt.
Citat:
no matter how good she looks
someone. somewhere. is tired of her shit
Om du ville skulle du lätt hitta någon att ligga med tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
U22
Från att jag blev av med oskulden har jag legat i dnitt 1 gång per år. Det är snart ett och ett halvt år sen jag fick ligga sist. Man hör ju storys från killar som ligger typ en gång i månaden, eller t.om varje helg.
Ok, så du har inget att klaga på egentligen imo... Då är det numbers game. Dra ned Hinge, Bumble. Skit i Tinder.
Citat:
Ursprungligen postat av
lavsduns
Jag är över 70 och har aldrig haft någon relation och sparsamt med sex. Jag mår prima och är supernöjd med min ” ensamhet”. Jag är glad, hittar på saker och saknar inte en partner, tvärtom glad att jag på nåt sätt ändå valt bort det. Men i din ålder tror man det är jätteviktigt med parförhållande barn och hela kittet. Du kommer att ändra dig. Håll ut! Livet är värt att levas vilket som…
Jag är i värre sits än OP, 30 års ålder, oskuld.
Jag är ok med det nu men undrar, vad har dina släcktingar osv trott och sagt? Det är ju inte "normalt" ska sägas. De tror väl jag är homo eller något.