2026-07-28, 13:23
Medlem
Vem skulle en pride-deltagare bjuda hem på fest? En islamist eller en SD-bög?

Ingen homo från SD eller islamist är säkert det svaret officiella svaret

Men jag tror att en homo från SD är ett stort Nej!

En islamist är ett stort Ja!
Citera
2026-07-28, 13:27
Medlem
Jordgubbes avatar
Två personer gör ingen fest, så en kuggfråga.
Citera
2026-07-28, 13:40
Medlem
franges avatar
Islamist - det har vi ju sett nu senaste veckan. Att en jihadist-islamist massakrerar och hugger ner en massa Pride-deltagare i Tyskland är så klart dumma, dumma SDares fel och har absolut ingenting med Islam att göra
Citera
2026-07-28, 14:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robix100
Vem skulle en pride-deltagare bjuda hem på fest? En islamist eller en SD-bög?

Ingen homo från SD eller islamist är säkert det svaret officiella svaret

Men jag tror att en homo från SD är ett stort Nej!

En islamist är ett stort Ja!

Jag tycker att du ska försöka se om du kunde hitta nya vänner, de som du har verkar inte vara så bra.
Citera
2026-07-28, 14:24
Medlem
SpontanEjakulations avatar
ISslamisten bjuds så klart in, bjuds hem, av Prajdaren.

Denne gäst, är en allierad i kampen mot "rass@rna" och mot hög3rn.

Varje svensk, vet att den statliga säkerhetstjänsten varje år återkommande klassar hög3rn som hotet mot Sverige. Prajdaren, har koll.
Citera
2026-07-28, 14:44
Medlem
Balisers avatar
Han Max på DN har en poäng. Det här forumet avskyr både islamister och HBTQ-personer. Därför är det ganska ointressant att läsa när de ställs mot varandra på ett fejkat sätt.
Citera
2026-07-28, 15:22
Medlem
FallerIfallerAs avatar
En Sd-bög kan bli ett intressant samtal!
Citera
2026-07-28, 16:04
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
En Sd-bög kan bli ett intressant samtal!

Det finns nästan inga bögar inom SD, och knappt några bögar som är höger överhuvudtaget. De få som finns är de som helt nobbat RFSL och HBTQ som organisationer, och endast tänkt själv. Dessa har blivit höger såklart.
Citera
2026-07-28, 16:16
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Det finns nästan inga bögar inom SD, och knappt några bögar som är höger överhuvudtaget. De få som finns är de som helt nobbat RFSL och HBTQ som organisationer, och endast tänkt själv. Dessa har blivit höger såklart.

Ok du är verkligen insatt i ämnet men var det inte en bög i eu, Johan Nissinen fast han gick ju ur Sd på grund av deras hat mot HBTQ! Dick Erixon finns ju men det är ingen rolig gubbe precis!
Citera
2026-07-28, 16:40
Avslutad
Citat:
Ok du är verkligen insatt i ämnet men var det inte en bög i eu, Johan Nissinen fast han gick ju ur Sd på grund av deras hat mot HBTQ! Dick Erixon finns ju men det är ingen rolig gubbe precis!

På vilket sätt hatar SD hbtq? Det är väl islam som stenar sådana personer, inte SD? Vad missar jag
Citera
2026-07-28, 16:51
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:

Men Dick (passande namn) är ett bra exempel på min tes. Svårt att se Dick framtågandes med “de speciella individer” som i övrigt finns i pridetåget. En kille som gett fingret år RFSL, woke och HBTQ och stället tänkt själv och kört sitt eget race. Klart killen blev såklart höger och i detta fall till och med SD.
Citera
2026-07-28, 16:53
Medlem
HBTKuks avatar
IS så klart. De är i princip på samma sida.

Gays for Gaza.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in